AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Vet noen hvor man får kjøpt disse duftene? Har hatt prøver på noen jeg kunne tenkt meg å kjøpe Anonymkode: 7847a...1f2
Professor Orm Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 I Chanel sine egne butikker hovedsakelig. Det er liksom det som er greia med dem, de skal være eksklusive. Mao. blir du nødt til å dra til det store utland
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 12 minutter siden, Professor Orm skrev: I Chanel sine egne butikker hovedsakelig. Det er liksom det som er greia med dem, de skal være eksklusive. Mao. blir du nødt til å dra til det store utland Ja, regnet i grunn med det. Men tenkte kanskje det var noen flyplasser? Eller kjøpesentre i utlandet, ala KaDeWe o.l. 😊 Anonymkode: 7847a...1f2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 13 minutter siden, Professor Orm skrev: I Chanel sine egne butikker hovedsakelig. Det er liksom det som er greia med dem, de skal være eksklusive. Mao. blir du nødt til å dra til det store utland Men, takk for svar 😊 Anonymkode: 7847a...1f2
Professor Orm Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, regnet i grunn med det. Men tenkte kanskje det var noen flyplasser? Eller kjøpesentre i utlandet, ala KaDeWe o.l. 😊 Anonymkode: 7847a...1f2 Har sett at de har utsalgssteder på kjøpesentre som saks fifth avenue etc. i Nord Amerika. Og sannelig ser det ut til at de har dem på Gimle Parfymeri i Oslo, så jeg må visst spise ordene mine. I gamle dager kunne man kun få tak i dem i Paris, men det ser ut til å være greia med Chanel i det hele tatt, det blir mindre og mindre eksklusivt
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 35 minutter siden, Professor Orm skrev: Har sett at de har utsalgssteder på kjøpesentre som saks fifth avenue etc. i Nord Amerika. Og sannelig ser det ut til at de har dem på Gimle Parfymeri i Oslo, så jeg må visst spise ordene mine. I gamle dager kunne man kun få tak i dem i Paris, men det ser ut til å være greia med Chanel i det hele tatt, det blir mindre og mindre eksklusivt Ja, de har tatt mange rare avgjørelser i det siste. Kun Hermes som er mer utilregnelig i valgene de gjør 🤣 De vanlige duftene til Chanel er ikke lengre å oppdrive i min by... Men tusen takk for tipset om Gimle, sannelig ser det ikke ut til at de har begynt å selge dem ja! Anonymkode: 7847a...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå