linky Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 er jo ikke noe særlig kjekt å lukte svette på sin egen bryllupsdag. jeg har litt lett for å svette...noen som kan annbefale en god deodorant som funker? noen erfaringer? takker for svar
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Jeg bruker,tro det eller ei, rosa Mum!! Det er den aller beste deoen! Blir ikke engang fuktig under armene!! Jobber som danser og svetter derfor en del under forestillinger,men blir aldri svett under armene. Lukter faktisk deo etter en hel dag med trening. Kan jo ikke love at den funker like bra på alle,men verdt et forsøk i hvertfall!
Blueberry Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 Jeg er veldig fornøyd med den blanke Nivea'en.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 deodoranten fra Biotherm er kjempe fin, har brukt den i flere år
kristine75 Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 deodoranten fra Biotherm er kjempe fin' date=' har brukt den i flere år [/quote'] var vist ikke logget på :oops:
Gjest Xavia Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 er jo ikke noe særlig kjekt å lukte svette på sin egen bryllupsdag. jeg har litt lett for å svette...noen som kan annbefale en god deodorant som funker? noen erfaringer? takker for svar Du kan jo eventuelt bruke den du allerede bruker, dersom den fungerer da.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Hva med å kjøpe en flaske aliminium klorid på apoteket, det er en sterk antiperspirant som hemmer svettkjertlene og hindrer dermed svetting. Da kan jo du itilllegg bruke din egen deo som hindrer lukt da. Anbefales...
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 11. februar 2005 #8 Skrevet 11. februar 2005 Jeg bruker en som heter stopp 24, å den funker drit bra.. Den tror jeg de bare selger på apoktek.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #9 Skrevet 11. februar 2005 Jeg bruker en som heter stopp 24, å den funker drit bra.. Den tror jeg de bare selger på apoktek.
Tigi Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Biotherm Deo Pure er min favoritt. Nå svetter ikke jeg spesielt mye, så jeg vet ikke om den fungerer for deg. Men det beste med den er at den knapt nok lukter. Jeg syns ikke noe om å gå rundt å lukte deo.
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #11 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har hørt at Yerka er veldig god mot svettelukt og svetting, mens aluminiumsklorid er god mot svetting.
Gjest maki... Skrevet 12. februar 2005 #12 Skrevet 12. februar 2005 liker adidas sin jeg...de kan jo ha flere for alt jeg vet, men den hvite man får kjøpt i matbutiken, luker ikke svette i det hele tatt etter en hel dag i bakken...... men den bruker en evighet på å tørke da
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #13 Skrevet 12. februar 2005 Hva med å kjøpe en flaske aliminium klorid på apoteket, det er en sterk antiperspirant som hemmer svettkjertlene og hindrer dermed svetting. Da kan jo du itilllegg bruke din egen deo som hindrer lukt da. Anbefales... Den er kjempebra!!! Da trenger du faktisk ikke deodorant i det hele tatt i flere dager etterpå!! Denne er eneste jeg bruker, 1-2 ganger i uken er nok!! Bare husk å følge bruksanvisningen nøye!! Ellers har Kanebo noen veldig gode!
majan Skrevet 12. februar 2005 #14 Skrevet 12. februar 2005 Den er kjempebra!!! Da trenger du faktisk ikke deodorant i det hele tatt i flere dager etterpå!! Denne er eneste jeg bruker, 1-2 ganger i uken er nok!! Bare husk å følge bruksanvisningen nøye!! Ellers har Kanebo noen veldig gode! Hvordan funker dette???
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2005 #15 Skrevet 12. februar 2005 Jeg kan anbefale Vichy 48 hrs som du får kjøpt på apoteket. Den er kjempebra og mild mot huden. Syns den er bedre enn Biotherm sin.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 12. februar 2005 #16 Skrevet 12. februar 2005 Jeg kan anbefale Vichy 48 hrs som du får kjøpt på apoteket. Den er kjempebra og mild mot huden. Syns den er bedre enn Biotherm sin. Vichy spray deo Svetteregulerende effekt på 24 timer Mildt parfymert uten alkohol Sprayes ca.15 cm fra huden
Gjest Soon Mrs S Skrevet 12. februar 2005 #17 Skrevet 12. februar 2005 Hvordan funker dette??? Det er en roll-on, med det aktive stoffet aliminium klorid. Det hemmer som sagt svettekjertlene, anvendes om kveld og vaskes av om morgenen for best effekt. Det kan svi og egner seg ikke etter hårfjerning, deoen kan også etse nattøyet men dette gjelder også for stop 24 produktene. Brukes 1-2 ganger i uken, eller etter behov. Jeg bruker den selv og svetter aldri lenger... Bruker vichy roll on m/parfyme ellers(god)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå