Sharpa VinterBerg Skrevet 29. januar 2023 #2341 Del Skrevet 29. januar 2023 Fillipa123 skrev (3 minutter siden): Beklager men del gjerne med meg hva du mener med dette? Hvilke personvern opplysninger kan du om disse barna? For det er kjernen i debatten. Ikke om man ser ansiktene eller ei. Eller om DU liker/misliker foreldrene eller ei. Fru Johansen har en fin video om dette på sin Instagram. «Tåler å se barn hos influencere MEN de må slippe å gå i gata og føle at folk kjenner deres private sfære, siste besøk hos legevakten, hva de skrev i kortet til mammaen sin, at de hadde raserianfall, mobbe historier osv. Det er denne type opplysning vi skal skjerme. Ikke hvordan barna ser ut eller når dem har bursdag. Det er den totale utleveringen av barn vi må slutte med.» skjønner det er lett å ta Nyhus siden de også har hele 4 barn!! Men som fast følger siste året skjønner jeg de nå slutter å dele barna MEN spør meg likevel om det er riktig? For jeg personlig vet ingenting om barna deres av privat karakter. De eksponerer barna på det groveste! Å late som om de ikke gjør det er noe av det dummeste jeg har lest her inne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 29. januar 2023 #2342 Del Skrevet 29. januar 2023 Fillipa123 skrev (5 minutter siden): Beklager men del gjerne med meg hva du mener med dette? Hvilke personvern opplysninger kan du om disse barna? For det er kjernen i debatten. Ikke om man ser ansiktene eller ei. Eller om DU liker/misliker foreldrene eller ei. Fru Johansen har en fin video om dette på sin Instagram. «Tåler å se barn hos influencere MEN de må slippe å gå i gata og føle at folk kjenner deres private sfære, siste besøk hos legevakten, hva de skrev i kortet til mammaen sin, at de hadde raserianfall, mobbe historier osv. Det er denne type opplysning vi skal skjerme. Ikke hvordan barna ser ut eller når dem har bursdag. Det er den totale utleveringen av barn vi må slutte med.» skjønner det er lett å ta Nyhus siden de også har hele 4 barn!! Men som fast følger siste året skjønner jeg de nå slutter å dele barna MEN spør meg likevel om det er riktig? For jeg personlig vet ingenting om barna deres av privat karakter. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/oppleves-som-yrkesforbud/15383415/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fillipa123 Skrevet 29. januar 2023 #2343 Del Skrevet 29. januar 2023 Misselue skrev (10 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/oppleves-som-yrkesforbud/15383415/ Takk. Jeg så Nyhus på debatten og syns de svarte godt for seg der og står respekt av at de turte å stille. Som Fredrik S poengterte var det ingen andre som turte. Står også respekt at de nå velger å skjerme barna til flere retningslinjer kommer på plass rundt deling av barn på nett. Som alle foreldre bør engasjere seg i. Jeg har selv fått nye hjelp av å følge Nyhus. De har hjulpet meg å se litt lysere på livet. Så uavhengig av deling av barn syns jeg de er fine folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 29. januar 2023 #2344 Del Skrevet 29. januar 2023 Fillipa123 skrev (Akkurat nå): Takk. Jeg så Nyhus på debatten og syns de svarte godt for seg der og står respekt av at de turte å stille. Som Fredrik S poengterte var det ingen andre som turte. Står også respekt at de nå velger å skjerme barna til flere retningslinjer kommer på plass rundt deling av barn på nett. Som alle foreldre bør engasjere seg i. Jeg har selv fått nye hjelp av å følge Nyhus. De har hjulpet meg å se litt lysere på livet. Så uavhengig av deling av barn syns jeg de er fine folk. De svarte ikke godt for seg, 😅 6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. januar 2023 #2345 Del Skrevet 29. januar 2023 Misselue skrev (5 timer siden): Dette er jo bare tull da dette paret er verstingene når det gjelde barneeksponering. Ærlig talt, menneske. Ja disse er en av verstingene på eksponering av de små. Jeg sitter ikke å følger dette paret eller søskenflokken slavisk men jeg synes denne eksponeringen har blitt mye mindre.. Arrester meg om dette ikke stemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 