Gå til innhold

Hva er dette?:(

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde sex for noen netter siden og etter det har jeg fått problemer i underlivet:( jeg gikk ikke på do eller 'tømt' meg etter vi hadde sex, ikke før morgenen etter. Nå er det småhovent, sårt, klør litt, vond lukt, mye utflod etc.

Hva er dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje en kjønnssykdom ?

Sopp ?

Det svaret får du hos legen din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Får ikke kontaktet gynekologen min før mandag..

Hva er det mest sannsynlige da? er det ikke en stor risiko for å få sopp og lign viss man ikke er flink til å gå på do etterpå?

Hvilke kjønnssykdom er det som kan ligne på disse symptomene da??

*bekymret*

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er komplett umulig for noen av oss her inne å fortelle deg hva det sannsynlig er.

Det er kun en lege som kan finne ut hva problemet er, og synsing fra ufaglærte her inne fører ikke noe godt med seg.

Det KAN være sopp, det KAN være kjønnssykdom, hvilken er ikke lett å si for oss her inne, det er umulig å si uten å undersøke deg.

Og kanskje er det ingen av delene, men noe helt annet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner det er umulig å si sikkert hva det kan være. Men det kunne være at noen hadde hatt veldig like symptomer og kunne dele med meg hva det viste seg å være?

De fleste spørsmålene som blir stilt her inne er vel strengt tatt ikke mulig å gjøre annet enn å synse på?

Det er bare det at jeg ikke får gjort noe med det på noen dager og er litt rådvill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...