AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Del Skrevet 11. februar 2018 Skal der i påsken med min tenåring, vil det skal være sentralt ( hva er sentralt i London )? Noen som har noen anbefalinger? Anonymkode: 94949...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 11. februar 2018 #2 Del Skrevet 11. februar 2018 St. Giles :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 11. februar 2018 #3 Del Skrevet 11. februar 2018 Kommer an på hva dere har tenkt å gjøre og hvor dere flyr til, tenker jeg. Jeg personlig ville valgt et hotell i Shoreditch som er øst i byen, men det høres ut som Soho og Covent Garden-området kunne vært bedre for deg? Hvis du flyr til Heathrow vill jeg sett på hoteller langs Picadilly linja, Gatwick har tog til Victoria, så da ville jeg holdt meg rundt Victoria/Westminster/Waterloo, Stansted har tog til Liverpool Street og der er det også en del hotell opp mot Shoreditch og Old Street. Jeg bor her så kjenner dessverre ikke til noen spesifikke hotell, men har selv brukt airbnb et par ganger tidligere. Synes forresten TimeOut er ganske bra på anbefalinger: https://www.timeout.com/london/hotels/the-100-best-hotels-in-london 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Del Skrevet 11. februar 2018 21 minutter siden, Zooey skrev: Kommer an på hva dere har tenkt å gjøre og hvor dere flyr til, tenker jeg. Jeg personlig ville valgt et hotell i Shoreditch som er øst i byen, men det høres ut som Soho og Covent Garden-området kunne vært bedre for deg? Hvis du flyr til Heathrow vill jeg sett på hoteller langs Picadilly linja, Gatwick har tog til Victoria, så da ville jeg holdt meg rundt Victoria/Westminster/Waterloo, Stansted har tog til Liverpool Street og der er det også en del hotell opp mot Shoreditch og Old Street. Jeg bor her så kjenner dessverre ikke til noen spesifikke hotell, men har selv brukt airbnb et par ganger tidligere. Synes forresten TimeOut er ganske bra på anbefalinger: https://www.timeout.com/london/hotels/the-100-best-hotels-in-london Takker så mye for svar! Flyr til Gatwick. Vil ha det så "sentralt som mulig" men jeg har jo ikke peiling.. Vil hverfall på musikal Anonymkode: 94949...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Del Skrevet 11. februar 2018 35 minutter siden, gobbledigook skrev: St. Giles :-) Takk for svar! skal google IT Anonymkode: 94949...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 11. februar 2018 #6 Del Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takker så mye for svar! Flyr til Gatwick. Vil ha det så "sentralt som mulig" men jeg har jo ikke peiling.. Vil hverfall på musikal Anonymkode: 94949...3b1 De fleste musikalene ligger rundt Leicester Square og Picadilly Circus. Disse er innen gådistanse fra hverandre. Ville anbefalt deg å tatt en titt på de områdene. Det er også veldig enkelt å komme seg dit da det går bane til begge stedene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #7 Del Skrevet 11. februar 2018 6 minutter siden, Zooey skrev: De fleste musikalene ligger rundt Leicester Square og Picadilly Circus. Disse er innen gådistanse fra hverandre. Ville anbefalt deg å tatt en titt på de områdene. Det er også veldig enkelt å komme seg dit da det går bane til begge stedene Så verdifulle tips for meg som ikke vet, tusen takk skal du ha, ønsker deg en kjempefin helg, hilsen Star Wars fan Anonymkode: 94949...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 11. februar 2018 #8 Del Skrevet 11. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så verdifulle tips for meg som ikke vet, tusen takk skal du ha, ønsker deg en kjempefin helg, hilsen Star Wars fan Anonymkode: 94949...3b1 May the force be with you! Bare spør om det er noe mer du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 11. februar 2018 #9 Del Skrevet 11. februar 2018 Lancaster Gate hotel. Rett ved Hyde Park. Greit og rimelig hotell med enkel adkomst til alt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #10 Del Skrevet 11. februar 2018 London House Hotel, ligger i nærheten av Bayswater og Queensway som tar deg rundt dit du måtte ønske i London. Pent hotel som ikke er så ille i pris, rolig strøk Anonymkode: 24d85...459 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #11 Del Skrevet 11. februar 2018 Ville gått for St.Giles. Veldig sentralt og ikke så dyrt. Anonymkode: ac9e9...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 11. februar 2018 #12 Del Skrevet 11. februar 2018 St. Giles går igjen på KG i samtlige London-tråder, men selv synes jeg at Caring Hotel i Basywater er både billigere og bedre for en turist på budsjett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Cathrin Skrevet 24. mars 2018 #13 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Ser flere nevner St. Giles. Bodde der tidligere denne uken, og ble ikke imponert. Sentralt med hyggelige ansatte, men litt slitte rom med dårlig luft. Helt utrolig lytt var det også. Hørte folk over oss gå på do, heisen plinge, osv. Frokosten var heller ikke så mye å skryte av, men helt OK. Endret 25. mars 2018 av Linn Cathrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #14 Del Skrevet 24. mars 2018 På 11.2.2018 den 16.37, AnonymBruker skrev: London House Hotel, ligger i nærheten av Bayswater og Queensway som tar deg rundt dit du måtte ønske i London. Pent hotel som ikke er så ille i pris, rolig strøk Anonymkode: 24d85...459 Helt enig😁😁 Var der nettopp på det hotellet for 2 gang. Nært undergrunnstasjonene (5 min å gå) Bayswater og Queensway. De kjører forskjellige lingjer og det er veldig praktisk. Fra bayswater brukte vi mest circle line (komner deg til Victoria og temple som er innen det meste av musikaler) og fra Queensway central line (oxford street). Litt lytt, men ikke mer enn ein kan leve med det. Ligger rolig til mtp støy utenfor. Dårlig frokost har jeg hørt rykter om, men har aldri prøvd den. Spis heller på Granier, fantastiske baguetter, juice og andre søtsaker. Er i samme gate når ein går til hotelle fra undergrumnstasjonene. Anonymkode: 51a71...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #15 Del Skrevet 25. mars 2018 Du finner mange gode hoteller i Bayswater. Du kan også bo midt i smørøyet, men det koster deretter. Ser mange anbefaler St. Giles, mitt råd er å holde deg borte fra det. Vil du bo sentralt, se på Saint Georges, det ligger 5-10 min gange fra Oxford Street. I Bayswater kan jeg anbefale Ceaser Hotel, Blakemore og Park Grand Lancaster Gate. Bruker du undergrunnen, kan du bo nesten hvor som helst i byen, og det er sentralt. Anonymkode: c8d84...94b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå