AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Vi har vært ekser i ca 3 mnd. Jeg havna i hans armer igjen. Jeg har etter en vond barndom++ slitt endel med depresjon. Det gjorde jeg desverre i vårt forhold også, og her ligger største delen av grunn til bruddet mellom oss. Har nå startet aktivt med kognitiv terapi, det skal visst være fult mulig å endre sitt liv. Eksen sier han er glad i meg og elsker meg, men noen ny sjanse kan han ikke se for seg. Jeg er jo knust, igjen Kan ikke se for meg noen andre, livet er så innmari tungt, og føler jeg aldri har lyst å finne noen ny. Er jeg alene om å ha det slik? Anonymkode: 2c9cc...6f7
Almond Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Garantert ikke men at du da har sex med han er jo det dummeste du kan gjøre! Sliter du i tillegg med kronisk depresjon er det enda dummere å ha sex med han... 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 jeg vet Men når han sier at han elsker meg, så er det så utrolig vanskelig.. hi Anonymkode: 2c9cc...6f7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg vet Men når han sier at han elsker meg, så er det så utrolig vanskelig.. hi Anonymkode: 2c9cc...6f7 Glad i deg: kanskje. Men han elsker deg ikke. Ingen som ville dumpet noen de elsket og avskrevet dem for livet, pga depresjon. Anonymkode: 5ed62...b4b 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Glad i deg: kanskje. Men han elsker deg ikke. Ingen som ville dumpet noen de elsket og avskrevet dem for livet, pga depresjon. Anonymkode: 5ed62...b4b Han har ikke forstått at jeg har vært deprimert og tatt det som latskap. Og han klarer ikke avskrive oss for livet, selv om han nok skulle ønske han kunne gjøre det for å få meg til å kunne gå videre. Med hjelp vet jeg at jeg er mulig å forbedre, men han vil ikke prøve igjen da han tror vi kommer til å havne i samme gamle tralten.. hi Anonymkode: 2c9cc...6f7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #6 Skrevet 11. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke forstått at jeg har vært deprimert og tatt det som latskap. Og han klarer ikke avskrive oss for livet, selv om han nok skulle ønske han kunne gjøre det for å få meg til å kunne gå videre. Med hjelp vet jeg at jeg er mulig å forbedre, men han vil ikke prøve igjen da han tror vi kommer til å havne i samme gamle tralten.. hi Anonymkode: 2c9cc...6f7 Du bør seriøst jobbe med selvbildet ditt. Det er selvutslettende å tenke som du gjør: at du ikke er god nok med mindre du endrer deg. Det er han som ikke er god nok, når han ikke tar deg som du er. Anonymkode: 5ed62...b4b 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #7 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke forstått at jeg har vært deprimert og tatt det som latskap. Og han klarer ikke avskrive oss for livet, selv om han nok skulle ønske han kunne gjøre det for å få meg til å kunne gå videre. Med hjelp vet jeg at jeg er mulig å forbedre, men han vil ikke prøve igjen da han tror vi kommer til å havne i samme gamle tralten.. hi Anonymkode: 2c9cc...6f7 Du har vel fortalt han at du har vært deprimert? Da bør han ta det som sannheten og ikke tolke det som latskap. Det er ganske stygt av han å se det på den måten. Bare det er grunn nok til at du ikke bør ønske deg noen fremtid med han. Om han tar kontakt igjen kan du si at du synes det er respektløst av han å kalle deg bare lat når du er deprimert, og at du ikke ønsker kontakt. Anonymkode: aba89...2d4 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #8 Skrevet 11. februar 2018 Wow, dere to som har svart! Tusen takk, det hjelper med faktisk med å se ting litt anderledes <3 Hadde regnet med å bli lynsja her inne. Jeg skal ihvertfall fortsette med terapien min, for jeg vil virkelig bli helt frisk fra denne dritten. Og jeg ønsker jo å føle meg god nok for noen - og å virkelig være det. Uansett, takk for svar!! hi Anonymkode: 2c9cc...6f7 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #9 Skrevet 11. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow, dere to som har svart! Tusen takk, det hjelper med faktisk med å se ting litt anderledes <3 Hadde regnet med å bli lynsja her inne. Jeg skal ihvertfall fortsette med terapien min, for jeg vil virkelig bli helt frisk fra denne dritten. Og jeg ønsker jo å føle meg god nok for noen - og å virkelig være det. Uansett, takk for svar!! hi Anonymkode: 2c9cc...6f7 sorry, mente dere 3 som har svart! Anonymkode: 2c9cc...6f7
