Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 ...var barna deres da de sluttet med flaskekos og sutt? Sønnen min har fått helt dilla på te med melk. Men han får den på flaske siden han griser med kopp. Grisingen gjelder bare te, ikke melk, saft og vann.. Han er nå 2 år. På dagtid får han ikke ha sutt, men når kvelden kommer for han den rundt barnetvtid, for da er det kosestund. Han har vel rundt 5-6 sutter liggende rundt i huset. Han legger de fra seg og finner de ikke igjen. Så ofte kommer han, strålende som en sol med en for meg ny sutt i munnen. Har satt ned forbud mot kjøp av nye sutter nå. Nok med den flokken vi har...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Kanskje ikke så rart med dilla på melk og te, når det for det første er vanvittig godt, og for det andre (hvertfall hvis det er vanlig svart te) er koffein i det.
Vimsevips Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 Vesla brukte smokk frem til 2 år. Da tok vi den, vi reiste bort, og "glemte" igjen alle sammen da vi dro. Således var det ingen retrett mulighet når ho spurte etter den. Vi hadde den jo ganske enkelt ikke. Det hele gikk veldig greit, ho sov urolig i 2-3 uker, men skriking hadde vi bare 2-3 netter. Når de er rundt 2, er sugebehovet så godt som helt borte, og de har ikke ennå fått et veldig sterkt eierforhold til den ennå. Dermed blir det noe enklere enn senere når eierforholdet er større. Og te med melk må dere slutte med fordi?
Gjest Xavia Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 Og te med melk må dere slutte med fordi? Hvem sa at de måtte slutte med det?
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Var ikke teen jeg mente da... Var flaskebruk.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Og te med melk må dere slutte med fordi? Kanskje fordi man blir avhengig av koffein?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå