AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Hei! Jeg har hatt sex jevnlig nå i de siste 14 dagene og avsluttet mensen for rundt en uke siden, hatt sex både under mensen og nå i ettertid. P-piller har jeg sluttet på for en stund siden og har aldri stresset for om jeg skulle bli gravid, for vi hopper av i svingen og det har funket utmerket i rundt ett år. De siste gangene nå har han kommet inni meg. For noen dager siden poppet det opp en god del kviser, noe jeg sjeldent sliter med og IKKE er vandt til, hodepine og følelse av kniver i ryggen. Jeg syns det er så rart at jeg får dette nå som jeg er ferdig med mensen, ryggvondt har jeg kun i dagene før mens.. Spørsmålet mitt er, opplevde noen av dere tidlig i en eventuell graviditet noe av disse tegnene? Og NEI jeg finner ikke/ leter etter symtpomer.. og NEI dere kan selvfølgelig ikke si om jeg er gravid eller ikke, men jeg har lyst til å høre hva dere tenker, i og med at det er for tidlig å teste seg.. Anonymkode: d61fc...0c8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Det kan hende du er gravid, men det har nok ikke skjedd de siste 14 dagene hvertfall. For hvis du var ferdig med mensen for en uke siden så har du mest sannsynlig eggløsning i nærmeste framtid. Anonymkode: cce60...5ef 2
Hei :) Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Ja jeg har hatt sex regelmessig, men da har han ikke kommet inni meg, men folk blir jo gravid av å hoppe av i svingen og.. Tusen takk for svar ts
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 2 timer siden, Hei skrev: Ja jeg har hatt sex regelmessig, men da har han ikke kommet inni meg, men folk blir jo gravid av å hoppe av i svingen og.. Tusen takk for svar ts Du er nok ikke gravid enda, du hadde nettop mensen (en uke siden) og har ikke hatt eggløsning enda, med mindre du har helt ekstrem kort syklus. Anbefaler at du leser her: http://no.clearblue.com/menstruasjonssykluser-og-egglosning Slik at du vet hvordan syklusen fungerer Anonymkode: 1b044...ced 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 Nei nei har virkelig ikke tro på at jeg er gravid! Men syns det var så rart med disse symptomene.. men igjen så er jo kroppen veldig merkelig Anonymkode: d61fc...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå