dyveke Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Etter å ha titta litt her inne er det vel på tide å si hei. Samboeren min de siste 2.5 årene fridde totalt uventet og overraskende på nyttårsaften. Bryllupet er lagt til 4.juni, og vi regner med ca 80 gjester så da har vi litt å sysle med utover våren. Vi bor forøvrig i Bergen, regner med at flere her inne befinner seg i samme landsdel?
Calla Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Hei og velkommen! Håper KG gjør planleggingen enda litt mer gøy!
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 Hei, gratulerer med frieri. Her er det mange koselige jenter med gode tips og råd om bryllup. Lykke til med planleggingen. Vi gifter oss også 4. juni
Gjest Betty Boop Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 Hei og gratulerer! Opprett en bryllupsdagbok, davel!
maki Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Gratulerer og velkommen hit Vi gifter oss også 4 juni
dyveke Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2005 Opprett en bryllupsdagbok' date=' davel![/quote'] Har prøvd å skrive dagbok tidligere, men det sklir alltid ut etter 3-4 dager... Tror det er bedre å holde seg til innlegg her inne etter behov/lyst
Huldra:) Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Gratulerer med forlovelse og i KG-gjengen Her er det mange tips, råd og gode hjelpere
dyveke Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2005 Ser det er flere her med samme dato som oss, regner med at dere ligger langt foran meg i planleggingsløypa... jaja. 4.juni skjer det, så det som ikke er gjort til da får heller være
Gjest Principessa Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Hei og velkommen! Er veldig ny her selv...men virker som et knall sted. Merker jeg er helt hekta.. Skal egentlig gjøre andre ting, men sitter bare på KG hele tiden... Er sikker på at planlegningen deres går bra. Lykke til Dyveke.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #11 Skrevet 11. februar 2005 hei jeg er også fersk her inne og synes det virker som et gøy sted å tilbringe store deler av uken på :-) velkommen iallfall
linky Skrevet 11. februar 2005 #12 Skrevet 11. februar 2005 til forumet. her kommer du til å få mangen gode råd. folk her inne er så hjelpsomme..
aprilbrud Skrevet 11. februar 2005 #13 Skrevet 11. februar 2005 Velkommen!! Vi bor også i Bergen! Og vi skal ha bryllupet vårt her allerede i april. Har du kjøpt kjole???
dyveke Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #14 Skrevet 11. februar 2005 Nei, har nok ikke kjøpt kjole. Vi kommer ikke til å gå for et tradisjonelt bryllup så jeg regner med å sy antrekket mitt selv. Det jeg vil ha finnes ikke i butikkene.
aprilbrud Skrevet 11. februar 2005 #15 Skrevet 11. februar 2005 Jeg fant heller ikke noe i butikkene, men kan ikke sy selv, så har satt en designer på jobben. Skal dere gifte dere her i Bergen? Kirkebryllup? Reise bort? Tinghuset??? Vi vil vite mer!!
dyveke Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #16 Skrevet 12. februar 2005 Skal dere gifte dere her i Bergen? Kirkebryllup? Reise bort? Tinghuset??? Vi vil vite mer!! Vi gifter oss i Bergen, ja. Skal ha vigsler fra HumanEtisk Forbund så vi kan forme vår egen seremoni som passer til oss. Vielsen foregår i lokalet vi skal leie. Det er delt i to rom så vi har et rom til langbord, og et rom til seremoni samt dans etter maten. Vi kommer til å ha et band med mye lyd i(7 stk), så det er greit å ha et rom der man kan trekke seg tilbake og prate i fred og ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå