AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Hei! Jeg har ikke særlig bra selvbilde, og det går litt utover forholdet mitt med typen. Jeg føler ikke jeg er fin nok eller trent nok, og jeg vil gjøre noe med det. Er lei av å gå med disse tankene.. Det går også litt utover forholdet fordi jeg føler meg ikke bra nok når kjæresten med gjevne mellomrom er inne på facebooken og instagramen til exen som er personlig trener som legger ut ganske dristige bilder.. Så, noen som har et treningsprogram som kan hjelpe meg med å få trent hele kroppen, og for å få større/rundere rumpe? Jeg er helt normalvektig, kanskje litt ekstra fett på magen og låra, men ikke så jeg er "feit", mere utrent.. Jeg har ikke trent noe siden i sommer pga sykdom, men er nå frisk og vil begynne igjen. Jeg kan veldig lite om trening, og hva som skal til, så jeg er veldig takknemlig hvis noen vil hjelpe meg Anonymkode: 22768...b83
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 1. Dump den drittsekken. En kjæreste skal ikke stalke exen, og skal verfall ikke få deg til å føle deg slik. 2. http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Anonymkode: 3d842...cac 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Ts her, han vet forsåvidt ikke at jeg vet at han fortsatt ser på hun.. Jeg har sett det i søkeloggen på pcen min etter han har lånt den.. Så kan ikke akkurat si noe heller, da vet han jo at jeg snoker.. Men tusen takk for link! Er så dyrt på treningssenter, så tar gjerne i mot tips til noe man kan gjøre ute/med egenvekt eller hjemme Anonymkode: 22768...b83
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Er fotsatt ikke greit at han stalker hun. Og han kan ikke låne pc´en sin uten å se på hun engang?!? Ikke noe å ta vare på han der. En kjæreste skal få deg til å følge deg som verdens peneste. For å bygge synlig større rumpe må du nok desverre ha tilgang til senter. Du må ha progresjon i treningen og trene med TUNGE vekter. Anonymkode: 3d842...cac 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 Får å få bedre rumpe må du trene ganske tungt og hardt i flere år med mye bra mat. Du kan få hjelp av en trener. Men rumpa kommer ikke over natten og det er HARDT å trene. Ellers kan du operere. Mange jenter tror de bare kan trene seg til en gigaræv, de setter for urealistiske mål og gir opp når de skjønner hvor hardt de må trene. De fleste fitnessjentene opererer rumpa si og og det har mye med genene også. Noen jenter har flat rumpe, mens andre har naturlig sprettrumpe. Bare tren og lytt til kroppen din og spis bra nok ellers fungerer det ikke. For mye usunt fokus på kropp for tiden. Man må ikke bo på treningssenteret for å trives med seg selv og faktisk SE bra ut. Noen er født med en bra kropp og da blir alle sure og rakker ned på deg. Bare fordi hele Norge mener at du MÅ trene for å være pen nok og en bra partner. Haha sier jeg bare. Ikke still urealistiske mål. Det er rette veien til å mislykkes. Hvorfor være så opptatt av eksen sin ? Er han fortsatt keen på henne ? Spør hvem som ble dumpet ? Hvis han ble dumpet så har du svaret ditt. Og når han i tillegg sitter å følger med på eksen sin på face og insta, ikke bra... menn er opptatt av fitness berter og stalker de, vet ikke hvorfor. Anonymkode: 7d942...de1
Inwe Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 Begynn å bruk sykkelen som fremkomstmiddel. Jeg har trent styrke i mange år og har alltid hatt problemer med å få kontakt med rumpa. Resultatet har vært at rumpa har hengt litt etter. Flyttet til et land der de aller fleste sykler i begynnelsen av året og på 1,5 mnd nå har rumpa løfta seg skikkelig. I tillegg er resten av kroppen blitt mye strammere, dette til tross for litt for mye øl i det siste.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 Visst du vil og klarer å gå ned noen kilo så vil rumpen også stramme seg opp/bli mindre. Jeg er også veldig missfornøyd med rumpa mi og drømmer om en fin sprettrumpe Men har innsett at om jeg skal få det så må jeg kjøpe meg en slik..Og som de andre har nevnt tidligere så må det MYE trening til og TUNGE vekter for å kunne trene opp en rumpe..Og det gidder jeg ikke. Men jeg klarte å slanke meg noen kilo i vinter med å kutte ut drittmat og gå lange turer. Nå til våren blir det mange fjellturer som kommer til å styrke hele kroppen. Jeg synes at rumpen min ble litt bedre nå ihvertfall etter jeg fikk slanket av meg noen kilo fett. Men drit i å slanke deg for den kjæresten din som sikler på exen og andre rumper, han skulle fått seg et klask! Gjør det for DEG og fordi du vil føle deg vel.. Anonymkode: ec93a...440
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 På 11.2.2018 den 19.31, AnonymBruker skrev: Ts her, han vet forsåvidt ikke at jeg vet at han fortsatt ser på hun.. Jeg har sett det i søkeloggen på pcen min etter han har lånt den.. Så kan ikke akkurat si noe heller, da vet han jo at jeg snoker.. Men tusen takk for link! Er så dyrt på treningssenter, så tar gjerne i mot tips til noe man kan gjøre ute/med egenvekt eller hjemme Anonymkode: 22768...b83 På 11.2.2018 den 19.41, AnonymBruker skrev: Er fotsatt ikke greit at han stalker hun. Og han kan ikke låne pc´en sin uten å se på hun engang?!? Ikke noe å ta vare på han der. En kjæreste skal få deg til å følge deg som verdens peneste. For å bygge synlig større rumpe må du nok desverre ha tilgang til senter. Du må ha progresjon i treningen og trene med TUNGE vekter. Anonymkode: 3d842...cac Vær så snill. Det heter "HENNE" i 3.person entall. Ikke "HUN". "Han fortsatt ser på HENNE". "Han stalker HENNE". Lær dere norsk. Anonymkode: b9997...18d 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 Ja! Kjøp deg det som heter Bootybands! Eller resistance bands Og kjøp deg manualvekter på 2 og 4 og 6 kg. Så gjør du ting som squats og hipthrusts med disse båndene over lårene og med vektene. Har du ikke råd til vekter så bruk tomflasker fylt med vann (jeg brukte 6 tomflasker fylt med vann å la oppå hoftene på hip thrusts før jeg fikk kjøpt vekter, da brant det i rumpa! døds effektivt!). Det finnes mange effektive øvelser hvis du søker på youtube, f eks get booty quick, home booty exercise osv . Veldig motiverende, og finn de øvelsene som du liker best. Bør være 4-6 øvelser til sammen. Sett av 20-30 minutter 3 ganger i uka til å gjøre dette hjemme og det viktigste av alt er at hver øvelse skal være så tung (derfor vekter!) at du ikke KLARER å ta mer enn 15 stk av de, det skal slite og brenne skikkelig når du er på 10 stk og sånn så du såvidt greier 12-15 stk. Hvis øvelelse blir gjort mange ganger så betyr det at du har for lite motstand/vekt og da vil du bare brenne kalorier og ikke bygge muskler, det du ønsker for å få større rumpe er å bygge muskler og ikke brenne kalorier. Du må faktisk få i deg MER kalorier, så kjøp f eks protein super mass gainer og drikk 1-2 sånne shakes hver gang før og etter du trener. Følg bootybuilding profiler på instagram så ser du før og etter bilder, som er veldig motiverende! Jeg hadde ikke noe rumpe men gikk inn for å legge på meg og gjøre rumpeøvelser med vekter og bootybands og så synlig STOR forskjell på mange centimenter etter bare 2 mnd. Ble litt latere etter det men tenker å starte igjen og da ser jeg for meg å ha en helt annen kropp etter kanskje bare et halvt år nå som jeg har erfart og sett hvor fort man faktisk får resultat ! Lykke til ! Anonymkode: 90948...d99 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #10 Skrevet 12. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Kjøp deg det som heter Bootybands! Eller resistance bands Og kjøp deg manualvekter på 2 og 4 og 6 kg. Så gjør du ting som squats og hipthrusts med disse båndene over lårene og med vektene. Har du ikke råd til vekter så bruk tomflasker fylt med vann (jeg brukte 6 tomflasker fylt med vann å la oppå hoftene på hip thrusts før jeg fikk kjøpt vekter, da brant det i rumpa! døds effektivt!). Det finnes mange effektive øvelser hvis du søker på youtube, f eks get booty quick, home booty exercise osv . Veldig motiverende, og finn de øvelsene som du liker best. Bør være 4-6 øvelser til sammen. Sett av 20-30 minutter 3 ganger i uka til å gjøre dette hjemme og det viktigste av alt er at hver øvelse skal være så tung (derfor vekter!) at du ikke KLARER å ta mer enn 15 stk av de, det skal slite og brenne skikkelig når du er på 10 stk og sånn så du såvidt greier 12-15 stk. Hvis øvelelse blir gjort mange ganger så betyr det at du har for lite motstand/vekt og da vil du bare brenne kalorier og ikke bygge muskler, det du ønsker for å få større rumpe er å bygge muskler og ikke brenne kalorier. Du må faktisk få i deg MER kalorier, så kjøp f eks protein super mass gainer og drikk 1-2 sånne shakes hver gang før og etter du trener. Følg bootybuilding profiler på instagram så ser du før og etter bilder, som er veldig motiverende! Jeg hadde ikke noe rumpe men gikk inn for å legge på meg og gjøre rumpeøvelser med vekter og bootybands og så synlig STOR forskjell på mange centimenter etter bare 2 mnd. Ble litt latere etter det men tenker å starte igjen og da ser jeg for meg å ha en helt annen kropp etter kanskje bare et halvt år nå som jeg har erfart og sett hvor fort man faktisk får resultat ! Lykke til ! Anonymkode: 90948...d99 Beklager for å skuffe deg med er ikke mulig å bygge noe synlig større rumpe på 2 mnd med 2-4 kg vekter. Hvorfor du har klart det vet jeg ikke, men slutt å gi folk falske forhåpninger Disse bootybuilding instagrammene er en jenter med gode gener som redigerer og poserer seg til større rumpe. Anonymkode: 3d842...cac 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 Hva er galt med flate normale rumper? Vi bor ikke i Brasil. Den trenden the kardashian kom med er urteit og blodharry. Ingen kler opererte store rumper. Kun de som er født med dem. Ærlig talt så ler jeg bare av disse opererte unormale bleierumpene. De er ikke fine. Du trenger å elske deg selv først. Anonymkode: 22104...5ec
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager for å skuffe deg med er ikke mulig å bygge noe synlig større rumpe på 2 mnd med 2-4 kg vekter. Hvorfor du har klart det vet jeg ikke, men slutt å gi folk falske forhåpninger Disse bootybuilding instagrammene er en jenter med gode gener som redigerer og poserer seg til større rumpe. Anonymkode: 3d842...cac Det er fullt mulig, jeg trente 3-4 dager i uka kun rumpe og lår + fordoblet kalori inntaket mitt , og gikk opp to bukse/truse størrelser ila 5 mnd. Synlig forskjell var det allerede etter 2 mnd jo . Brukte vekter og resistance band/bootybands. Les deg opp på resistance bands eller prøv det så vil du etter bare et forsøk innse at det hjelper å bygge muskler FORT Anonymkode: 90948...d99 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #13 Skrevet 12. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fullt mulig, jeg trente 3-4 dager i uka kun rumpe og lår + fordoblet kalori inntaket mitt , og gikk opp to bukse/truse størrelser ila 5 mnd. Synlig forskjell var det allerede etter 2 mnd jo . Brukte vekter og resistance band/bootybands. Les deg opp på resistance bands eller prøv det så vil du etter bare et forsøk innse at det hjelper å bygge muskler FORT Anonymkode: 90948...d99 Akkurat! Du spiste mer, var heldig og det la seg på rumpa. Les deg opp på treningslære og muskelbygging så skjønner du at det ikke er mulig Bruker mye resistance bands jeg, men bruker det til oppvarming. Evt så bruker jeg det for å få mer kontakt når jeg tar 60 kg knebøy eller 100 kg hip thrust. Anonymkode: 3d842...cac 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #14 Skrevet 12. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat! Du spiste mer, var heldig og det la seg på rumpa. Les deg opp på treningslære og muskelbygging så skjønner du at det ikke er mulig Bruker mye resistance bands jeg, men bruker det til oppvarming. Evt så bruker jeg det for å få mer kontakt når jeg tar 60 kg knebøy eller 100 kg hip thrust. Anonymkode: 3d842...cac Tror du har misforstått noe her. For det første så skrev jeg i første innlegget mitt at hun burde ta 2 porsjoner super mass gainer de dagene hun trente, det betyr mer enn 2400 kcal ekstra, som jeg gjorde. Og når man har helt flat rumpe og altså null muskler så gir det mye raskere utslag enn når man har muskler fra før og vil bygge enda større muskler. Når man er oppe i 100 og 60 kg så er det fitness og body building markerte muskler man oppnår , og det er ikke nødvendig for å få en større rumpe generelt når man går fra å være helt flat Anonymkode: 90948...d99 1
Inwe Skrevet 13. februar 2018 #15 Skrevet 13. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager for å skuffe deg med er ikke mulig å bygge noe synlig større rumpe på 2 mnd med 2-4 kg vekter. Hvorfor du har klart det vet jeg ikke, men slutt å gi folk falske forhåpninger Disse bootybuilding instagrammene er en jenter med gode gener som redigerer og poserer seg til større rumpe. Anonymkode: 3d842...cac 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat! Du spiste mer, var heldig og det la seg på rumpa. Les deg opp på treningslære og muskelbygging så skjønner du at det ikke er mulig Bruker mye resistance bands jeg, men bruker det til oppvarming. Evt så bruker jeg det for å få mer kontakt når jeg tar 60 kg knebøy eller 100 kg hip thrust. Anonymkode: 3d842...cac Det er nok du som må lese deg opp. Selvfølgelig kan du bygge rumpe med lette vekter og strikk. Det spørs selvsagt på hvor god form du er, hvilke øvelser du tar og antall repetisjoner. De to øvelsene jeg får best kontakt med rumpa i tar jeg med kroppsvekt på den ene og 10 kg på den andre. Bare tull at man må løfte tungt for å få rumpe. Det som fikk fart på min rumpe var som sagt å begynne og sykle overalt og ikke de 100 kg jeg tar i markløft. Vi er nemlig forskjellige, og det er individuelt hva som fungerer best. Markløftene mine hjalp selvsagt på rumpa, men den så ikke fryktelig trent ut etter 5 år med styrketrening. Flyttet til et land der alle sykler overalt og rumpa begynner å se veldig bra ut, til sommeren er den nok akkurat som jeg vil ha den. 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #16 Skrevet 13. februar 2018 Hei! Jeg slet med samme tanker om egen kropp. Det «alle» sier om at det krever tung styrke osv er bare tull, det kommer helt an på utgangspunktet ditt. Jeg begynte å trene et fullkroppsprogram 2 ganger i uken + 1 dag med mosjon (jogging, gåing) i tillegg til å passe litt mer på hva jeg spiser. Dette trente jeg etter og fikk gode resultater av i løpet av 5-6 mnd: Bulgarsk utfall Knebøy Stående butterflies Pullups med strikk benkpress tricepspress planke benhev Skulderpress rygghev Nå trener jeg 5 dager i uken og elsker kroppen min!! Jeg fikk god motivasjon av små resultater i starten og det ga meg lyst til å trene mer. Mitt beste råd er å ikke gi opp med en gang :-) Anonymkode: 2b96e...b32 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #17 Skrevet 13. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat! Du spiste mer, var heldig og det la seg på rumpa. Les deg opp på treningslære og muskelbygging så skjønner du at det ikke er mulig Bruker mye resistance bands jeg, men bruker det til oppvarming. Evt så bruker jeg det for å få mer kontakt når jeg tar 60 kg knebøy eller 100 kg hip thrust. Anonymkode: 3d842...cac Det kommer an på utgangspunktet. Jeg var totalt utrent etter en ulykke, rompa helt flat, etter noen måneder var den mye rundere, selv uten tunge vekter. Anonymkode: fa049...32c
IdestImperium - PT Skrevet 13. februar 2018 #18 Skrevet 13. februar 2018 For det første; snakk med kjæresten din. Er han klar over at du blir såret av oppførselen hans? Dette var vondt å høre. Det er også viktig at du trener for din egen del, og ikke hans. Det er alfa omega :-) Til spørsmålet om å få større og mer veltrent rumpe, er svaret enkelt; styrketrening med fokus på underkropp. Her er det mange gode øvelser, både de du kan gjøre hjemmefra og som "krever" treningssenter og apparater. De beste øvelsene som du også kan gjøre hjemme (bruk kettlebell, håndvekter eller brusflasker for den del for mer motstand i treningen) er blant annet; knebøy, utfall, bulgarsk utfall og hip-thrust. Men vikigst av alt? Selvfølelse og selvtillit skal komme innenfra - ingen tosk skal kunne ødelegge det for deg. Masse lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #19 Skrevet 13. februar 2018 15 timer siden, Inwe skrev: Det er nok du som må lese deg opp. Selvfølgelig kan du bygge rumpe med lette vekter og strikk. Det spørs selvsagt på hvor god form du er, hvilke øvelser du tar og antall repetisjoner. De to øvelsene jeg får best kontakt med rumpa i tar jeg med kroppsvekt på den ene og 10 kg på den andre. Bare tull at man må løfte tungt for å få rumpe. Det som fikk fart på min rumpe var som sagt å begynne og sykle overalt og ikke de 100 kg jeg tar i markløft. Vi er nemlig forskjellige, og det er individuelt hva som fungerer best. Markløftene mine hjalp selvsagt på rumpa, men den så ikke fryktelig trent ut etter 5 år med styrketrening. Flyttet til et land der alle sykler overalt og rumpa begynner å se veldig bra ut, til sommeren er den nok akkurat som jeg vil ha den. Hvilke? Anonymkode: 410a1...d56
Inwe Skrevet 14. februar 2018 #20 Skrevet 14. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke? Anonymkode: 410a1...d56 Sånt er veldig individuelt, men for meg er det etbeins hiptrust (setter bena på opphøying, jo høyere jo tyngre) og etbeins strakmark med ketterbell eller hantler. Ellers savner jeg bootybuilderen, finner den ikke på noen gym i det landet her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå