Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Jeg hadde lyst på litt forandring på shampo/balsamfronten, og i går kjøpte jeg shampo og balsam fra Toni and Guy Volume Explosion. Kjøpte på Vita, til 109,-/stk. Resultatet: Shampo: helt uten silikoner, skummer fantastisk godt, lukter godt, og håret filtrer seg ikke etterpå. Balsam: OK resultat, men måtte skylle itt lenge. Cyclomethicone forholdsvis høyt på INCI-lista. Minuspoeng for århundrets dummeste forpakning; balsamen kommer i en diger uhåndterlig krukke med innerlokk, og jeg skjønner ikke helt hvorfor, for konsistensen er helt normal balsamkonsistens. Men jeg vil absolutt anbefale denne serien!!!
Gjest Xavia Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Men jeg vil absolutt anbefale denne serien!!! Det vil jeg og!! Jeg har ikke prøvd shampo/balsam, men kun stylingproduktene...De var helt fantastiske!! Løp og kjøp!
Murf Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 gir den volum? Heter jo volume etellerannet! Murf
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 gir den volum? Heter jo volume etellerannet! Murf Det vet jeg i grunnen ikke; jeg har kort hår, og bruker volumshampo innimellom oppbyggende shampo for at ikke håret skal bli så tungt. Egentlig tror jeg at det eneste som kan gi noe særlig volum, er en god klipp og føning.
Fam Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Jeg bruker Tony and Gui Supershine (tror jeg den heter..den står på badet men jeg gidder ikke gå for å se etter) Men uansett, den er så absolutt å anbefale!
Gjest Gjest_tone_* Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Jeg bruker Tony and Gui Supershine (tror jeg den heter..den står på badet men jeg gidder ikke gå for å se etter) Men uansett, den er så absolutt å anbefale! Jeg kan anbefale matrix sin volume shampo og balsam, den er ennå bedre, prøde begge deler !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå