Gå til innhold

Veldig betatt av en person jeg aldri har møtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er ei dame som er skikkelig betatt av ei annen dame. Vi møttes på nett, og har snakket/skrevet masse sammen. Føler vi kjenner hverandre veldig godt, selv om vi aldri har møttes.

Jeg er betatt, og har vært ærlig om det. Hun sier at det ikke kan bli noe mer mellom oss, fordi vi bor på hver vår kant av landet (Kristiansand og Trondheim), og har barn i hver vår by. Ingen av oss kan flytte.

Hun har selvfølgelig helt rett, men det er likevel trist. Vi prater enda daglig, og jeg klarer ikke komme meg videre. Hjelp!?

Anonymkode: a23cb...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må godta at det bare blir vennskap da,ikke spinn opp forventningene, da blir du bare såret.er det for vanskelig så må du bryte helt med Hu. Vet jeg høres hard ur,men ta en avgjørelse så du unngår sorg videre💜💜💜💜

Anonymkode: 688ff...94f

• Liker 3
Skrevet

Første du må gjøre er jo å kutte kontakten, ellers fortsetter du jo bare å helle bensin på flammen

Skrevet

Kutt all kontakt til du er helt over henne. Når du føler du er helthelt over henne kan du vurdere å bli hennes venn igjen, men min erfaring er at det har gått så lang tid og skjedd så mye i hodet ditt at det ikke blir noe av

Anonymkode: 129b5...b81

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg er ei dame som er skikkelig betatt av ei annen dame. Vi møttes på nett, og har snakket/skrevet masse sammen. Føler vi kjenner hverandre veldig godt, selv om vi aldri har møttes.

Jeg er betatt, og har vært ærlig om det. Hun sier at det ikke kan bli noe mer mellom oss, fordi vi bor på hver vår kant av landet (Kristiansand og Trondheim), og har barn i hver vår by. Ingen av oss kan flytte.

Hun har selvfølgelig helt rett, men det er likevel trist. Vi prater enda daglig, og jeg klarer ikke komme meg videre. Hjelp!?

Anonymkode: a23cb...7ce

Hvor gamle er barna da? Hvis de begynner å bli ganske store, så går det jo an å ha et avstandsforhold (?) Men det forutsetter vel at man har økonomi til en del reising. Jeg er lesbisk selv, og vet hvor utrolig vanskelig det er å møte noen man faktisk har en kjemi med. Noe begrenset utvalg i Trondheim i hvertfall ;) 

Anonymkode: b05dd...25b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er barna da? Hvis de begynner å bli ganske store, så går det jo an å ha et avstandsforhold (?) Men det forutsetter vel at man har økonomi til en del reising. Jeg er lesbisk selv, og vet hvor utrolig vanskelig det er å møte noen man faktisk har en kjemi med. Noe begrenset utvalg i Trondheim i hvertfall ;) 

Kanskje du og Ts kan ta kontakt?

Skrevet
8 minutter siden, JuliaKepler skrev:

Kanskje du og Ts kan ta kontakt?

:fnise: hahaha - det kan jo hende TS bor i Kristiansand, og jeg har også barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...