AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Prøver meg, selv om det nok skal litt til for at en NAV ansatt med peiling på dette ser denne tråden 😅 Er det mulig å få mer enn 24 måneder utvidet os? Jeg mangler 6 mnd av utdanningen min når jeg har brukt opp de 24 månedene. Dette er bare et spørsmål, syntes det er vanskelig å tolke det som står på NAV sine sider angående dette. Anonymkode: 9090f...910
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Du kan spørre NAV på "mine sider", på nav.no. Der får du alltid svar👍 Anonymkode: f99ef...7b3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Om overgangsstønaden stopper opp midt i et skoleår (september eller senere) er det mulig å søke utvidet stønadstid ut skoleåret.. Anonymkode: f48a3...881
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan spørre NAV på "mine sider", på nav.no. Der får du alltid svar👍 Anonymkode: f99ef...7b3 Jeg har forsøkt, men fikk til svar at de ikke kunne svare på slike ting på meldinger via nav.no. Skal prøve å ringe igjen imorgen, forrige gang var det utrolig lang ventetid at jeg måtte gi opp. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Om overgangsstønaden stopper opp midt i et skoleår (september eller senere) er det mulig å søke utvidet stønadstid ut skoleåret.. Anonymkode: f48a3...881 Så hvis den stopper i juni f.eks. så får man den ikke utvidet? Anonymkode: 9090f...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå