AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Vet ikke helt om dette er rette tråden, men hvor oppbevarer dere ladere til pcen når de ikke er i bruk? Teit spørsmål, men synes det ser så rotete ut når ledningen ligger i sofaen eller på spisebordet. Kan ikke legge den hvor som helst siden jeg har kanin og må sikre alle ledninger. Har den av og til i en skuff, men vil helst ha den fremme hele tiden. Anonymkode: fc334...964
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Min ligger på gulvet ved siden av yndlingsplassen i sofaen, så jeg får tak i den uten å reise meg. Men jeg har ingen husdyr. Hva med å legge den i en liten kurv/eske som er dekorativ nok til å stå fremme? Da er den både "ryddet opp" og lett tilgjengelig, uten at kaninen får tak i den. Anonymkode: d9c50...9fe
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Mobilladdarane har vi i ei krukke med lokk og pc-laddar m.m. i ei større eske med lokk saman med pc. Anonymkode: 3aab3...2a0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Ligger opp på pcen. Alle andre ladekabler har sin egen kurv når de er permitert fra arbeidsoppgaver. Anonymkode: f5fb3...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå