AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Del Skrevet 11. februar 2018 Kan forstå at noen kan synes det er deilige å bli rimet, men hva er opphissende med å rime noen? Har selv hatt en elsker som likte å rime meg, gav meg ingenting.... Anonymkode: fd2de...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 11. februar 2018 #2 Del Skrevet 11. februar 2018 Ingenting, riming er ganske kjedelig. Rimming derimot, det er en helt annen sak. Det kan jo sammenlignes med all annen oralsex, noen tenner på å gi partneren nytelse og noen nyter selv å utføre rimming. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Del Skrevet 11. februar 2018 Ekstremt intimt og den ultimate måten å vise hvor langt man vil gå for å tilfredsstille den du er glad i. Må være rent da. Anonymkode: c079f...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lipglossy Skrevet 11. februar 2018 #4 Del Skrevet 11. februar 2018 Synes det er deilig å se kjæresten nyte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Del Skrevet 11. februar 2018 Sjelden jeg rimer, med partneren, lite tennende.. Men rimming er ganske deilig Anonymkode: bd911...418 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansagt Skrevet 11. februar 2018 #6 Del Skrevet 11. februar 2018 Deilig å bare legge seg mellom rumpeballene og forsyne seg😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #7 Del Skrevet 11. februar 2018 Det gir meg ingen fysisk nytelse, men liker det mentale i en dominant og underdanig lek. Deilig å gi han nytelse også Anonymkode: a2b3f...cce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #8 Del Skrevet 11. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ekstremt intimt og den ultimate måten å vise hvor langt man vil gå for å tilfredsstille den du er glad i. Må være rent da. Anonymkode: c079f...afb Det blir aldri rent ... Anonymkode: 1fbef...ebe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #9 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg har aldri rimmet noen, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg har blitt rimmet, og det gir meg så utrolig lite at mine tanker går raskt over til handlelisten. Anonymkode: b0f8f...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #10 Del Skrevet 11. februar 2018 Synes det virker utrolig pirrende å både gi og motta, men kommer aldri til å gjøre noen av delene, er altfor bakteriofob til det Anonymkode: 64bee...799 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 11. februar 2018 #11 Del Skrevet 11. februar 2018 Det er helt fantastisk å rimme ei jente. Nydelig å slikke rumpehullet mens man fingrer henne. Hun ligger å stønner ned i madrassen. Har blitt lenge sia nå merker jeg. Faen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #12 Del Skrevet 11. februar 2018 Skjønner heller ikke hva som er så tennende med å slikke et rumpehull. Hvis partneren min ønsker veldig å gjøre det, skal han absolutt få lov, men det gir meg virkelig ingenting. Kjedelig. Anonymkode: dfac1...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 11. februar 2018 #13 Del Skrevet 11. februar 2018 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. februar 2018 #14 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerinna Skrevet 12. februar 2018 #15 Del Skrevet 12. februar 2018 Eksen min gjorde det noen ganger på meg. Det syns vi begge var utrolig tennende. Tror det har litt med at det er litt tabu, pluss at eksen min elska hele kroppen min og spesielt rumpa. Midt i kåtskapen ble det liksom som å forsyne seg av det han syns var deilig ved meg. Sukk, savner eksen 😩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå