Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde naturlig hårfarge, ca. en 5-6 på skalaen. Farget håret og nå er det en kald, mørk 7'er. Ble litt i mørkeste laget, spesielt i lengdene. Vil lengdene også lysne etter 2-3 mnd eller bare bunnen?

Anonymkode: 209f0...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lengdene er ofte slitte/tørre og fargen fester seg godt der, spesielt om du farger over flere ganger

Anonymkode: 2f69b...c1b

Skrevet

(TS) Pokker. Jeg kurer lengdene minst to ganger i uken og har ikke farget/stripet det på 1 år, så trodde ikke det var så tørt. Noen tips for å få fargen fortere bort?

Skrevet

Head & Shoulders-shampoo er god for å fjerne hårfarge. Om du hadde naturlig hårfarge og bare har farget det en gang tviler jeg på om håret ditt er så tørt at det blir "stains." Antakelig vil fargen lysne av seg selv over tid, men du kan alltids prøve med H&S eller andre "kjerringråd." Gå på hairdyeforum og finn tråden om å fade hårfarge. :) 

Anonymkode: 5664c...b83

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Head & Shoulders-shampoo er god for å fjerne hårfarge. Om du hadde naturlig hårfarge og bare har farget det en gang tviler jeg på om håret ditt er så tørt at det blir "stains." Antakelig vil fargen lysne av seg selv over tid, men du kan alltids prøve med H&S eller andre "kjerringråd." Gå på hairdyeforum og finn tråden om å fade hårfarge. :) 

(TS) Takk for tips! :) håper det gjør susen :) 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

(TS) Takk for tips! :) håper det gjør susen :) 

Hvis ikke kan du prøve med Colour B4, eller Colourless som de heter her. Fåes kjøpt på Vita og Cubus i hvertfall, til rundt 150 kr. I motsetning til hva mange sier er den ikke skadelig for håret (jeg har brukt den på VELDIG skadet hår etter bleking, og hårkvaliteten forble den samme) men den er derimot ganske uttørkende, så bruk en god hårkur etterpå! :) 

Men hvis du gjør det, vær obs på at mange hårfarger inneholder litt peroxid som bleker håret, og at du kanskje ikke får tilbake din naturlige farge. Vet ikke hvilken farge du brukte, men det gjelder mange hjemmehårfarger vet jeg. Hvis det skjer er det viktig å ikke få panikk og farge over håret igjen med en gang - da kan fargen reoksidere og bli mørk igjen! Vent en uke minst og vask håret godt et par ganger. 

Tror imidlertid at H&S kommer til å gjøre susen og ville prøvd det først, men hvis du prøver Colourless er det best å være klar over dette på forhånd. Det er et supert produkt, men mange bruker det feil, ergo mange dårlige anmeldelser på nettet. 

Skrevet
På 12.2.2018 den 14.55, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke kan du prøve med Colour B4, eller Colourless som de heter her. Fåes kjøpt på Vita og Cubus i hvertfall, til rundt 150 kr. I motsetning til hva mange sier er den ikke skadelig for håret (jeg har brukt den på VELDIG skadet hår etter bleking, og hårkvaliteten forble den samme) men den er derimot ganske uttørkende, så bruk en god hårkur etterpå! :) 

Men hvis du gjør det, vær obs på at mange hårfarger inneholder litt peroxid som bleker håret, og at du kanskje ikke får tilbake din naturlige farge. Vet ikke hvilken farge du brukte, men det gjelder mange hjemmehårfarger vet jeg. Hvis det skjer er det viktig å ikke få panikk og farge over håret igjen med en gang - da kan fargen reoksidere og bli mørk igjen! Vent en uke minst og vask håret godt et par ganger. 

Tror imidlertid at H&S kommer til å gjøre susen og ville prøvd det først, men hvis du prøver Colourless er det best å være klar over dette på forhånd. Det er et supert produkt, men mange bruker det feil, ergo mange dårlige anmeldelser på nettet. 

Jeg har vurdert det, men eeer så redd for å ødlegge håret. Ble ikke ditt gummi? Fargen jeg har nå er en brun, kald farge. Det we jo ikke krise, men angrer bittert. Prøver hvertfall H&S først <3 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...