30. januar 2023 #2346 Del Skrevet 30. januar 2023 Fillipa123 skrev (10 timer siden): Ja jeg begynte å følge for 1 år siden. Ikke sett annonser med barna og vet veldig lite informasjon om noen av de. Vet hvordan de ser ut men veldig lite privat. Heller lite av barna alene men mest familiebilder. Hvilke personvernopplysninger kan du om noen av barna? Interessant å høre da jeg ikke kommer på noe konkret. Men syns det er fint de ikke deler mer. Misforstå meg rett. Har fulgt de pga de voksne og ikke barna!! Fillipa123 skrev (10 timer siden): Beklager men del gjerne med meg hva du mener med dette? Hvilke personvern opplysninger kan du om disse barna? For det er kjernen i debatten. Ikke om man ser ansiktene eller ei. Eller om DU liker/misliker foreldrene eller ei. Fru Johansen har en fin video om dette på sin Instagram. «Tåler å se barn hos influencere MEN de må slippe å gå i gata og føle at folk kjenner deres private sfære, siste besøk hos legevakten, hva de skrev i kortet til mammaen sin, at de hadde raserianfall, mobbe historier osv. Det er denne type opplysning vi skal skjerme. Ikke hvordan barna ser ut eller når dem har bursdag. Det er den totale utleveringen av barn vi må slutte med.» skjønner det er lett å ta Nyhus siden de også har hele 4 barn!! Men som fast følger siste året skjønner jeg de nå slutter å dele barna MEN spør meg likevel om det er riktig? For jeg personlig vet ingenting om barna deres av privat karakter. Jeg blir litt usikker på om du vet hva en personopplysning er. Du skriver at du vet hvordan barna til Nyhus ser ut, men stiller spørsmål ved om Nyhus deler personopplysninger. Vel, personopplysning er feks. navn, bilde, hva du liker å spise osv. Anbefaler å gå direkte til kilden for å lese mer om personvern https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2018-06-15-38/KAPITTEL_gdpr#KAPITTEL_gdpr eller gjengivelser her https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/personopplysninger/ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. januar 2023 #2347 Del Skrevet 30. januar 2023 Fillipa123 skrev (21 timer siden): Ja jeg begynte å følge for 1 år siden. Ikke sett annonser med barna og vet veldig lite informasjon om noen av de. Vet hvordan de ser ut men veldig lite privat. Heller lite av barna alene men mest familiebilder. Hvilke personvernopplysninger kan du om noen av barna? Interessant å høre da jeg ikke kommer på noe konkret. Men syns det er fint de ikke deler mer. Misforstå meg rett. Har fulgt de pga de voksne og ikke barna!! Kan jeg spørre hvorfor du følger de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. januar 2023 #2348 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) Fillipa123 skrev (20 timer siden): Takk. Jeg så Nyhus på debatten og syns de svarte godt for seg der og står respekt av at de turte å stille. Som Fredrik S poengterte var det ingen andre som turte. Står også respekt at de nå velger å skjerme barna til flere retningslinjer kommer på plass rundt deling av barn på nett. Som alle foreldre bør engasjere seg i. Jeg har selv fått nye hjelp av å følge Nyhus. De har hjulpet meg å se litt lysere på livet. Så uavhengig av deling av barn syns jeg de er fine folk. Tipper at eneste grunnen de stilte var for å flere følgere og klikk *gliiiiis* Endret 30. januar 2023 av Bibbi_ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shewolff Skrevet 30. januar 2023 #2349 Del Skrevet 30. januar 2023 Om ikke de utleverer direkte personinformasjon så er det ikke vanskelig for feil folk å finne det ut. Man vet hvilken bydel i hvilken by de bor. Man vet hva slags utemøblement de har. Man vet at vinduet bak trampolina er et gutterom og at hjørnerommet er master. Altså?? Hvis man legger sammen to og to utleverer de farlig mye. