Gå til innhold

Ikke lov å godta sorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første, dette er en drittdag. Det er en slik dag der alt går galt. Jeg er forvirret i en relasjon til en mann jeg har et håp om å få til noe med, men som jeg kanskje likevel kan se litt langt etter, pga min tidligere oppførsel. Jeg har bare ikke vært noe glad i dag. Jeg skulle treffe en venninne, men hun måtte avlyse. Skulle treffe ei på kvelden og, men så avlyser faen meg hun også! Det er en slik dag der alt føles stengt....

jeg er veldig lei meg pga forholdet til denne fyren, det tar masse krefter. Men jeg vet at folk alltid sier "ikke la en annen styre lykken din""gjør noe, gå en tur, på kafe, tren og ditt og datt", men det hjelper likevel ikke mot tankene om denne fyren.

jeg føler ihvertfal ikke for å ta kontakt nå som jeg er i så dårlig hunør. :( sjansen er vel større for at det går bra når man er lykkelig inni seg, for nå føler jeg at jeg har dårlige vibber rundt meg :(

Anonymkode: 03b1a...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

For det første, dette er en drittdag. Det er en slik dag der alt går galt. Jeg er forvirret i en relasjon til en mann jeg har et håp om å få til noe med, men som jeg kanskje likevel kan se litt langt etter, pga min tidligere oppførsel. Jeg har bare ikke vært noe glad i dag. Jeg skulle treffe en venninne, men hun måtte avlyse. Skulle treffe ei på kvelden og, men så avlyser faen meg hun også! Det er en slik dag der alt føles stengt....

jeg er veldig lei meg pga forholdet til denne fyren, det tar masse krefter. Men jeg vet at folk alltid sier "ikke la en annen styre lykken din""gjør noe, gå en tur, på kafe, tren og ditt og datt", men det hjelper likevel ikke mot tankene om denne fyren.

jeg føler ihvertfal ikke for å ta kontakt nå som jeg er i så dårlig hunør. :( sjansen er vel større for at det går bra når man er lykkelig inni seg, for nå føler jeg at jeg har dårlige vibber rundt meg :(

Anonymkode: 03b1a...fbf

Er du sikker på at han ser det som du gjør? 

Hva gjorde du som var så ille? 

Skrevet

Vet ikke om du skal ta kontakt, godta brudd eller trene mer+++. Det er bare du som kan vite hva som er best for deg. 

Men det er absolutt lov til å godta og akseptere sorg. 

Her inne synes jeg det ofte virker som at alt skal være solskinn hele tiden, alt av vonde følelser er fy-fy og sånne ting bør man trene bort. Har man kjærlighetssorg eller liker noen så er det liksom en "svakhet". Det er bare tull

Jeg er enig i at det finnes et tidspunkt hvor man bør ta seg i nakken. Men innen den tid så er det lov til å ha det vondt etter et brudd. Man har lov til å ha kjærlighetssorg.

Godta sorgen, ikke skam deg.

Anonymkode: f0d72...cbd

• Liker 2
Skrevet

Så kjipt at du har hatt en dritt dag! Men ja det høres lurt ut med å vente med å ta kontakt med han til du har det litt bedre, og kanskje er litt mer følelsesmessig distansert fra han sånn at du ikke blir så opprørt over hvis du skulle sagt eller gjort noe dumt igjen .

Anonymkode: f9a47...d31

• Liker 1
Skrevet

Uansett hvordan du har oppført deg som du mener, så lenge det ikke var trakassering eller noe ondt så burde han akseptere det, så lenge du ber om unnskyldning og viser at du jobber med det. Vi er mennesker. 

Bra du har selvinnsikt. Jeg kjenner ikke mange som har det.

Har selv ikke noen venninner å gå til eller noen. Og har gått gjennom et tøft samlivsbrudd. Når jeg bare hadde han og det er umulig å få nye venner og kjæreste. Har også ikke lenger en trygg jobb å gå til. Og vonde ting som sitter i som skjedde for noen år siden.

Anonymkode: d2755...c77

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uansett hvordan du har oppført deg som du mener, så lenge det ikke var trakassering eller noe ondt så burde han akseptere det, så lenge du ber om unnskyldning og viser at du jobber med det. Vi er mennesker. 

Bra du har selvinnsikt. Jeg kjenner ikke mange som har det.

Har selv ikke noen venninner å gå til eller noen. Og har gått gjennom et tøft samlivsbrudd. Når jeg bare hadde han og det er umulig å få nye venner og kjæreste. Har også ikke lenger en trygg jobb å gå til. Og vonde ting som sitter i som skjedde for noen år siden.

Pluss at man ikke kan vise følelser i det hele tatt lenger uten å bli stemplet som svak og gal. Både av en kjæreste familie venner og samfunnet. 

Viser man ikke følelser så er det galt også, da er man kjedelig osv. Og feig og det som er. 

Man kan ikke ha god selvtillit for da er man dust. Men det er greit å ha dårlig selvtillit og kalle seg stygg sånn at andre bekrefter en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...