Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor man får kjøpt disse duftene? Har hatt prøver på noen jeg kunne tenkt meg å kjøpe :lillesky2:

Anonymkode: 7847a...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Chanel sine egne butikker hovedsakelig. Det er liksom det som er greia med dem, de skal være eksklusive. Mao. blir du nødt til å dra til det store utland :)

Skrevet
12 minutter siden, Professor Orm skrev:

I Chanel sine egne butikker hovedsakelig. Det er liksom det som er greia med dem, de skal være eksklusive. Mao. blir du nødt til å dra til det store utland :)

Ja, regnet i grunn med det. Men tenkte kanskje det var noen flyplasser? Eller kjøpesentre i utlandet, ala KaDeWe o.l. 😊

Skrevet
13 minutter siden, Professor Orm skrev:

Men, takk for svar 😊

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, regnet i grunn med det. Men tenkte kanskje det var noen flyplasser? Eller kjøpesentre i utlandet, ala KaDeWe o.l. 😊

Har sett at de har utsalgssteder på kjøpesentre som saks fifth avenue etc. i Nord Amerika. Og sannelig ser det ut til at de har dem på Gimle Parfymeri i Oslo, så jeg må visst spise ordene mine. I gamle dager kunne man kun få tak i dem i Paris,  men det ser ut til å være greia med Chanel i det hele tatt, det blir mindre og mindre eksklusivt :)

Skrevet
35 minutter siden, Professor Orm skrev:

Har sett at de har utsalgssteder på kjøpesentre som saks fifth avenue etc. i Nord Amerika. Og sannelig ser det ut til at de har dem på Gimle Parfymeri i Oslo, så jeg må visst spise ordene mine. I gamle dager kunne man kun få tak i dem i Paris,  men det ser ut til å være greia med Chanel i det hele tatt, det blir mindre og mindre eksklusivt :)

Ja, de har tatt mange rare avgjørelser i det siste. Kun Hermes som er mer utilregnelig i valgene de gjør 🤣 

De vanlige duftene til Chanel er ikke lengre å oppdrive i min by...

Men tusen takk for tipset om Gimle, sannelig ser det ikke ut til at de har begynt å selge dem ja! :nori:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...