Almond Skrevet 11. februar 2018 #10 Skrevet 11. februar 2018 Det kan bare bli bedre, gled deg til sommer og sol 😊 UTEN han- glem han. Gjør du ikke det er du like langt 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #11 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: sorry, mente dere 3 som har svart! Anonymkode: 2c9cc...6f7 Bra! Det er mange menn der ute som ville akseptert deg med depresjon: det er på ingen måte en grusom "lyte" som gjør en uelskbar. Du bør faktisk kreve at en kjæreste står ved deg i dårlige tider også og bryr seg nok til å ta noen google søk om depresjon og hva det gjør med kjæresten, fremfor å lire av seg tullprat som latskap. I tillegg er det mange mentalt helt friske damer som faktisk er reellt late, men har null planer om endring: de har da kjærester de ogKutt han ut og ikke ta han tilbake med mindre HAN jobber for saken, for han sviktet deg når du trengte han og la skylda på deg alene for ting du ikke kan hjelpe for, eller kan endre fra én dag til en annen. Det er ikke særlig sympatisk og vitner om en mann med lite ryggrad som svikter mennesker når de trenger han. Det er heller ikke særlig snilt av han å ligge med en deprimnert eks som vil ha han tilbake, når han ikke har noen planer om å ta henne tilbake. Masse lykke til, håpe du treffer en som setter pris på deg som du er, "i gode og onde dager", og at terapien hjelper deg så du slipper depresjoner. Anonymkode: 5ed62...b4b 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #12 Skrevet 11. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke forstått at jeg har vært deprimert og tatt det som latskap. Og han klarer ikke avskrive oss for livet, selv om han nok skulle ønske han kunne gjøre det for å få meg til å kunne gå videre. Med hjelp vet jeg at jeg er mulig å forbedre, men han vil ikke prøve igjen da han tror vi kommer til å havne i samme gamle tralten.. hi Anonymkode: 2c9cc...6f7 Hva faen er greia med å ha dårlig selvtillit ? Det er jo tydeligvis mote??? Han elsker deg ikke og sånn er det bare. Slutt å legg skylda på seg selv ! Og en annen grunn til at noen ikke elsker deg vet du hva det er ? At du ikke elsker deg selv. Føler man ikke kjærlighet i seg selv så kan man ikke forvente at andre får deg til å føle det. Ikke la noen ta fra deg glede. Vet det er vanskelig å si da jeg har vært igjennom et brudd selv. Men jeg vet at det ikke er meg det er noe galt med, det er hans egen utilstrekkelighet. Vanskelig det med følelser. Folk har mye rart for seg. Det er mange usunne mennesker der ute som er eksperter på å få deg til å føle deg dårlig. Finn de som gjør deg glad og som får deg til å føle deg bra. Det er vanskelig. De som liker den du er og ikke bare ser det du gjør. Man er ikke et bra menneske bare fordi man er en fitnessbabe, mastergrad, toppjobb, mye penger , modell, mange mannfolk som sikler etter en osv. Har selv god selvtillit enda jeg stort sett har fått dritt. Enda jeg får til ting så er ikke alltid hva andre synes om meg og om de vil ha noe med meg å gjøre så bra. Blir også fortalt her inne at jeg må synes at jeg selv er stygg osv... Er jo meningen at jeg skal bli frisk ? Anonymkode: 1f095...d25
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #13 Skrevet 11. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært ekser i ca 3 mnd. Jeg havna i hans armer igjen. Jeg har etter en vond barndom++ slitt endel med depresjon. Det gjorde jeg desverre i vårt forhold også, og her ligger største delen av grunn til bruddet mellom oss. Har nå startet aktivt med kognitiv terapi, det skal visst være fult mulig å endre sitt liv. Eksen sier han er glad i meg og elsker meg, men noen ny sjanse kan han ikke se for seg. Jeg er jo knust, igjen Kan ikke se for meg noen andre, livet er så innmari tungt, og føler jeg aldri har lyst å finne noen ny. Er jeg alene om å ha det slik? Anonymkode: 2c9cc...6f7 Det er flere som lar seg utnytte av eksen og ligger med han. Han synes ikke noe spesielt eller føler noen ting hvis du tror det. Nei. Ingen av mine ekser eller NOEN menn har utnyttet meg seksuelt. Og det er jeg glad for. Enda jeg har fått stygge gloser som ødelegger nok hehe. Anonymkode: 1f095...d25
