Gå til innhold

Når folk gjør seg til herre og mester over hva andre føler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal de det? En gang satt tanta minog sa "du har ikkenså vondt at du ikke klarer å jobbe, dette er latskap" til mannen sin da han var sykemeldt fra jobb, og han er ingen latsabb.

og "du er ikke forelsket, du bare tror det" selv om jeg gråt en gang...

hvorfor kan en ikke ta folkn ordet? 

Anonymkode: 21682...037

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Et annet eksempel: eksen min (som jeg må ha kontakt med pga barn) forteller meg at jeg er bitter og sur på ham og at jeg er eeegentlig vil være sammen med han og sikkert angrer på bruddet. 

Jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke stemmer og det har jeg også sagt til ham. Jeg behandler ham fint, er vennlig osv. Men forventer at han overholder samværsavtalen sånn noenlunde og betaler bidraget vi ble enig om. 

Han beskylder meg også for å være kald og ikke ha følelser, fordi jeg ikke blir sint og begynner å brøle til ham... ? Slik som han gjør med meg....

Anonymkode: 31ad9...646

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Et annet eksempel: eksen min (som jeg må ha kontakt med pga barn) forteller meg at jeg er bitter og sur på ham og at jeg er eeegentlig vil være sammen med han og sikkert angrer på bruddet. 

Jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke stemmer og det har jeg også sagt til ham. Jeg behandler ham fint, er vennlig osv. Men forventer at han overholder samværsavtalen sånn noenlunde og betaler bidraget vi ble enig om. 

Han beskylder meg også for å være kald og ikke ha følelser, fordi jeg ikke blir sint og begynner å brøle til ham... ? Slik som han gjør med meg....

Anonymkode: 31ad9...646

Jepp.. 

Jeg har så masse eksempler på dette og jeg skjønner ikke hvor denne uvanen kommer fra. 

Jeg kunne snakke om en fyr jeg likte, og da kunne mammas kjæreste f.eks si at "du er ikke forelsket, du bare tror det". Han mente at jeg var forelsket i en annen, eller kom til å bli det. Jeg ble det aldri. Han fant alltid en unnskyldning for at jeg ikke likte de jeg faktisk likte. Han første var det ikke noe spesielt ved. Han andre hadde en fyr bil, og da skyldte han på bilen!  Han mente at det var bilen som dro!!

Og den baksnakkinga av sykmeldte. Npr til og med jeg vet at de har gått gjennom ting eller vet en del om en situasjon, så sitter likevel folk og "men hun har det ikke så ille. Er bare noe de spiller på". 

Anonymkode: 21682...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...