Indigo88 Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Hvilke yrker er det dere har? Jeg holder på med et tiltak gjennom Nav der jeg skal finne ut en ny jobb som er helsemessig for meg. Jeg er utdannet pedagog, men i og med jeg har en kneskade som må leges i noen år, så da kan jeg ikke fortsette i barnehage. På grunn av dette kan jeg få gratis omskolering eller prøve å finne et yrke som passer til kompetansen min. Jeg ser etter et yrke som jobber tett opp mot barn og unge (sosionom e.l). Jeg har tenkt på lærer, men litt usikker på om det er akkurat det jeg ser etter.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Jobber i bv.tjenesten Anonymkode: e92c2...9c2
Siggen Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Spl. Jobber i en avlastningsbolig for barn og unge
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Jeg er barnehagelærer og jobber som klasselærer i første klasse. Anonymkode: 51bab...3ad
Fame Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 Jeg jobber på barneavdelingen på sykehuset. Ferdig utdannet sykepleier til sommeren
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #6 Skrevet 11. februar 2018 Jeg har master i pedagogikk og har hatt jobber som førstekonsulent, karriereveileder og rådgiver på universitet. Ikke samtidig, selvfølgelig 😉 Anonymkode: e5c7d...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå