Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Fant en bukse på slag hos shopbop.com det er denne http://store.shopbop.com/item.jsp?item=MIS...584&category=16 hvis dere trykker for å få bildet ser dere bakdelen også. ville dere kjøpt denne eller?jeg syns den er litt fin til å kanskje ha i sommer???
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Dersom du synes den er pen, go for it. Dersom du spør hva jeg mener; så synes jeg den var alt for lav i livet til at den kan bli bra på noen andre enn en prepubertal fjortenåring...
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 Dersom du synes den er pen, go for it. Dersom du spør hva jeg mener; så synes jeg den var alt for lav i livet til at den kan bli bra på noen andre enn en prepubertal fjortenåring... jeg syns den er drit fin. Men jeg har jo flat mage så den vil sikkert sitte bra sånn sett. tror du den passer om sommern da?
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 Jeg synes den er skikkelig kjedelig.... Dessuten synes jeg heller ikke at cordfløyel passer om sommeren. Men hvorfor spørre andre? det er tross alt du som skal like den?
Huldra:) Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 En helt grei bukse til sommeren. Men litt fjortis ja... Den er nok ikke så billig heller?? Hadde aldri kjøpt den...
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Jeg synes den er skikkelig kjedelig.... Dessuten synes jeg heller ikke at cordfløyel passer om sommeren. Men hvorfor spørre andre? det er tross alt du som skal like den? det er ikke cord er det det? i såfall er den uaktuell. jeg vil ha andres mening for jeg kan ingenting om klær.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 æsssjjj den er cord jo. bra noen så det lillith ;)
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #9 Skrevet 11. februar 2005 wash cold står det jo,hvordan skal du få en hvit bukse ren?
Gjest Xavia Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Synes ikke den var noe spesielt... Og skulle jeg bestilt bukse fra utlandet, så skulle den vært j**** spesiell. Den her er jo kjedelig som dagen er lang. Og: hvordan tør du å kjøpe postordrebukser???
Gjest innleggskriveren Skrevet 11. februar 2005 #11 Skrevet 11. februar 2005 Synes ikke den var noe spesielt... Og skulle jeg bestilt bukse fra utlandet, så skulle den vært j**** spesiell. Den her er jo kjedelig som dagen er lang. Og: hvordan tør du å kjøpe postordrebukser??? har aldri hatt problemer ellers med å kjøpe bukser fra postordre. hva er galt med det? men jeg har fått oppklart at dette er en cordbuksa så den er uakktuell. dessuten så er den da ikke kjedelig. merkelig smak folk her inne har i grunn. er det fordi dere ikke kommer inn i buksa selv ell hva?
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #12 Skrevet 11. februar 2005 Hvis du liker den selv, syns jeg du skal kjøpe den, uansett hva folk her inne mener... :-)
Gjest innleggsss Skrevet 11. februar 2005 #13 Skrevet 11. februar 2005 Hvis du liker den selv, syns jeg du skal kjøpe den, uansett hva folk her inne mener... :-) ja det hadde jeg gjort. å sitte å få negativ respons fra litt "eldre" damer er ikke særlig oppløftende. ikke at det er avgjørende hva de mener men jeg har sett her at folk ofte er veldig negative. dette var en helt ENKEL og hvit bukse... fatter ikke at den kan være så "uff, næææi, fjortiss *vræle* Ja den var litt lav i livet, men i og med at jeg er flat foran så ville jeg gått for den, men den er i cord og da er det som sagt uaktuelt. Ja jeg spurte hva dere mente og jeg takler fint deres meninger, men jeg har sett at det ofte er sånn her. Og da gjelder det det meste. enten det er enkle ting, glorete ting. Det er nesten alltid bare 2 av 10 her inne som klarer å få vrengt noe positivt ut av seg. si meg, er det bare sure og gamle misunnelig kvinnefolk her? :o
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #14 Skrevet 11. februar 2005 Men når du spør hva folk synes, så må du da for himmelens skyld tåle at vi sier hva vi mener også da??? Jeg er ikke misunnelig! Jeg er bare sjeleglad jeg er så gammel at jeg går i det jeg vil og ikke hva andre mener jeg bør gå i. Og dessuten så liker jeg magen min jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #15 Skrevet 11. februar 2005 Som sagt: hvorfor spørre, når du ikke liker svaret?og til opplysning bruker jeg selv str 25" eller 26", og har flat, trent mage, men liker ikke buksa for det
Gjest Catwoman Skrevet 11. februar 2005 #16 Skrevet 11. februar 2005 Syns buksa så helt alminnelig ut, hverken stygg eller fin liksom, bare helt vanlig.
Gjest Xavia Skrevet 11. februar 2005 #17 Skrevet 11. februar 2005 merkelig smak folk her inne har i grunn. er det fordi dere ikke kommer inn i buksa selv ell hva? He, he, tror ikke det er det som er problemet! Hvorfor jeg aldri ville kjøpe bukse på postordre er vel kanskje for det jeg er svært nøye på at klærne skal sitte perfekt. Bukser på postordre får jeg ikke sjekket at: a) ...er lange nok i bena B) ...ikke er for vide i livet c) ...sitter fint over rompa
Gjest Xavia Skrevet 11. februar 2005 #18 Skrevet 11. februar 2005 Ja den var litt lav i livet, Og det synes jeg er fint, det var ikke det jeg ikke likte ved buksa. Synes det var lommene bak som ikke gjorde den aktuell for min smak. I tillegg var jeg negativ til å kjøpe en så anonym bukse på nettet, når du sikkert finner hundre nesten like i enhver butikk i byen. Ja jeg spurte hva dere mente og jeg takler fint deres meninger, Gjør du, det virker ikke sånn!! men jeg har sett at det ofte er sånn her. Og da gjelder det det meste. enten det er enkle ting, glorete ting. Det er nesten alltid bare 2 av 10 her inne som klarer å få vrengt noe positivt ut av seg. si meg, er det bare sure og gamle misunnelig kvinnefolk her? :o[ Ja her er det både gamle og unge, sure og glade jenter. Du slenger ut et spørsmål, og du får svar. Dersom gamle damer som meg på 29 ikke får svare, så får du skrive det i innlegget ditt. Feks: Jeg er bare interessert i å få tilbakemeldinger som er positive, og fra aldersgruppen 12-14 år.
-Fisken- Skrevet 11. februar 2005 #19 Skrevet 11. februar 2005 Er ikke noen fan av hvite, trange bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå