Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. overskriften sier vel sitt.. men jeg skal forklare litt nærmere😊

jeg er en jente på 29, nærmer meg veldig 30😱 jeg har alltid hatt problemer med å få venner og skaffe meg venner. Jeg har alltid lurt på hvorfor og tenkt på om det er meg det er noe galt meg.

siden 5 klasse så har jeg blitt veldig mye mobbet, og det har jo aldri blitt tatt tak i.. og det fortsatte langt utpå videregående. 

Dette slet fryktelig på selvtilliten min, og jeg utviklet angst og sosial angst og depresjoner i de senere voksne liv. Jeg har prøvd å skaffe meg venner etter jeg fikk barn, da var jeg 20 år, men det gikk ikke. Jeg har stengt meg mye inne, og jeg sliter veldig med å stole på andre mennesker. Har er par bekjente som sier de er mine venner, men jeg anser dem ikke som venner i det hele tatt, da dem ikke forstår mitt problem, og ho ene påstår at ho er «venninna» mi, og vil finne på ting med meg, men har alltid en unnskyldning, men finner alltid på ting med andre av sine venninner😒🤔 

Er så lei av å sitte hjemme alene omtrent hele tiden etter at unga har langt seg, og mannen drar ut å finner på ting. 

Som sagt, så sliter jeg med å komme meg ut å treffe andre på steder som er lettvint for andre.. jeg tør ikke prate med foreldre i bursdager, ikke på foreldremøter, ingenting. Det er helt jævlig med sosial angst, og det ødelegger en del for meg selvfølgelig😢😢

Men hvis noen er i samme situasjon, eller kunne tenke seg å bli kjent å bli venn med meg, så bare gi lyd fra deg😊

stort pluss hvis du bor i Østfold da, for det er her jeg holder til😊

Anonymkode: e42ec...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det AKKURAT som deg, attpåtil 88-modell. Men jeg befinner meg desverre i Kristiansand 😶 men blir gjerne kjent likevel 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...