AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Jeg har likt en mann i over fire år nå, siden jeg møtte han første gang. Det var i forbindelse med en hobby, vi ses flere ganger i uka. Da vi møttes hadde han samboer, noe jeg ikke visste før etter noen måneder, jeg hadde kanskje ikke begynt å like han hvis jeg visste det. Vi hadde en god tone fra starten, kanskje på grensen til litt flørting. Men han gjorde aldri noe galt og jeg ville aldri gjort noe med en som er opptatt. Etter ett år ble jeg sammen med en annen, da glemte jeg helt han andre, selv om vi fortsatt så hverandre like ofte. Ett år etter det ble han singel etter samboeren var utro. Da greide jeg ikke å la være å tenke på han igjen, sikkert fordi han ikke lenger var opptatt. Så etter noen måneder gjorde jeg det slutt med han jeg var sammen med. Det har vært en del flørting de to siste årene, men det har vært småting som har vært litt i veien. Nå i det siste har han vært mer på, men han tar det rolig, han slet/sliter med å stole på folk etter det eksen gjorde. Han har sagt og gjort ting som gjør at jeg tror det kan bli noe her snart, men er redd for å håpe på noe som aldri kommer til å skje. Det virker som han føler han kan stole på meg og vi snakker om alt mulig. Er det noe jeg kan gjøre for å skru ned forventningene mine? Og kan jeg gjøre noe som gjør det enklere for han å gi meg en sjanse? Anonymkode: 81498...88d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Du kan være litt direkte, si at du liker han og gjerne vil bli bedre kjent. Inviter han på middag eller ut på noe. Ønsker han ikke det, så ville jeg kuttet kontakten helt så langt det lar seg gjøre og kommet meg videre. Du har brukt 4 år på å tenke på denne mannen, endte et forhold på grunn av han og har brukt de siste 2 årene på å flørte og håpe at han tar initiativ til noe mer. Ikke gjør ting vondere for deg selv tenker jeg. Nøler han eller er usikker så får han heller komme til deg når han føler seg klar. Men årevis med flørting gjør at du blir holdt igjen fra å møte noen du faktisk kan ha en fremtid sammen med. Det kan være denne mannen, men da må du få ut fingeren og se om det kan skje noe. Du må ikke ta så mye hensyn til han og usikkerheten hans, at du helt glemmer deg selv. Anonymkode: 3f428...82a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Ikke forestill deg/tenk på fremtiden. Fantaserer du om dette, skaper du forventninger eller forhåpninger. Ta en dag av gangen. Anonymkode: 9def3...0ba
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan være litt direkte, si at du liker han og gjerne vil bli bedre kjent. Inviter han på middag eller ut på noe. Ønsker han ikke det, så ville jeg kuttet kontakten helt så langt det lar seg gjøre og kommet meg videre. Du har brukt 4 år på å tenke på denne mannen, endte et forhold på grunn av han og har brukt de siste 2 årene på å flørte og håpe at han tar initiativ til noe mer. Ikke gjør ting vondere for deg selv tenker jeg. Nøler han eller er usikker så får han heller komme til deg når han føler seg klar. Men årevis med flørting gjør at du blir holdt igjen fra å møte noen du faktisk kan ha en fremtid sammen med. Det kan være denne mannen, men da må du få ut fingeren og se om det kan skje noe. Du må ikke ta så mye hensyn til han og usikkerheten hans, at du helt glemmer deg selv. Anonymkode: 3f428...82a Det er noe av det samme jeg har tenkt, at jeg er den som må ta iniativ. Og jeg er vel forberedt på å prøve å komme meg videre hvis ingenting skjer, selv om det blir vanskelig. Takk for svar Anonymkode: 81498...88d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke forestill deg/tenk på fremtiden. Fantaserer du om dette, skaper du forventninger eller forhåpninger. Ta en dag av gangen. Anonymkode: 9def3...0ba Jeg har greid ganske godt å ikke tenke for langt fram, så det går greit. Blir bare trist hvis det ikke blir noe ut av det... Takk for svar Ts Anonymkode: 81498...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå