AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Tror dere mannfolka hadde fått bedre moral da? Om de hadde sluttet med ghosting, dobbel-dating, tissefantbilder osv. For hvis det ikke var noen damer på Tinder etc så viille det jo ikkee vært noe å hente der, og mannfolka måtte sjekket opp damer på andre måter. Jeg er ganske sikker på at samfunnet hadde blitt bedre å leve i. Mindre psykiske problemer blant damer pga menn som behandler de som dritt, og kanskje mer ærlighet generelt. (Og ja jeg vet det sikkert finnes mange kjipe damer også, men nå er det ikke det vi diskuterer) Anonymkode: a652e...a58 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Så du tror altså helt alvorlig at menn hadde god moral før internett eksisterte? Du skriver faktisk at det egentlig er kvinners feil at noen menn har dårlig moral. Anonymkode: 73526...14f 2
WubWub Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Det ville ikke endret noe bortsett fra at det ville blitt vanskeligere for begge kjønn å finne kjærligheten 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Jeg er 40 og har opplevd verden uten smartphones og apper. Det var like mange drittsekker den gang. Anonymkode: d832e...4b2 4
sjonkelrolf Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 11 minutter siden, WubWub skrev: Det ville ikke endret noe bortsett fra at det ville blitt vanskeligere for begge kjønn å finne kjærligheten Sikker på det? Alle dating-sidene, appene etc har ikke akkurat gjort ting enklere, snarere tvert imot. Og eks. ghosting er ikke noe nytt fenomen, sånt drev kvinner med lenge før sosiale medier og smarttelefoner ble funnet opp.
WubWub Skrevet 11. februar 2018 #6 Skrevet 11. februar 2018 Akkurat nå, sjonkelrolf skrev: Sikker på det? Alle dating-sidene, appene etc har ikke akkurat gjort ting enklere, snarere tvert imot. Og eks. ghosting er ikke noe nytt fenomen, sånt drev kvinner med lenge før sosiale medier og smarttelefoner ble funnet opp. Jeg vil så absolutt si at teknologien har gjort kvinner mer tilgjengelig. Før fant man damer lokalt i nærområdet, nå kan man finne damer i andre byer og tilogmed andre fylker med et tastetrykk
sjonkelrolf Skrevet 11. februar 2018 #7 Skrevet 11. februar 2018 Sånn for å svare på spørsmålet, hadde i hvert fall gjort meg nada, niks, om alle kvinner meldte seg ut. Har nemlig selv kuttet ut alle apper og nettdating, endte opp med å være meningsløst tidsfordriv. Og det er ikke sunt å holde på med over lengre tid, man blir jo mer kyninsk og likegyldig til andre mennesker enn om man ene og alene forholder seg til dem i virkeligheten. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #8 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, sjonkelrolf skrev: Sånn for å svare på spørsmålet, hadde i hvert fall gjort meg nada, niks, om alle kvinner meldte seg ut. Har nemlig selv kuttet ut alle apper og nettdating, endte opp med å være meningsløst tidsfordriv. Og det er ikke sunt å holde på med over lengre tid, man blir jo mer kyninsk og likegyldig til andre mennesker enn om man ene og alene forholder seg til dem i virkeligheten. Amen! Anonymkode: a0000...0d8
CannibalLektor Skrevet 11. februar 2018 #9 Skrevet 11. februar 2018 Mannfolk som vet åssen slike arenaer fungerer dropper de. Man blir lei av å få minimalt med resultater. Man er rett og slett ikke attraktiv nok eller er ikke spennende nok. Kvinner har skapt denne situasjonen selv. Grunnen til at dere sliter og møter menn med elendig oppførsel, er fordi disse mennene gir faen og dere er bare en i mengden damer de har tilgjengelig. Dere skaper disse monstrene uten å innse det selv. 1
sjonkelrolf Skrevet 11. februar 2018 #10 Skrevet 11. februar 2018 7 minutter siden, CannibalLektor skrev: Mannfolk som vet åssen slike arenaer fungerer dropper de. Man blir lei av å få minimalt med resultater. Man er rett og slett ikke attraktiv nok eller er ikke spennende nok. Kvinner har skapt denne situasjonen selv. Grunnen til at dere sliter og møter menn med elendig oppførsel, er fordi disse mennene gir faen og dere er bare en i mengden damer de har tilgjengelig. Dere skaper disse monstrene uten å innse det selv. Og de "kjedelige", mindre utagerende forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #11 Skrevet 11. februar 2018 10 minutter siden, CannibalLektor skrev: Dere skaper disse monstrene uten å innse det selv. Hilsen CannibalLektor Anonymkode: 23daf...9cc 1
CannibalLektor Skrevet 11. februar 2018 #12 Skrevet 11. februar 2018 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hilsen CannibalLektor Anonymkode: 23daf...9cc Heh, jeg er vel eksempelet på hva som skjer om ting går for langt. Men jeg lar damer være alene i hverdagen. Det er mer synd på de damene som må forholde seg til menn som ikke trenger oppføre seg bra mot de engang. Så kort fortalt er jeg ikke noe monster mot kvinner, mens de gutta som de søker behandler de som dritt. 33 minutter siden, sjonkelrolf said: Og de "kjedelige", mindre utagerende forsvinner. Yep. De gir de stadig mindre oppmerksomhet. Første steg er å fjerne seg fra tinder og andre former for nettdating. Neste er å slutte gi kvinner oppmerksomhet på sosiale medier. Tredje steg er å kun forholde seg rent profesjonelt til kvinne i hverdagen. Fjerde steg er å bygge seg et liv. Femte steg er å finne seg en fra utlandet som er åpen om at hun gir av seg selv mot at du gir henne det hun vil ha. Siste steg er å ignorere blikk og prat fra norske kvinner som er bitre for at du ikke endte opp alene slik de hadde bestemt du skulle fra starten av. Endret 11. februar 2018 av CannibalLektor 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #13 Skrevet 11. februar 2018 Jeg tror ikke det endrer noe. Jeg tror kvinner kollektivt må sette mye strengere grenser og vise reell aggresjon mot menn som oppfører seg som rasshøl. Kvinner genererer mye at dette selv. De kryper for menn for å ikke bli avvist og når de blir avvist av drittsekker tar de bare halen mellom beina og går og griner. Det er behagelig for menn og ubehagelig for kvinner og fører bare til at dårlige menn ikke ser noen grunn til å endre handlingsmønster. De får det de trenger selv om de er ass og det er delvis kvinner sin egen skyld når de lar seg tråkke på. Anonymkode: f44d8...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #14 Skrevet 11. februar 2018 Så lenge kvinnfolk med trutmunn fylt opp med restylane må ha oppmerksomhet hele tiden så dør ikke sjekkeapper ut. Mange ustabile kvinnfolk lever av likes. De kler av seg nettopp for å bli likt og elsket. Så der kommer ikke kvinner lengre så lenge de er avhengig av at andre må like dem. At mange menn er drittsekker nettopp pga dette gjør visst ingenting. Kvinnfolk går alltid i samme feilen. Tror sex og utseende skal få en mann til å bli, og å bli trofast. Er så mange trutmunn jenter der ute at menn blir blendet og da er faren for utroskap stor. Hvem ellers trutmunner dere jenter dere til? Moren din? Faren? Venninna?? Gå i dere selv!! Anonymkode: 1d198...66e 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #15 Skrevet 11. februar 2018 2 timer siden, WubWub skrev: Jeg vil så absolutt si at teknologien har gjort kvinner mer tilgjengelig. Før fant man damer lokalt i nærområdet, nå kan man finne damer i andre byer og tilogmed andre fylker med et tastetrykk Helt riktig. Ikke bare det, men man kan også finne seg partnere i andre land. Og da kan man diskutere hvor mye enklere det egentlig blir å finne seg partner. Jeg tror konkurransen er beintøff for begge kjønn, for nå konkurrerer vi ikke bare med den beste i lokalområdet, nå konkurrer vi med fylket, landet og andre nærliggende land. 2 timer siden, sjonkelrolf skrev: Sånn for å svare på spørsmålet, hadde i hvert fall gjort meg nada, niks, om alle kvinner meldte seg ut. Har nemlig selv kuttet ut alle apper og nettdating, endte opp med å være meningsløst tidsfordriv. Og det er ikke sunt å holde på med over lengre tid, man blir jo mer kyninsk og likegyldig til andre mennesker enn om man ene og alene forholder seg til dem i virkeligheten. +1 Enn om flere tenkte som deg Jeg hadde blitt glad om jeg slapp å forholde meg til nettdating. Jeg ønsker meg et forhold men siden fremmede ikke snakker til hverandre her jeg bor, ser jeg ikke annen mulighet. Nettdating har gjort meg mer nedbrutt og skuffet som menneske, jeg tror jeg hadde hatt mer å gi en mann dersom jeg slapp dette svineriet for å være helt ærlig. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det endrer noe. Jeg tror kvinner kollektivt må sette mye strengere grenser og vise reell aggresjon mot menn som oppfører seg som rasshøl. Kvinner genererer mye at dette selv. De kryper for menn for å ikke bli avvist og når de blir avvist av drittsekker tar de bare halen mellom beina og går og griner. Det er behagelig for menn og ubehagelig for kvinner og fører bare til at dårlige menn ikke ser noen grunn til å endre handlingsmønster. De får det de trenger selv om de er ass og det er delvis kvinner sin egen skyld når de lar seg tråkke på. Anonymkode: f44d8...d9b Enig. Kvinner bestemmer i stor grad hvor "moralske" menn er. Dersom menn må jobbe for å få seg dame, gjør de nettopp det. Dersom de merker at drittsekkopførsel resulterer i tilfeldig sex, blir de drittsekker. Menn kan selvsagt tenke seg oppi alt dette også, men kollektivt lar de seg styre av kjønnsoorganet sitt i større grad enn kvinner. Kvinners store ulempe i livet er at de har dårligere tid dersom de ønsker seg egen familie. Skal vi få det må vi ha tatt en del store valg i livet før vi fyller 30. Og det er ikke akkurat enkelt å finne seg en familieorientert mann i 20årene i dagens samfunn.. Sukk Anonymkode: a57da...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #16 Skrevet 11. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge kvinnfolk med trutmunn fylt opp med restylane må ha oppmerksomhet hele tiden så dør ikke sjekkeapper ut. Mange ustabile kvinnfolk lever av likes. De kler av seg nettopp for å bli likt og elsket. Så der kommer ikke kvinner lengre så lenge de er avhengig av at andre må like dem. At mange menn er drittsekker nettopp pga dette gjør visst ingenting. Kvinnfolk går alltid i samme feilen. Tror sex og utseende skal få en mann til å bli, og å bli trofast. Er så mange trutmunn jenter der ute at menn blir blendet og da er faren for utroskap stor. Hvem ellers trutmunner dere jenter dere til? Moren din? Faren? Venninna?? Gå i dere selv!! Anonymkode: 1d198...66e Kvinner driver på med dette tullet fordi det er det som gir resultater...Synd, men sånn er det. Disse sminkedamene og -dokkene vet hva de driver på med. Og når dere kommer i 40årene, prøv å legg merke til hvilke damer og menn som er single og barnløse. Jo, det er de "normale" som bare ikke når opp til dagens syke krav. Anonymkode: a57da...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå