Gå til innhold

Han brukte så mye energi, bare for å kunne dumpe meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på date med en mann, for ca 3 mnd siden. Det gikk veldig bra, men i ettertid så fikk jeg noen meldinger jeg reagerte på, og avsluttet det. Han ba om unnskyldning, og ønsket å få en sjanse til. Jeg var usikker, men vi beholdt kontakten, han var den som sendte mest meldinger. Grunnet både jul, ferie og sykdom så fikk vi ikke møtt hverandre igjen før nå. Han kom til meg, bor 2 timer unna. Og etter middag, så drar han. Han skulle bare hente noe i bilen, men kommer ikke tilbake. Jeg har sendt en melding til han, men ikke fått svar.

Og jeg kan jo bare ikke fatte og forstå hvorfor han gikk gjennom alt det, bare for at han skulle få dumpe meg. Jeg har jo ikke noe følelser for han, så jeg skjønner ikke hva han oppnår med dette.

Kjenner jeg snart gir opp menn, for har datet mange, og føler sånn her rar oppførsel er mer normal. Det å finne en oppegående ærlig mann, som ikke spiller spill, er jo nesten umulig. 

Anonymkode: c7022...691

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva f.. hvor gammelt er dette krypet av en mann? 😱

Anonymkode: acfc4...f49

• Liker 4
Skrevet

Han tålte vel ikke å bli avvist da, og måtte få siste ordet! 

Dette er en lærepenge... stol på magefølelsen din neste gang!

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva f.. hvor gammelt er dette krypet av en mann? 😱

Anonymkode: acfc4...f49

Han er 37 år.

Skrevet

Det virker som om det blir mer og mer normalt og bare fordufte, i en datingrelasjon? Jeg har også opplevd det og skjønner ikke hva problemet er. Vær glad du ikke har følelser for ham i allefall - la han stikke hvis det er det han vil. Vi er verdt mer enn såpass.

Anonymkode: 89f0a...652

• Liker 3
Skrevet

Han virker å være i ubalanse, når han både sendte deg meldinger tidligere som fikk deg til å avslutte, og han nå viser en så syk oppførsel som å bare stikke av etter at du har servert han middag. Aldri snakk med han mer.

Anonymkode: cb3b0...5d7

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er 37 år.

Herregud, ja den type menneske han viste seg å være forklarer hvertfall hvorfor han fortsatt ikke har fått seg dame selv i den alderen!!!! Åpenbart en som ikke tålte å bli avvist, og måtte ha siste "ordet". Tipper han hadde kvinnehatende holdninger innerst inne og tenkte at en dame skulle pokker ikke få avvise han, så da skulle han være ti ganger så dust tilbake. Patetisk. Ikke send han noe mere meldinger. Ikke svar hvis han noen gang skulle kontakte deg igjen heller.

Anonymkode: d6f3a...f99

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Han spiste middag,skulle hente noe i bilen og bare dro? Ok.Hva skal en si? Vær glad glad til Ts,for han er åpenbart ikke helt i vater.

Og ikke gi flere en sjanse til når du reagerer på ting og avslutter.Dette er jo ikke normalt,selv om det er mange idioter (av begge kjønn)der ute.

Skrevet

TS her. Jeg skal selvfølgelig ikke ha noe mer kontakt med han. I dag ler jeg jo bare av det.

Denne mannen har 3 langvarige forhold bak seg, og har barn. Men tydeligvis fortsatt ikke helt moden.

Skrevet

Wow..Håpe du var ufin på meldingen og har blokkert han overalt..

Anonymkode: d1757...67a

• Liker 1
Skrevet

Skjønner irritasjonen på å ha brukt tid på noe sånt. 

Noen har så rare måter å gjøre ting på. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow..Håpe du var ufin på meldingen og har blokkert han overalt..

Anonymkode: d1757...67a

Det er jo det han prøver å oppnå tenker jeg, så jeg hadde ikke gitt han tilbakemelding.

Skrevet

Det her er jo bare komisk. Hva er det han tenkte, når han bruke 4 timer på å kjøre frem og tilbake etter å ha mast seg til et møte? at det var ditt tap? Herlighet for en fyr.. 

Anonymkode: 1950e...366

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det høres fryktelig merkelig ut at han kjørte i 2 timer for å møte deg, for så å bare kjøre tilbake igjen? Begynte å tenke på om han kanskje hadde angst, eller noen andre psykiske plager som fikk han til å rømme, men da er det hvertfall normalt å komme med en dårlig unnskyldning eller sende en melding i etterkant for å forklare situasjonen :S. Diskuterte dere noe før han gikk? Prøvde han seg på deg og ble avvist? Blir litt nysgjerrig på hvordan stemningen var før han dro

Anonymkode: f1dcb...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...