Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Les innlegget før du svarer.  Jeg mener ikke at man bør forby all form for feminisme. Feministene som bare går på at kvinner bør ha stemmerett og samme rettigheter som menn er helt OK. Der handler det om likestilling som alle bør være for. Jeg tenker på feministene som kun er ute etter å gjøre livet surt for menn. Feministene som mener at kvinner blir diskriminert i dagens Norge. Det er den feminismen jeg mener vi bør forby. Diskriminering og hatefulle kommentarer om menn bør forbys!

Anonymkode: 13031...b37

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les innlegget før du svarer.  Jeg mener ikke at man bør forby all form for feminisme. Feministene som bare går på at kvinner bør ha stemmerett og samme rettigheter som menn er helt OK. Der handler det om likestilling som alle bør være for. Jeg tenker på feministene som kun er ute etter å gjøre livet surt for menn. Feministene som mener at kvinner blir diskriminert i dagens Norge. Det er den feminismen jeg mener vi bør forby. Diskriminering og hatefulle kommentarer om menn bør forbys!

Jeg synes heller at feministisk ideologi burde tas inn i grunnloven for å sikre kvinner mot de patriarkalske nedarvingene som fremdeles dominerer i maktfordelingen både i det offentlige og private. Dette ville føre til betydelige forbedringer av maktstrukturen i landet.

Anonymkode: 828fb...9ee

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes heller at feministisk ideologi burde tas inn i grunnloven for å sikre kvinner mot de patriarkalske nedarvingene som fremdeles dominerer i maktfordelingen både i det offentlige og private. Dette ville føre til betydelige forbedringer av maktstrukturen i landet.

Patriarkalske       *ler*

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

043D5D39-8296-45E6-826F-4A4CA73FA3B0.jpeg

• Liker 10
Skrevet

Feministene i dag er ikke særlig opptatt av de virkelig viktige sakene i verden. I stedet for å kjempe for muslimske kvinners rettigheter, hyler de heller over den lokale strippeklubben på hjørnet som er SÅÅÅÅÅ forferdelig og kjønnsdiskriminerende. De burde heller rettet fokuset mot ting som faktisk er et stort problem, fremfor å skulle bry seg med hva folk velger å jobbe med.

Anonymkode: ea19d...0da

• Liker 4
Skrevet

Ingen feminister er ute etter å gjøre livet surt for menn. Men det er et faktum at kvinner blir diskriminert i dagens norge. Vi bør heller forby menn og ideologier som vil opprettholde denne diskrimineringen. Å ønske likestilling er ikke i nærheten av å ville gjøre livet surt for menn, men om du føler livet ditt blir surere av at kvinner får samme respekt og muligheter som deg, så er det ditt kvinnesyn som sliter og dermed sånne ideologier man bør forby.

Anonymkode: e4a96...379

• Liker 4
Skrevet

Hør hva Hitler hadde og si om marxisme 

Anonymkode: 4db7d...31f

Skrevet
På 11.2.2018 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Diskriminering og hatefulle kommentarer om menn bør forbys!

Da bør jo KG være et sant paradis for deg siden antallet kvinnehat-tråder fullstendig utraderer antallet mannehat-tråder hver eneste dag..

Anonymkode: 0e52e...911

• Liker 3
Skrevet

Forby alt

Anonymkode: d3cc1...902

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen feminister er ute etter å gjøre livet surt for menn. Men det er et faktum at kvinner blir diskriminert i dagens norge. Vi bør heller forby menn og ideologier som vil opprettholde denne diskrimineringen. Å ønske likestilling er ikke i nærheten av å ville gjøre livet surt for menn, men om du føler livet ditt blir surere av at kvinner får samme respekt og muligheter som deg, så er det ditt kvinnesyn som sliter og dermed sånne ideologier man bør forby.

Og du klarer ikke å se selvmotsigelsene du kommer med?

Man skal forby menn, men det er ikke å gjøre livet surt for menn? Du mangler åpenbart noe essensielt....

Anonymkode: c372d...359

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir kvinner diskriminert i dagens Norge mener du? Jeg er 39 år gammel kvinne, og har med hånden på hjertet aldri følt meg diskriminert som kvinne i Norge! 

Anonymkode: 30e47...930

• Liker 2
Skrevet

Synes det er så veldig rart, at du av alle steder velger å tilbringe din tid på et kvinneforum?  :klo:

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

Synes det er så veldig rart, at du av alle steder velger å tilbringe din tid på et kvinneforum?  :klo:

Kanskje TS er en kvinne? Må en kvinne være feminist? Finnes det kvinner som ikke er feminister? Eller rent av er motstandere mot feminismen? 

Anonymkode: 85064...d3a

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje TS er en kvinne? Må en kvinne være feminist? Finnes det kvinner som ikke er feminister? Eller rent av er motstandere mot feminismen? 

Anonymkode: 85064...d3a

:hoho:

• Liker 1
Skrevet

Bør vi forby dumskap? Absolutt, lar det seg gjøre? Nei! 

• Liker 2
Skrevet

Da mener du vel at diskriminering og hatefulle kommentarer om kvinner også bør forbys? Eller? 

Anonymkode: db5ca...73a

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det kvinner som ikke er feminister?

Det helt store flertall av kvinner er ikke feminister

• Liker 1
Skrevet

Svært så opphengt noen er i ordet feminisme.

• Liker 3
Skrevet
On 11.2.2018 at 7:24 PM, AnonymBruker said:

Hvis vi nå er så opptatt av likestilling bør ytringer fra menn som bare er ment å gjøre livet surt for kvinner samtidig forbys. Alle diskriminerende og hatefulle kommentarer. Da kan du like godt bare kvele trangen til å skrive "kvinner er så dumme, menn er så smarte og kule", for det er diskriminerende.  Dere menn er faktisk heldige. Dere får bare en liten brøkdel av drittmengden kvinner må ta imot i løpet av livet, og se hvordan dere sutrer og skaper dere allerede. 

Anonymkode: 35b57...6c9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...