AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Har skrevet litt med ei venninne på messenger, men den siste meldinga står bare som "sendt", men ikke levert. Meldinga ble sendt for flere dager siden og jeg ser at hun var sist aktiv for 5 minutter siden, så hun er jo pålogga. Det er lenge siden jeg har sett henne og jeg bare sa at jeg savnet henne og at vi måtte møtes snart. Fikk til svar at det hadde vært veldig hyggelig, jeg foreslår noe konkret og hun svarer at den dagen dessverre ikke går, jeg foreslår en ny dato, den meldinga har altså ikke blitt svart på. Vi er venner på face, men profilen er plutselig veldig begrenset, jeg får f.eks ikke se veggen hennes, går ikke an å skrive noe der. Har hun blokkert meg eller noe? Skal jeg ta hintet eller prøve igjen? Synes det er utrolig synd for vi pleide å være veldig gode venner, hun sliter psykisk, blant annet med sosial angst, og jeg vet at det ofte er veldig vanskelig for henne å være sosial. Men jeg vet ikke om det er angsten hennes som hindrer henne i å møte meg eller om det er at hun ikke er interessert i å være venn med meg mer. Er det innafor å spørre? Eller skal jeg bare la det gå. Jeg har selv slitt veldig mye og har mistet mange venner med å la være å svare, osv. Og det handlet aldri om at jeg ikke ville ha kontakt, det var bare for vanskelig akkurat da. Men jeg vet jo ikke om det er sånn for henne... Hva ville dere gjort? Anonymkode: 9415a...f75
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Hvis hun har blokket deg på msg skal det komme noe sånt som mld «kan ikke leveres» eller «du kan ikke sende til mottakeren» Sannsynligvis har hun lagt deg på «ignorer meldinger», da ser ikke du om den er åpnet før hun trykker «svar» Du får opp alternative for å ignorere mld ved å holde på samtalen i oversikten og velge «mer» og «ignorer meldinger» Hvis du fremdeles er venner med henne men ikke ser veggen så har hun lagt deg på «begrenset» Ta hintet, av en eller annen grunn ønsker hun ikke kontakt. Så lenge du ligger på ignorer meldinger hos henne så får hun heller ikke opp varsel når du sender og det har hun gjort med vilje. Trenger ikke være noe galt med deg for det. Anonymkode: 7f3d3...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis hun har blokket deg på msg skal det komme noe sånt som mld «kan ikke leveres» eller «du kan ikke sende til mottakeren» Sannsynligvis har hun lagt deg på «ignorer meldinger», da ser ikke du om den er åpnet før hun trykker «svar» Du får opp alternative for å ignorere mld ved å holde på samtalen i oversikten og velge «mer» og «ignorer meldinger» Hvis du fremdeles er venner med henne men ikke ser veggen så har hun lagt deg på «begrenset» Ta hintet, av en eller annen grunn ønsker hun ikke kontakt. Så lenge du ligger på ignorer meldinger hos henne så får hun heller ikke opp varsel når du sender og det har hun gjort med vilje. Trenger ikke være noe galt med deg for det. Anonymkode: 7f3d3...ee8 Regner med at det er noe sånt. Blir selvsagt veldig lei meg. Tror dere jeg kan sende henne ei melding for å få litt svar? Hver gang jeg har tatt kontakt så har hun sendt hjerter og sagt at hun gjerne vil treffe meg, men når man foreslår noe så er det alltid en eller annen grunn til at det ikke går. Som sagt så sliter hun med mye angst, så jeg har ofte tenkt at det var det som var grunnen. Det er ca. et år siden vi så hverandre sist, men hun har jo gratulert meg med dagen og slikt. Hun har aldri virket så avvisende før nå. Anonymkode: 9415a...f75
Bakepulver Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Regner med at det er noe sånt. Blir selvsagt veldig lei meg. Tror dere jeg kan sende henne ei melding for å få litt svar? Hver gang jeg har tatt kontakt så har hun sendt hjerter og sagt at hun gjerne vil treffe meg, men når man foreslår noe så er det alltid en eller annen grunn til at det ikke går. Som sagt så sliter hun med mye angst, så jeg har ofte tenkt at det var det som var grunnen. Det er ca. et år siden vi så hverandre sist, men hun har jo gratulert meg med dagen og slikt. Hun har aldri virket så avvisende før nå. Anonymkode: 9415a...f75 Skjønner at det er vanskelig men jeg tror at det kan være lurt å ikke ta kontakt helt ennå. Vent litt og se hva som skjer. Dersom hun er i en dårlig fase kan gjerne all kontakt føles som påtrengende. Det er gjerne årsaken til at hun har ignorert deg?
Millimani Skrevet 17. februar 2018 #5 Skrevet 17. februar 2018 On 11.2.2018 at 12:28 PM, AnonymBruker said: Har skrevet litt med ei venninne på messenger, men den siste meldinga står bare som "sendt", men ikke levert. Meldinga ble sendt for flere dager siden og jeg ser at hun var sist aktiv for 5 minutter siden, så hun er jo pålogga. Det er lenge siden jeg har sett henne og jeg bare sa at jeg savnet henne og at vi måtte møtes snart. Fikk til svar at det hadde vært veldig hyggelig, jeg foreslår noe konkret og hun svarer at den dagen dessverre ikke går, jeg foreslår en ny dato, den meldinga har altså ikke blitt svart på. Vi er venner på face, men profilen er plutselig veldig begrenset, jeg får f.eks ikke se veggen hennes, går ikke an å skrive noe der. Har hun blokkert meg eller noe? Skal jeg ta hintet eller prøve igjen? Synes det er utrolig synd for vi pleide å være veldig gode venner, hun sliter psykisk, blant annet med sosial angst, og jeg vet at det ofte er veldig vanskelig for henne å være sosial. Men jeg vet ikke om det er angsten hennes som hindrer henne i å møte meg eller om det er at hun ikke er interessert i å være venn med meg mer. Er det innafor å spørre? Eller skal jeg bare la det gå. Jeg har selv slitt veldig mye og har mistet mange venner med å la være å svare, osv. Og det handlet aldri om at jeg ikke ville ha kontakt, det var bare for vanskelig akkurat da. Men jeg vet jo ikke om det er sånn for henne... Hva ville dere gjort? Anonymkode: 9415a...f75 On 11.2.2018 at 1:02 PM, AnonymBruker said: Regner med at det er noe sånt. Blir selvsagt veldig lei meg. Tror dere jeg kan sende henne ei melding for å få litt svar? Hver gang jeg har tatt kontakt så har hun sendt hjerter og sagt at hun gjerne vil treffe meg, men når man foreslår noe så er det alltid en eller annen grunn til at det ikke går. Som sagt så sliter hun med mye angst, så jeg har ofte tenkt at det var det som var grunnen. Det er ca. et år siden vi så hverandre sist, men hun har jo gratulert meg med dagen og slikt. Hun har aldri virket så avvisende før nå. Anonymkode: 9415a...f75 At den siste meldinga står bare som "sendt" betyr ikke nødvendigvis at den ikke er levert eller at hun ikke har sett den. Jeg vet at det er flere meldinger jeg har sendt til folk jeg har lite kontakt med på messenger som jeg først har sett at "sett 09:50" for så en tid senere stå bare "levert" på. Det kan derfor være fullt mulig at hun har sett meldinga di, men at hun synes det er vanskelig å svare, og da trenger tid på det. Du kan sende en ny melding å spørre, det er bedre å angre på ting man har gjort enn å angre på ting man ikke har gjort Det går også an å be henne svare deg om enn ikke med andre ord enn at meldinga er lest.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #6 Skrevet 17. februar 2018 Hvis dere tidligere har snakket om angsten hennes, og at du vet at dette kan gjøre det vanskelig for henne å gjennomføre avtaler, så tror jeg kanskje at jeg hadde sendt henne en sms og sagt noe om det, om det at hun ikke svarer når man gjør en konkret avtale er fordi hun synes det er vanskelig å gjøre en avtale, at du skjønner det hvis det er sånn, og at du hadde satt pris på om hun kunne bekrefte eller avkrefte, for det vil bli lettere for deg, da du blir lei deg og er redd du er avvist fordi hun egentlig ikke vil være sammen med henne.... Noe sånt f.eks. Jeg har selv slitt med angst og jeg kunne fint snakke om å treffes, hvor hyggelig det vil være å ta en kafetur feks, men når det så ble virkelig og noen ønsket en konkret dato og klokkeslett så ble det veldig vanskelig., og jeg fant på unnskyldninger, og var veldig lei meg for det, så kan nok være at noen følte seg avvist. Heldigvis klarte jeg etterhvert å si noe om det, og det gjorde det litt enklere. Håper du finner ut av det TS. Trenger ikke være som jeg skriver. Anonymkode: c509a...2ee
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #7 Skrevet 18. februar 2018 Quote Det er lenge siden jeg har sett henne og jeg bare sa at jeg savnet henne og at vi måtte møtes snart. Fikk til svar at det hadde vært veldig hyggelig, jeg foreslår noe konkret og hun svarer at den dagen dessverre ikke går, jeg foreslår en ny dato, den meldinga har altså ikke blitt svart på. Om hun hadde hatt lyst til å finne på noe hadde hun foreslått noe selv, eller svart på meldinga di. Hun er ikke interessert i møte deg, men svarte høflig først. Anonymkode: 2ab17...995 1
Millimani Skrevet 18. februar 2018 #8 Skrevet 18. februar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Om hun hadde hatt lyst til å finne på noe hadde hun foreslått noe selv, eller svart på meldinga di. Hun er ikke interessert i møte deg, men svarte høflig først. Anonymkode: 2ab17...995 Ikke nødvendigvis... Hun har angst og synes det er vanskelig å svare. Nei, det er det ingen som vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå