duplexx Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Pappaen har samvær annenhver helg. Han har bor per dags dato i nabokommunen og følger ikke opp barnas nettverk i vår kommune, men har alt av nettverk hos foreldrene (noen kommuner lenger unna). Han har just annonsert at han skal flytte avgårde, nærmere sin førstefødte. Og vil derfor ikke bo i nærheten av oss eller barnas nettverk Gjelder da reglene for varsel av flytting? Altså seks uker/tre mnd. varsel?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Reglene for varsling gjelder kun for den som barnet bor hos. Anonymkode: 47290...7d9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Etter hva jeg har forstått så gjelder kun den regelen for forelderen som barnet/a bor fast hos? Mulig jeg tar feil altså.. Anonymkode: 7025a...e3d
duplexx Skrevet 10. februar 2018 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2018 Nei, ikke at far må varsle! Men jeg må varsle at vi skal flytte, selv om han han har annenhver helg og bor langt unna?
SesameStreet Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 57 minutter siden, duplexx skrev: Men jeg må varsle at vi skal flytte, selv om han han har annenhver helg og bor langt unna? Ja.
duplexx Skrevet 10. februar 2018 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2018 21 minutter siden, SesameStreet skrev: Ja. Okei, thanx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå