Angel75 Skrevet 13. oktober 2024 #2661 Del Skrevet 13. oktober 2024 Unodostrez skrev (På 11.10.2024 den 11.32): Har de høstferie nå, eller ventet de faktisk til slutten av ferien for så å reise og ta fri fra skole?!!!! Kr.sand begynte sin høstferie for 2 uker siden, så de var ikke i slutten en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 17. oktober 2024 #2662 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det var et veldig Hotel de ferier på. Prøvd å gå inn å se på priser , men finner ikke. Noen som har peiling på hva noe slik koster?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 17. oktober 2024 #2663 Del Skrevet 17. oktober 2024 (endret) Svanemom2024 skrev (3 timer siden): Det var et veldig Hotel de ferier på. Prøvd å gå inn å se på priser , men finner ikke. Noen som har peiling på hva noe slik koster?. Jeg prøvde 8 netter i mai neste år, med det nest billigste rommet og det kom på ca 2700 euro eller ca 30.000 nok. Jeg syns ikke prisen er gal, har aldri sett liknende hotell ift. matutvalg, helt sinnsykt faktisk, og jeg skulle gjerne vært der ei uke bare for å spise 😁 Endret 17. oktober 2024 av Ugresset For to personer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 17. oktober 2024 #2664 Del Skrevet 17. oktober 2024 Ugresset skrev (3 timer siden): Jeg prøvde 8 netter i mai neste år, med det nest billigste rommet og det kom på ca 2700 euro eller ca 30.000 nok. Jeg syns ikke prisen er gal, har aldri sett liknende hotell ift. matutvalg, helt sinnsykt faktisk, og jeg skulle gjerne vært der ei uke bare for å spise 😁 OK tenkte det var verre😊 men slik mat opplegg hadde jeg vært fornøyd med etter to dager. Blir litt vel for mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 17. oktober 2024 #2665 Del Skrevet 17. oktober 2024 Svanemom2024 skrev (1 time siden): OK tenkte det var verre😊 men slik mat opplegg hadde jeg vært fornøyd med etter to dager. Blir litt vel for mye for meg. Ja, samme her og derfor søkte jeg det opp, ble nysgjerrig på hva sånt koster. Det er jo ganske voldsomt akkurat der. Jeg hadde elsket en uke der for å smake ny mat og kose meg, sånn som Søskenflokken og Nyhus gjør nå. Men det er altfor mye barn på resorten til at jeg hadde orket det. (Det er barnefrie spiseområder) men det hjelper ikke når man blir løpt ned av unger når man skal hente seg en bit med brød eller en kaffe eller en øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. oktober 2024 #2666 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) Den dama driter i hva mannen liker og ikke liker. Hun gjør det på hennes selvsentrerte måte. Imorges lå hun til sengs til kl 11, stod opp, og mannen lagte omelett til henne. (Idag som igår) Da er det Chris som har styrt med 4 unger på morgenen for å få de avgårde på skole og barnehage. Helt enig med Chris om at det er respektløst av Monica å ta i så store løkbiter når han ikke liker det. Hva hadde Monica sagt hvis det var Chris som gjorde det mot henne? Hun hadde blitt dritsur. Det virker som hun må bare plage han litt. Og så sitter selvfølgelig mora i bakgrunnen og støtter Monica og sier Chris kan bare tygge bitene. GÅR IKKE ANN!! Jeg fatter ikke Chris holder ut. Ikke bare med Monica, men med familien hennes som "bor" der med de. Endret 22. oktober 2024 av Really 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 23. oktober 2024 #2667 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det er helt merkelig å se hvordan hun behandler Chris. Og den mora... Jeg hadde blitt gal av å ha henne rundt meg hele tiden. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 23. oktober 2024 #2668 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) Snoker45 skrev (På 23.10.2024 den 6.49): Det er helt merkelig å se hvordan hun behandler Chris. Og den mora... Jeg hadde blitt gal av å ha henne rundt meg hele tiden. Tatt bort Endret 24. oktober 2024 av Svanemom2024 Angrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 23. oktober 2024 #2669 Del Skrevet 23. oktober 2024 Greit for Monica og reise rundt overalt alene, mens Chris er hjemme og tar seg av ungene. Idag er det Oslo alene, hva blir det neste? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 23. oktober 2024 #2670 Del Skrevet 23. oktober 2024 Really skrev (26 minutter siden): Greit for Monica og reise rundt overalt alene, mens Chris er hjemme og tar seg av ungene. Idag er det Oslo alene, hva blir det neste? Hadde dere reagert om det var omvendt? Om han reiste rundt og hun var hjemme? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 23. oktober 2024 #2671 Del Skrevet 23. oktober 2024 yesmam skrev (6 minutter siden): Hadde dere reagert om det var omvendt? Om han reiste rundt og hun var hjemme? Det er måten Monica er på som gjør at jeg reagerer. Hun framstår ikke akkurat veldig grei med sin mann. Hun har null respekt for han og durer på som hun selv vil. Tror ikke Chris har så mye han skulle ha sagt. Han jatter med. Monica framstår veldig egoistisk og bortskjemt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 23. oktober 2024 #2672 Del Skrevet 23. oktober 2024 Svanemom2024 skrev (8 timer siden): Tror ikke han har mye å si. Har de alltid levd så tett med hele hennes familie rundt seg😳?Da er han jammen tålmodig . Eller dum? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 23. oktober 2024 #2673 Del Skrevet 23. oktober 2024 Perle skrev (13 minutter siden): Eller dum? Han er ihvertfall veldig snill, (eller dumsnill ?) Monica får det som hun vil hele tiden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. oktober 2024 #2674 Del Skrevet 23. oktober 2024 yesmam skrev (4 timer siden): Hadde dere reagert om det var omvendt? Om han reiste rundt og hun var hjemme? Om det var snakk om jobb så spiller det liten rolle om det er han eller hun som drar bort.. men i denne familien så er jo hun bare borte på ferier.. å det hadde vært samme oppfatning om han dro bort alene 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 25. oktober 2024 #2675 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) Der spanderte de på meg litt tid gitt. Fra en sørlending til en annen sørlending så må jeg takke 🥰 Når de bruker så lang tid på å rettferdiggjøre hva jeg har kommentert, så tenker jeg at jeg traff en nerve hos Monica. Sannheten er vond å høre. Chris er på godfot med kona, og er enig i alt hun sier, han putter inn en kunstig falsk latter. Dette med løken var bare spøk. Ok da.... 😅 Skjønner ikke hvorfor hun gidder lese her inne på KG når hun blir så forbasket såret. Fantasien løper litt løpsk med Monica når hun tror jeg er svak for Chris. Men jeg har øyne og se med, og ser at Chris er en veldig god far, og det liker jeg. Han virker til å være en mann som gjør litt av alt. Og dessverre, så kunne han fått seg en mye bedre kone, som tok mer hensyn til hva han vil. Beklager Monica, men du lager ikke så godt inntrykk av deg selv. Dette var hersketeknikk og forsøk på latterliggjøring. Hun ble definitivt såra av løken, og det var ikke måte på hvor ofte hun skulle nevne løk bitene. Vel Monica, mora de satt i bakgrunnen og sa han bare kunne tygge løkbitene, så jeg hadde rett. Traff en nerve på deg der gitt. Hilsen fra det blide Sørlandet. Endret 25. oktober 2024 av Really 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 25. oktober 2024 #2676 Del Skrevet 25. oktober 2024 Really skrev (2 timer siden): Der spanderte de på meg litt tid gitt. Fra en sørlending til en annen sørlending så må jeg takke 🥰 Når de bruker så lang tid å rettferdiggjør hva jeg har kommentert, så tenker jeg at jeg traff en nerve hos Monica. Sannheten er vond å høre. Chris er på godfot med kona, og er enig i alt hun sier, han putter inn en kunstig falsk latter. Dette med løken var bare spøk. Ok da.... 