Gå til innhold

Føler jeg ikke kan gå inn i et forhold fordi jeg har hatt sex med mange.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 17 år gammel jente. Jeg hadde en kjæreste før men han var så kontrollerende, når vi slo opp gjorde jeg alltid samme tabbe med å flørte med andre gutter. Etter vi avsluttet det så har jeg som en helt vanlig jente hatt sex med andre gutter.

problemet er at jeg har en gutt nå som jeg lenge har vært keen på og han sier det samme om meg. Føler det allerede begynner å bli mer og mer seriøst, men jeg tør ikke gå inn k et forhold fordi da vet jeg at noen av de guttene jeg tidligere har hatt sex med kommer til å ødelegge for oss nettopp på grunn av min fortid med dem. 

Hva skal jeg gjøre? Det er faktisk en så vanskelig situasjon, og jeg føler meg ekkel om jeg går inn i et forhold når de guttene kommer til å være spydige...

Anonymkode: 587bf...3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han dumper deg pga din fortid er han ikke verdt det

Anonymkode: 70b61...0b8

• Liker 5
Skrevet

Du er 17 år, og etter det du forteller er antagelig ikke guttene du har hatt sex med stort eldre. Voksne menn blir sjelden spydige, når en de har hatt sex med går videre. Gutter blir menn, heldigvis. 

Det hjelper deg kanskje ikke så mye akkurat nå, men et godt tips kan jeg likevel gi. 

Jeg har lært at dersom det er noe jeg bærer på som plager meg, om det er noe jeg skammer meg over, uansett om det er ovenfor potensiell kjæreste, venner eller familie, så forteller jeg det til vedkommende. Da får vedkommende en sjanse til å tenke over det, og selv ta beslutningen om dette er ok eller ikke. 

Jeg kan med hånden på hjertet si at hver gang jeg har vært i den situasjonen, så har det løst seg når jeg var ærlig om det. Det er ting man holder skjult som kan avle problemer, det man er ærlig om, og som folk har fått tenkt gjennom og så tilgitt/akseptert, det går bra. 

Jeg var for eksempel nakenmodell da jeg var ung, og gruet meg veldig til å fortelle dette til en ny kjæreste. Heldigvis gjorde jeg det, og han måtte tenke seg litt om, men kom så frem til at han aksepterte denne fortiden. To år etter traff han på en tidligere klassekamerat av meg, som fortalte ham dette, fordi han trodde det var noe saftig sladder som min kjæreste ikke visste. Tenk hva som hadde skjedd dersom jeg ikke hadde fortalt! Istedenfor var det sladrehanken som ble stående med lang nese, for min kjæreste fyste bare av det. Han visste jo det for lenge siden. 

Fortell gutten du liker hva du er redd for. Er han en flott type, så vil han akseptere din fortid, og fnyse av dem som eventuelt forsøker seg på å være ekkel. 

Anonymkode: 6d9b2...a55

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en 17 år gammel jente. Jeg hadde en kjæreste før men han var så kontrollerende, når vi slo opp gjorde jeg alltid samme tabbe med å flørte med andre gutter. Etter vi avsluttet det så har jeg som en helt vanlig jente hatt sex med andre gutter.

problemet er at jeg har en gutt nå som jeg lenge har vært keen på og han sier det samme om meg. Føler det allerede begynner å bli mer og mer seriøst, men jeg tør ikke gå inn k et forhold fordi da vet jeg at noen av de guttene jeg tidligere har hatt sex med kommer til å ødelegge for oss nettopp på grunn av min fortid med dem. 

Hva skal jeg gjøre? Det er faktisk en så vanskelig situasjon, og jeg føler meg ekkel om jeg går inn i et forhold når de guttene kommer til å være spydige...

Anonymkode: 587bf...3a3

Du kan trøste deg med at denne problemstillingen kommer du til å flire av om noen få år. Du er bare 17 år, du skal gjøre feil, du skal gå på snørra og du skal få hjerte knust. Alt dette er erfaringer du kommer til å ta med deg videre inn i voksenlivet. Bli sammen med han fyren du, hva har du egentlig å tape? Og gi faen i de guttene som eventuelt vil stikke kjepper i hjula. 

• Liker 3
Skrevet

Det skal du virkelig ikke la hindre deg! Alle har jo en seksuell fortid og dine fremtidige menn har ingenting med å vite noe om din fortid uansett :) Det er helt vanlig å ha hatt sex med mange! Ikke skam deg! :smilyblomst:

Anonymkode: cd7fb...571

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...