Gå til innhold

Hva i alle dager gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å forkorte dette.

Har møtt en fyr. Vi klikker (tilsynelatende) så bra. He just gets me, og jeg det samme tilbake med han. Tror aldri jeg har møtt noen som bare, ja. Dere skjønner. Han forteller meg at han vil ta en sjans med meg, og at han vil ‘fighte’ for å få meg. Han sier jeg ‘har’ det han ikke fikk av eksen. (Kanskje litt vel tidleg å si noe om siden vi ikke har kjent hverandre lenge).

Men så er tingen det at han for ikke så lenge siden kom ut av et varig forhold. Jeg trakk meg umiddelbart unna. Jeg har veldig dårlig erfaring med sånt. Han sa jeg ikke var noen rebound, at det ikke var hans greie. Og at det forholdet han var i var ‘slutt’ lenge før det ble virkelig slutt. Jeg personlig tenker kanskje at dette er ting han sier, og om vi skulle ha eks. blitt sammen, hadde han kanskje angret og trukket seg unna. Man er jo sårbar og vet kanskje ikke sitt beste etter et brudd.

Jeg er, som dere forstår, veldig redd. Har veldig dårlig erfaring med sånne situasjoner. Jeg vil jo ta en sjans, men vet faktisk ikke hvordan jeg hadde taklet det, om jeg hadde fått hjertet mitt trampa på igjen.

Noen med tips og erfaringer?

Anonymkode: 5cb05...37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva som skjedde med skriftstørrelsen. Beklager.

Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon. Jeg har nettopp kommet ut av et langt forhold og har nettopp møtt en fyr som også har kommet ut av et lengre forhold. Planen var egentlig bare å finne meg en rebound, men nå er denne fyren så bra, at jeg kanskje har lyst til at det skal bli noe mer, og føler meg ekstremt sårbar, for er redd for at jeg bare er en rebound for han og at jeg skal få følelser for han, når det egentlig ikke er meningen. Så det jeg prøver å gjøre er å bare ta en dag av gangen, og noen ganger må man bare ta en sjans, selv om jeg er livredd for at jeg skal tråkke feil. 

Anonymkode: 676d6...57d

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt i samme situasjon. Jeg har nettopp kommet ut av et langt forhold og har nettopp møtt en fyr som også har kommet ut av et lengre forhold. Planen var egentlig bare å finne meg en rebound, men nå er denne fyren så bra, at jeg kanskje har lyst til at det skal bli noe mer, og føler meg ekstremt sårbar, for er redd for at jeg bare er en rebound for han og at jeg skal få følelser for han, når det egentlig ikke er meningen. Så det jeg prøver å gjøre er å bare ta en dag av gangen, og noen ganger må man bare ta en sjans, selv om jeg er livredd for at jeg skal tråkke feil. 

Anonymkode: 676d6...57d

Jeg forstår! Det er nok det lureste, om man velger å bli. Holde på bremsen. Ikke møtes for ofte. Om man klarer det.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår! Det er nok det lureste, om man velger å bli. Holde på bremsen. Ikke møtes for ofte. Om man klarer det.

Jeg lurer på dette å holde på bremsen, ikke møtes for ofte. Man blir ofte ganske utålmodig når men dater og liker en person. Vanskelig å ikke ønske at det trappes opp litt... Og hvis det ikke trappes opp, risikerer man jo at en annen smetter i mellom og viser mer interesse.. Ikke så lett dette.

Anonymkode: 48443...eba

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på dette å holde på bremsen, ikke møtes for ofte. Man blir ofte ganske utålmodig når men dater og liker en person. Vanskelig å ikke ønske at det trappes opp litt... Og hvis det ikke trappes opp, risikerer man jo at en annen smetter i mellom og viser mer interesse.. Ikke så lett dette.

Anonymkode: 48443...eba

Ja.. jeg vet hvor vanskelig det kan være. Man "planlegger" ofte å ta ting sakte, men så går det som regel ikke. Ting skal jo eskalere og utvikle seg også, på en måte. Men samtidig synes jeg at ting ofte utvikler seg bedre om man gir det tid. Men selvfølgelig ikke all tid i verden. Nei, det er vrient ass :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...