😅 Skjønner ikke hvorfor hun gidder lese her inne på KG når hun blir så forbasket såret. Fantasien løper litt løpsk med Monica når hun tror jeg er svak for Chris. Men jeg har øyne og se med, og ser at Chris er en veldig god far, og det liker jeg. Han virker til å være en mann som gjør litt av alt. Og dessverre, så kunne han fått seg en mye bedre kone, som tok mer hensyn til hva han vil. Beklager Monica, men du lager ikke så godt inntrykk av deg selv. Han fremstår som en stor tøffel styrt av M. Og hun fremstår som en utrolig selvsentrert og egoistisk dame. Og bekrefter det jo egentlig bare i "svaret" til deg. Ikke så veldig sympatisk akkurat. Men mannen slipper jo å gå på jobb, så han finner vel seg i alt for å kunne holde livsstilen som "hemmapappa". Hun er vant med å være i spotlighten og få oppmerksomhet. Og da blir man nok veldig selvopptatt til slutt. Lurer på hva som skjer med dem den dagen spotlighten dør ut... 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 25. oktober 2024 #2677 Del Skrevet 25. oktober 2024 Really skrev (På 22.10.2024 den 17.51): Den dama driter i hva mannen liker og ikke liker. Hun gjør det på hennes selvsentrerte måte. Imorges lå hun til sengs til kl 11, stod opp, og mannen lagte omelett til henne. (Idag som igår) Da er det Chris som har styrt med 4 unger på morgenen for å få de avgårde på skole og barnehage. Helt enig med Chris om at det er respektløst av Monica å ta i så store løkbiter når han ikke liker det. Hva hadde Monica sagt hvis det var Chris som gjorde det mot henne? Hun hadde blitt dritsur. Det virker som hun må bare plage han litt. Og så sitter selvfølgelig mora i bakgrunnen og støtter Monica og sier Chris kan bare tygge bitene. GÅR IKKE ANN!! Jeg fatter ikke Chris holder ut. Ikke bare med Monica, men med familien hennes som "bor" der med de. Hun er blitt mye verre ja.. Før syntes jeg han kunne være litt irriterende og "nebbete" mot kona,altså begge var det,men nå er det Monica som styrer skuta og behandler mannen litt respektløs. At han orker .... For monika er det meg,meg,meg. Er Chris som tar seg av ungene der. Og den slitsomme storfamilien...De søstrene,herregud så masete og voldsomme de er alle. Minste søsteten er jo verst,tror hun er guds gave te alle....var ikke hun med på paradise hotel? Ikke at jeg har sett det programmet siden 2013,men noe kjent. Oppmerksomhetsyk familie! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 25. oktober 2024 #2678 Del Skrevet 25. oktober 2024 Stargaze skrev (5 minutter siden): Han fremstår som en stor tøffel styrt av M. Og hun fremstår som en utrolig selvsentrert og egoistisk dame. Og bekrefter det jo egentlig bare i "svaret" til deg. 🏆🥇 Yes han er en tøffel, alt for snill, og lar seg styre av Monica. Happy wife, happy life. Hun viste hvem hun var med dette. Jeg skriver innlegg på et lovlig forum. Det Monica gjør er ulovlig, hun henger ut og forsøker å latterliggjøre. Godt jeg ikke bryr meg, da dette lyste av hevnlyst. Jeg logger meg ikke av kvinneguiden pga dette. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 25. oktober 2024 #2679 Del Skrevet 25. oktober 2024 Content content content! Det er det som betyr noe. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 25. oktober 2024 #2680 Del Skrevet 25. oktober 2024 Hun må ha følt seg veldig truffet tenker jeg. Som må kjøre lange forsvarstaler.. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå