Gå til innhold

Analsex med hemmoroider

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen erfaringer?

Dere damer med hemmoroider, har dere analsex? Gjør det vondt? Risikerer man å forverre problemet?

Og dere menn, er det turn-off å ha analsex om dere ser en hemmoroide?

Anonymkode: ac9f7...c85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen erfaringer?

Dere damer med hemmoroider, har dere analsex? Gjør det vondt? Risikerer man å forverre problemet?

Nei, fordi det gjør vondt og man risikerer å forverre problemet.

Anonymkode: cb014...f0c

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen erfaringer?

Jeg har operert for hemorroider. Er flau over rumpehullet mitt fordi det ikke akkurat ser ut som en stram og fin kaviarstjerne, jeg har noen synlige marisker. Liker ikke å bli tatt bakfra med lyset på, til tross for at det er min yndlingsstilling. 

Analsex utgår for min del fordi jeg er redd for å skade meg mer. Har hatt masse problemer med sår, blødninger og smerter i forbindelse med hemorroider. I tillegg har jeg slitt mye med forstoppelse og treg mage, som jo har forårsaket hemorroidene i utgangspunktet, og som dermed gjør at jeg ikke tror endetarmen min tømmer seg så godt som hos andre - og det vil jo være et stort hinder for analsex og kreve masse forberedelse i form av skylling/klyster etc. 

Men først og fremst er jeg redd for blødninger, smerter og rifter. Jeg kommer aldri til å ha analsex, dessverre. 

Anonymkode: 7c146...7ce

• Liker 1
Skrevet

Har også marisker etter hemoroider, og er veldig flau for rumpehullet mitt. Av den grunn tør jeg ikke ha noe type sex som gjør at partner skulle få muligheten til å studere og tenke over utseendet på rumpehullet mitt :(

Anonymkode: 8bd7a...a7b

• Liker 1
Skrevet

Auuuu! Aldri livet. Hemorider er vondt nok! På meg var det så vondt at jeg ikke ville ha vaginalt samleie en gang. 

Har også fått fjernet hemorider. Det vil si sprøyte i ræva og skjæring for å få den vekk. Føltes ut som noen satt med tent fyrstikk der både da jeg hadde hemorider og i et par uker etter operasjonen. 

Ikke pokker om jeg ville hatt analsex. 

Min erfaring.......

Anonymkode: 81b06...c4e

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har også marisker etter hemoroider, og er veldig flau for rumpehullet mitt. Av den grunn tør jeg ikke ha noe type sex som gjør at partner skulle få muligheten til å studere og tenke over utseendet på rumpehullet mitt :(

Anonymkode: 8bd7a...a7b

Jepp. Husker jeg prøvde reverse cowgirl en gang med en tidligere partner... og han kommenterte at han så noe der. Herregud så grusomt. 

Jeg tør bare ha doggy med lyset av. Synes det er skikkelig nedtur. Er ellers ganske frigjort seksuelt, men der har jeg altså min skam. Skulle ønske jeg turte å slippe rumpa løs, haha :)

• Liker 1
Skrevet

Ser at det er flere her som er flaue over hemmoroidene sine. 

Hva tenker dere menn? Er det veldig turn-off å se, eller bryr dere dere ikke?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det er flere her som er flaue over hemmoroidene sine. 

Hva tenker dere menn? Er det veldig turn-off å se, eller bryr dere dere ikke?

Det er ikke bare damer som får det, så menn bør ikke bry seg en jævla mm. Det er ikke en kvinnegreie. Man bare ser det ikke hos mannfolka, for de gjerne ikke flasher rævhølet. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, duplexx skrev:

Det er ikke bare damer som får det, så menn bør ikke bry seg en jævla mm. Det er ikke en kvinnegreie. Man bare ser det ikke hos mannfolka, for de gjerne ikke flasher rævhølet. 