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #14 Skrevet 11. februar 2018 Trist hvis du er gravid i tillegg som om det er det smarteste kortet. Blir bare verre med sorg og barneskrik samtidig... Anonymkode: 1f095...d25
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #15 Skrevet 11. februar 2018 Takk til alle dere herlige som kommenterer. Skal lese svarene deres sikkert både en, to og tre ganger til. Det er bedre nå, det finnes håp <3 Til siste anonym. Er ikke gravid eller i nærheten av det. Har barn allerede og lager ikke barn på randen av et forhold eller for å holde noen igjen. Men er vondt å høre at noen elsker deg eller er utrolig glad i deg, men ikke ønsker å fikse på det vi hadde.. hi Anonymkode: 2c9cc...6f7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #16 Skrevet 11. februar 2018 For min del var det motsatt effekt. Mistet følelsene etter at man prøvde på ny Det kan hende du faktisk rosemaler det hele Anonymkode: 0fb33...b2d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #17 Skrevet 11. februar 2018 Kutt all kontakt med han, da vil det bli lettere for deg etter hvert. Det er veldig vondt å høre at eksen fremdeles elsker deg, men ikke ønsker noe med deg igjen. Hvorfor holde på kontakten? Bruk heller tiden på deg selv og jobbe deg selv opp, så når du er klar vil du finne noen som ønsker å være med deg. Anonymkode: a64fb...8c8 1
Gjest Konditorfrue Skrevet 11. februar 2018 #18 Skrevet 11. februar 2018 Noen ligger litt m eks etter brudd,men de fleste blir bare såret og forvirret av d,d fører ikke noe godt med det.unngå han,og si at du må videre i livet,jobb med følelsene u t e n han.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #19 Skrevet 11. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er flere som lar seg utnytte av eksen og ligger med han. Han synes ikke noe spesielt eller føler noen ting hvis du tror det. Nei. Ingen av mine ekser eller NOEN menn har utnyttet meg seksuelt. Og det er jeg glad for. Enda jeg har fått stygge gloser som ødelegger nok hehe. Anonymkode: 1f095...d25 Jeg har ligget med begge eksene mine etter brudd. Det var bare deilig der og da, å være tilbake til det nære og kjente, når andre ting virket mindre viktig Aldri angret på å ha sex med en man har seksuell kjemi med, kjenner og fortsatt har lyst på Til ts. Trist å høre at du har kjærlighetssorg, det hjelper nok ikke å ha depresjon samtidig heller. Men synes du høres sterk ut, for slik jeg kjenner depresjon og kjærlighetssorg så hadde jeg vært helt...kake...i din situasjon. Jeg ser at du har livsgnist, tar til deg håp og har selvinnsikt. Ikke hør på de som forteller deg at han ikke bryr seg om deg, prøver å lure deg eller presse deg inni offermentaliteten på grunn av at du var med han igjen. Han er sikkert glad i deg, våg å tro på det. Det han sier til deg er at han har følelser for deg men har ikke tro på at dere kommer til å fungere sammen som et par. Han tror at depresjonen kommer til å ødelegge for dere igjen. Det er jo mulig at han har rett. Men har du snakket ordentlig med han om terapien din, gitt han kunnskap om hva depresjonen din innebærer? God klem til deg Anonymkode: 147a8...585 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #20 Skrevet 11. februar 2018 41 minutter siden, Konditorfrue skrev: Noen ligger litt m eks etter brudd,men de fleste blir bare såret og forvirret av d,d fører ikke noe godt med det.unngå han,og si at du må videre i livet,jobb med følelsene u t e n han. Blir de fleste såret og forvirret av det? Jeg har ikke opplevd at det verken såret eller forvirret meg. Er man i en bruddsituasjon eller med en eks, så vet man at ting er usikkert. Hver nærhet og kontakt kan være siste gangen. Ingen vits å angre. Det er lov å ha følelser for et annet menneske, det er ikke noe å skamme seg over. Selvom det ikke alltid dessverre fører til et forhold. Anonymkode: 147a8...585 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå