Gå til innhold

"To call or not to call"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lille my

Hmp... Hatt et seksuelt forhold til en kar i 3 uker nå- han er her bare til over helgen og pga diverse klabb og babb har vi ikke hatt kontakt denne uken.

Gav tlfnr mitt til en felles kamerat av oss søndag (pga. klabben og babben- ytre omstendigher), men har ikke hørt noe.

Nå er det jo fredag, og det hadde vært kos å treffes før han reiser. Men... Tenker at han ville ringt dersom han ville. Stoltheten min sier "nei", noe annet sier "fanden heller, svelg stoltheten og ta sjansen på å a det gøy en siste kveld".

Noen forslag/ kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, svelg stoltheten og knull i vei om du oppnår kontakt med han. Bedre det enn å angre i etterkant? Man må jo benytte annledningen til å pule når lysten og mulighetene er der om man skal få seg noe. Det er enhver singles privilegium det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Kommer an på hvor desp man er det vel.

Jeg ville tenkt; han fikk nummeret, han ringer hvis det er aktuelt.

Og hvis han ikke gjør det; vel, det er da mange fisk i havet, en trenger jo ikke legge seg flat etter noen for å få seg noe heller... Kommer helt an på hvor interessant det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille My

Enig med begge, egentlig.

Frister ikke veldig å "legge meg flat" og ringe ham. Frister ikke veldig å bare kaste seg over den neste og beste etter ham, heller.

Ender vel opp med en lang joggetur, tenker jeg.

Takk for svar og ha en henrivende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme dilemma som deg, omtrent, denne helga. Men jeg skal holde meg hard, og IKKE ringe.

Av bitre erfaringer har jeg lært at når en mann ikke ringer, selv om han vet at du er tilgjengelig, betyr det at han ikke er interessert. Og det aller verste jeg vet er å bli avvist, og føle meg som en desperat fæl påtrengende patetisk dame! (Og det gjør jeg alltid når jeg blir avvist :) )

Har sjelden opplevd at det faktisk har lønt seg å ringe selv. Men jeg blir altså psyka ut noe helt enormt av en avvisning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille My

Ringte ikke, men det gjorde han :)

Ble en kjempefin kveld/ natt/ morgen. Kom frem mye rart og jeg er ikke så sikker på at forholdet vårt er så ukomplisert som vi liker å tro :roll:

(Sukk hjerte, men brist ikke...)

Uansett, han har reist nå og jeg ser ham ikke før i slutten av mars. Det var urovekkende trist at han faktisk dro i dag- skummel utvikling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...