Gå til innhold

Er du over 50 er ikke dataspill noe for deg, takk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gamle folk som prøver å være kule er bare grusomt! Når du er så gammel burde du holde deg til kryssord og slikt.

Og vær så snill, ikke bruk ord som "derpy"... -_- 

Anonymkode: 47d25...b7c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om 2-3 tiår komme eldresentrene til å fylles opp med gamere. Er bare å innse.

• Liker 23
Skrevet

De fleste som er gamle nå gjetter kryssord fordi de har gjort det hele livet. De som har spilt dataspill hele livet kommer ikke plutselig til å slutte med det når de når en viss alder.

Anonymkode: 002a8...238

• Liker 17
Skrevet

38 år gammel kvinne jeg, og jeg sitter gjerne sammen med 11-åringen min og spiller Fortnite eller andre ting. Kjempegøy😊.

Anonymkode: a4b5c...c28

• Liker 3
Skrevet

For en kul dame! :)  

Hun prøver ikke å være kul, hun bare gjør det hun liker. Sannheten er jo at i fremtiden kommer det til å være mange eldre gamere. Dataspill er ikke noe man bare slutter med fordi man blir eldre. Jeg er snart 28 år og jeg kan ikke se for meg at jeg vil miste interessen i gaming. 

• Liker 8
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

“Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.”

― C.S. Lewis

Skrevet

Uhmm. Man er ikke kul fordi man spiller dataspill :P dama her er kul fordi hun gir faen i fordommer fra sneversynte tullinger og gjør det hun vil. Respekt. 

Anonymkode: d3a1c...471

• Liker 10
Skrevet

Dataspill er for alle som finner det gøy, dette er omtrent det dummeste jeg noen gang har lest:riste:

• Liker 11
Skrevet

Dette her havner i samme kategori med de som mener at folk over 30 ikke skal være på Internett :blink: 

Å ha det gøy har ingen aldersbegrensning ^^, 

Skrevet

Jeg kommer til å kose meg med Sims når jeg sitter på gamlehjemmet om 50 år :ler:

Anonymkode: 18e20...622

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Peanut said:

Dette her havner i samme kategori med de som mener at folk over 30 ikke skal være på Internett :blink: 

Å ha det gøy har ingen aldersbegrensning ^^, 

Det tenker ikke på at folk over 50 fant opp både internett og gaming :laugh:

Anonymkode: 92921...fe9

• Liker 5
Gjest middagshøyden
Skrevet

Dette må jeg fortelle faren min på over 70, som elsker dataspill! Jeg tror nemlig ikke han vet det, stakkar.

Skrevet

Hehe. Er ikke 50 enda, men snart, og har spilt digitale spill siden jeg var 6-7 år. Først på arcader, så hjemme på pc siden jeg var 10 eller noe.

Spiller ikke mye for tiden, men det blir da noe av og til, og det blir helt sikkert noe jeg kommer til å gjøre på vintrene som pensjonist.

Anonymkode: e1856...b37

Skrevet

Å ja, helt enig, den dagen jeg fyller 50 blir det strikketøy og gyngestol og aldri mer moro. :rolleyes:

• Liker 3
Skrevet

Mange gamle i dag er veldig ensomme. De sitter hjemme og ser på TV og småting i hverdagen blir veldig viktig bare fordi da har de noe å gjøre. Jeg tenker at i fremtiden vil internet være veldig viktig for eldre mennesker, fordi da har de en måte å kommunisere med andre. Jeg tror det vil hjelpe med ensomheten. 

• Liker 2
Skrevet

Ts er veldig sneversynt. Det står neppe på vedkommendes "uber trendy" FB-profil. ;) 

Anonymkode: 78c85...3ed

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Hvor gammel er du, ts?

Anonymkode: e121c...7cf

Skrevet

Hah! Tror du virkelig eldre spiller fordi de ønsker å være "kule"? De spiller fordi de liker det.

Ta deg heller en gåtur i frisk luft og få litt mosjon. Det er ikke bra å sitte for mye inne og spille

Anonymkode: 930c2...52f

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 30 år og har ikke rørt tv/pc-spill siden jeg var 13:fnise: 

Anonymkode: e3c94...f71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...