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. januar 2023 #2350 Del Skrevet 30. januar 2023 Blir litt fascinert altså. Gubben reiste hjemover i går, men Monica ble igjen for å jobbe noen dager. En hel dag med hudpleie og frisør er ikke jobb…selv om de sikkert føler det🙈 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. januar 2023 #2351 Del Skrevet 30. januar 2023 Stargaze skrev (3 timer siden): Blir litt fascinert altså. Gubben reiste hjemover i går, men Monica ble igjen for å jobbe noen dager. En hel dag med hudpleie og frisør er ikke jobb…selv om de sikkert føler det🙈 Husk hvor slitsomt dette tross alt er🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 31. januar 2023 #2352 Del Skrevet 31. januar 2023 Stargaze skrev (18 timer siden): Blir litt fascinert altså. Gubben reiste hjemover i går, men Monica ble igjen for å jobbe noen dager. En hel dag med hudpleie og frisør er ikke jobb…selv om de sikkert føler det🙈 Må være slitsomt å ha denne jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. januar 2023 #2353 Del Skrevet 31. januar 2023 Sprite skrev (1 time siden): Må være slitsomt å ha denne jobben. Både Monica og fler influensere ser på det å gå til frisør o.l som jobb. Og at de har en travel og stressende hverdag 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 31. januar 2023 #2354 Del Skrevet 31. januar 2023 elskersommer skrev (På 29.1.2023 den 19.55): Ja disse er en av verstingene på eksponering av de små. Jeg sitter ikke å følger dette paret eller søskenflokken slavisk men jeg synes denne eksponeringen har blitt mye mindre.. Arrester meg om dette ikke stemmer Hjelper lite det når eksponeringen har vært fullstendig hinsides frem til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 31. januar 2023 #2355 Del Skrevet 31. januar 2023 De trenger nok å jobbe ekstremt lite heretter for å imponere Folk bare: "Ingen barn på bildet,jo! Woow!"😳 🥳🙌 Men ingenting er bedre enn at noe faktisk skjer! Kanskje har de fått et og annet råd av redaksjonen i "Debatten" om evt reaksjoner og at forbedringen kom ganske umiddelbart i etterkant 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. januar 2023 #2356 Del Skrevet 31. januar 2023 Misselue skrev (7 timer siden): Hjelper lite det når eksponeringen har vært fullstendig hinsides frem til nå. Ja ja . Er enig men bedre de tar til fornuft og eventuelt slutter med dette nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. januar 2023 #2357 Del Skrevet 31. januar 2023 Sprite skrev (På 22.8.2022 den 15.12): For å si det sånn. Det går i det samme hele jævla tiden. Er patetisk å se på. Går flere uker mellom hver gang jeg ser på snappen. Bare det samme Det er mer patetisk å se på noe som man synes er patetisk , for så å baksnakke det. Om ikke det er patetisk, så vet ikke jeg! Dere må jo være sykelig opptatte av det patetiske som sitter på et forum og baksnakker folk på den måten! Og sitte og følge med på folk , for å finne feil og dra de ned i dritten. Hvorfor se på noe dere hater? Da er jo dere en av de som nettopp gjør at de får seere og mer oppmerksomhet. Om dere synes de er så dumme, så er jo det beste, nettopp boikotte dem, slette snappen, slutte å følge dem! Håper ikke dere selv har barn og lærer de opp til å dømme, forakte og baksnakke folk slik dere gjør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. januar 2023 #2358 Del Skrevet 31. januar 2023 Mysticgirl skrev (34 minutter siden): Det er mer patetisk å se på noe som man synes er patetisk , for så å baksnakke det. Om ikke det er patetisk, så vet ikke jeg! Dere må jo være sykelig opptatte av det patetiske som sitter på et forum og baksnakker folk på den måten! Og sitte og følge med på folk , for å finne feil og dra de ned i dritten. Hvorfor se på noe dere hater? Da er jo dere en av de som nettopp gjør at de får seere og mer oppmerksomhet. Om dere synes de er så dumme, så er jo det beste, nettopp boikotte dem, slette snappen, slutte å følge dem! Håper ikke dere selv har barn og lærer de opp til å dømme, forakte og baksnakke folk slik dere gjør!! Jøss.. sto du opp med feil bein i dag vesla? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 31. januar 2023 #2359 Del Skrevet 31. januar 2023 Dette er bra! Ett stort skritt i riktig retning: 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 31. januar 2023 #2360 Del Skrevet 31. januar 2023 Her gir hun cred til Fru Johansen ved å dele hennes story ♡ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå