Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har gått flere ganger til Kjerstis hudpleie ved Fløien og hos Wah Wah i Xhibition, men huden min reagerer litt på sprayen, blir rødprikkete og irritert. Noen som kjenner andre salonger der de tilbyr spraybrun, gjerne et kabinett/maskin så jeg slipper å stå naken foran hudpleier? (Vet de har en knallbra maskin i Strusshamn på Askøy, men det er litt langt unna meg). Regner med det er ulike midler man bruker her og der?
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #2 Skrevet 12. februar 2005 Jeg synes de reklamerte for det hos den frisørsalongen som ligger,.... eh...du vet der med Banco Rotto, så er det en rimi-butikk. Ved siden av den, en frisørsalong. DEN mener jeg. Jada, vet at jeg er god til å forklare.
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #3 Skrevet 12. februar 2005 Thi-hi, skjønner hvor du mener. Jøss, spraybrun hos frisørsalongen? Friskt! Jeg skal sjekke det ut, de har sikkert kabinett de da. Takk for tipset! Kjøpte forresten en brunspray som skulle være veldig bra nettopp hos frisøren min i går, har ikke prøvd enda, men håper jeg ikke reagerer på den.
philippa starck Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har gått flere ganger til Kjerstis hudpleie ved Fløien og hos Wah Wah i Xhibition' date=' men huden min reagerer litt på sprayen, blir rødprikkete og irritert. Noen som kjenner andre salonger der de tilbyr spraybrun, gjerne et kabinett/maskin så jeg slipper å stå naken foran hudpleier? (Vet de har en knallbra maskin i Strusshamn på Askøy, men det er litt langt unna meg). Regner med det er ulike midler man bruker her og der?[/quote'] Jeg må bare le av deg, asså....!
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Jammen, Philippa, jeg VET jo at det brunkabinettet på Askøy er knallbra!! Har prøvd den lille brunsprayen i stålflaske kjøpt hos frisøren. Faktisk skikkelig bra resultat! Jeg tok bare en kjapp dusj i ansiktet og på brystet, og til og med min kjære mann kommenterte at jeg så veldig brun og fresh ut. Og - at jeg så så jevnt brun ut (da jeg fortalte at jeg hadde gjort det selv ble han imponert over at han ikke så noe tydelig skille) Vel, herlig med litt farge. For nysgjerrige betalte jeg kr. 199 for sprayen hos Kick i Telegrafen.
Nana Skrevet 15. februar 2005 #6 Skrevet 15. februar 2005 Kan du/dere si noe mer om det kabinettet på Askøy? Hvor er Strusshamn egentlig? Er det i nærheten av Kleppestø? Kunne tenke meg å prøve. Ellers kan jeg anbefale Vannkanten Spa - de har St.Tropez kabinett men jeg tror de er med inn og sprayer selv. Er ikke helt sikker. Har flere venninner som har gått der og er kjempefornøyd med resultatet.
Gjest Cerise Skrevet 15. februar 2005 #7 Skrevet 15. februar 2005 Jammen, Philippa, jeg VET jo at det brunkabinettet på Askøy er knallbra!! Har prøvd den lille brunsprayen i stålflaske kjøpt hos frisøren. Faktisk skikkelig bra resultat! Jeg tok bare en kjapp dusj i ansiktet og på brystet, og til og med min kjære mann kommenterte at jeg så veldig brun og fresh ut. Og - at jeg så så jevnt brun ut (da jeg fortalte at jeg hadde gjort det selv ble han imponert over at han ikke så noe tydelig skille) Vel, herlig med litt farge. For nysgjerrige betalte jeg kr. 199 for sprayen hos Kick i Telegrafen. Imponerende... Hvor liten var denne flasken da? Og er den kun til bruk i ansiktet? Skal man ikke gni det inn i huden? Hmm...tror det er mye på denne kanten jeg ikke har fått med meg
philippa starck Skrevet 15. februar 2005 #8 Skrevet 15. februar 2005 Kan du/dere si noe mer om det kabinettet på Askøy? Hvor er Strusshamn egentlig? Er det i nærheten av Kleppestø? Kunne tenke meg å prøve. . Strusshamn er over broen, gjennom tunnellen og til venstre rett etter tunnellen. Puls Askøy er det som har kabinettet.
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #9 Skrevet 16. februar 2005 Imponerende... Hvor liten var denne flasken da? Og er den kun til bruk i ansiktet? Skal man ikke gni det inn i huden? Hmm...tror det er mye på denne kanten jeg ikke har fått med meg Thi-hi. Ikke så lett alltid det. Flasken var på str av en halv hårspray og kan brukes over hele kroppen. Blank veske som gjør huden brun etter en stund. Viktig som med all selvbruning om det er hos proffer eller hjemme at man har peelet huden og brukt en god fuktighetkrem i forkant så huden ikke blir "flekkete".
Gjest Coral Skrevet 16. februar 2005 #10 Skrevet 16. februar 2005 Har sendt deg en pm med litt spraybrun-stuff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå