Gå til innhold

Hvilket sted som "alle" vil dra til, er du ikke interessert i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det New York. Alle drømmer om NY men jeg er helt likegyldig. Ser for meg at det er travelt og fullt av turister og eksos. Har vært så overhypet i alle filmer og serier at det aldri kan leve opp til det bildet (type Seinfeld eller SATC). Kanskje noen koselige kaféområder i Brooklyn etc. men det finner du jo i nær sagt alle europeiske storbyer også. Hvis jeg skal til USA drømmer jeg mer om å se områder som Vermont, Montana eller sørstatene.

Hvilke populære turistmål har du ingen drøm om? Eller har hatt dårlig erfaring med?

Anonymkode: b759b...9ae

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alicante. 

Anonymkode: 93bed...e65

• Liker 2
Skrevet

Thailand. For langt, for varmt, ikke min greie.

Anonymkode: a7f11...587

• Liker 5
Skrevet

Japan, ibiza, mallorca, gran canaria

Anonymkode: dee4d...b9e

Skrevet

Usa, Tyrkia og Thailand.

Skrevet

Alle de typisk party-stedene. 

Anonymkode: d2580...a51

• Liker 3
Skrevet

Syden og alle andre steder med mye sol. Plages med soleksem..

Anonymkode: 4e829...32f

• Liker 1
Skrevet

LA og NY. Skjønner seriøst ikke hva som virker så flott. Kunne faktisk heller tenkt meg å dra til en liten småby på bygda, og se hvordan livet er der

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er det New York. Alle drømmer om NY men jeg er helt likegyldig. Ser for meg at det er travelt og fullt av turister og eksos. Har vært så overhypet i alle filmer og serier at det aldri kan leve opp til det bildet (type Seinfeld eller SATC). Kanskje noen koselige kaféområder i Brooklyn etc. men det finner du jo i nær sagt alle europeiske storbyer også. Hvis jeg skal til USA drømmer jeg mer om å se områder som Vermont, Montana eller sørstatene.

Hvilke populære turistmål har du ingen drøm om? Eller har hatt dårlig erfaring med?

Anonymkode: b759b...9ae

Var selv ikke imponert av NY fleste gang jeg var der (lang weekend). Så ble jeg sendt på jobb der for en periode og siden har det vært min favorittby. 

Skal man like NY, må man forstå US-kulturen - eller i alle fall NY-kulturen - og livsanskuelsen og humoren. Og ha glede av byen som en som bor der og ikke som turist. Løpe i Central park, og langs Hudson river, tilbringe timer på Barnes & Noble bokhandel, besøke Brooklyn og Prospect park, kjøpe take away pizza og ben&jerry is og ta med på hotellet eller air-bnb leiligheten og spise mens man ser US tv osv.

Synes Paris var oppskrytt.. men har kanskje ikke knekt koden eller jeg reiste med feil selskap (eksen)

Anonymkode: b4cff...54d

• Liker 5
Skrevet

Australia. Hater å fly, hater edderkopper, slanger osv, og har ellers ikke noen tiltrekning til noen av byene eller opplevelsene landet tiltrekker. Bortsett fra at det hadde vært gøy å se en levende kenguru! Men that's it. 

Anonymkode: 90c2b...263

• Liker 4
Gjest Athleisure
Skrevet

USA: aldri hatt noe som helst interesse av å dra til USA. Kommer aldri til å forstå hva som er så spennende. Har takket nei til ferie i USA.

Skrevet

Maldivene, USA, turiststedene i Tyrkia og Bulgaria.

Skrevet

Thailand, Dubai, Ibiza, Tyrkia, Japan 

Skrevet
8 minutter siden, missdior skrev:

Paris 

.. men du har profilbilde av akkurat Paris? 😄

Anonymkode: 1bcf9...7f3

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...