Ja, det er nettopp det. Vet det ikke er en kvinnegreie. Men det syns gjerne lettere på kvinner pluss at kvinner gjerne forventes å være så "delikate". Derfor jeg spør. Tviler på at særlig mange damer hadde sett på det som et problem om typen hadde en hemmoroide eller to.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nettopp det. Vet det ikke er en kvinnegreie. Men det syns gjerne lettere på kvinner pluss at kvinner gjerne forventes å være så "delikate". Derfor jeg spør. Tviler på at særlig mange damer hadde sett på det som et problem om typen hadde en hemmoroide eller to.

Ganske enig. Om menn har et problem med det bør de be om en realitycheck 👌🏽

• Liker 2
Skrevet

Har en marisk, ikke noe problem å ha analsex likevel om den er der. Gjorde kjæresten oppmerksom på den når vi snakket om skavanker vi ikke likte med oss selv. Han sa han ikke hadde verken følt den eller sett den, og om han hadde merket den så kunne han ikke brydd seg mindre. Så lenge jeg hadde det bra så var alt greit☺️

Anonymkode: 46a64...705

Skrevet

Har marisker igjen, som noen ganger blir større, også minsker de igjen. 

Herregud så flau jeg var over dette (fikk forstoppelse som 16 åring, før jeg noensinne hadde kysset noen), og fikk hemorider. Gud så fæl jeg følte meg. I det første forholdet mitt turte jeg aldri noen stillinger uten om misjonær.

Min nåværende mann, gjorde livet mitt så mye bedre. Gikk rundt 1 år før jeg turte å ha lysene på i slike stillinger. Han tok det opp, og spurte hva jeg følte meg usikker på, og sa at uansett hva det var, så var jeg perfekt akkurat slik jeg var. Jeg startet å gråte, og sa at jeg følte meg så forferdelig stygg, unormal, skadet og uattraktiv pga dette. Svaret hans var "HÆ? får ikke alle hemorider, er ikke det noe nesten "alle" har da?"
Vi tror vi er unormale og alene med problemet, men faktumet er at dette er normalt. Ei heller stygt, eller ekkelt. Et rompehull er jo ikke pent i seg selv, så noen klumper gjør det ikke akkurat værre. Det handler bare om å være trygg med parteren sin. 

Etter dette tok jeg master, og er nå jordmor. Ler litt av meg selv  og hvor redd jeg var, når jeg ser at 97/100 har hemorider, og ikke alle kan fjernes, så dette er mye banligere enn dere tror :D 

Nå har vi både analsex og rimming (på begge to), jaggu hadde ikke han en marisk også (men menn sitt rompestell er jo ikke på display slik som kvinners). Med oppvarming, mye glidemiddel, og sakte fremgang går det kjempebra, men har det ikke så ofte. Kanskje hver 3. mnd, rimming oftere. 

Anonymkode: 7f507...033

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har vi både analsex og rimming (på begge to), jaggu hadde ikke han en marisk også (men menn sitt rompestell er jo ikke på display slik som kvinners). Med oppvarming, mye glidemiddel, og sakte fremgang går det kjempebra, men har det ikke så ofte. Kanskje hver 3. mnd, rimming oftere. 

Anonymkode: 7f507...033

Må si at det var litt befriende å lese dette. MEN, rimming ville aldri vært et alternativ å motta for min del. Noe av bakgrunnen for min hemorroideoperasjon var at det var så mange og store marisker at jeg syntes det var vanskelig å holde seg helt ren der bak. Dette føler jeg egentlig på fortsatt, selv om det nå er mye mindre blomkål der bak :P. Jeg bruker våtservietter hver gang jeg har bæsjet. Om jeg ser meg i speilet, kan jeg ikke helt se hvor selve analåpningen er hen, det er bare masse små hudfolder der. 

Analsex utgår uansett fordi jeg fortsatt lett får innvendige rifter og blødninger. Jeg har en innvendig "søm" etter operasjonen, men tror nok den tåler en støyt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...