AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Del Skrevet 10. februar 2018 Har i det siste merket at urinen er gul og av og til grønnaktig, så jeg tenkte det var mangel på vann. I dag har jeg drukket 7 ganske store glass med vann, men urinen er knallgul. Kan dette være noe farlig? Anonymkode: 369da...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Del Skrevet 10. februar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i det siste merket at urinen er gul og av og til grønnaktig, så jeg tenkte det var mangel på vann. I dag har jeg drukket 7 ganske store glass med vann, men urinen er knallgul. Kan dette være noe farlig? Anonymkode: 369da...b86 Snakk med lege på mandag. Hva som er gult er avhengig av øyet som ser. Er du inntørket på grunn av for lite væske så blir urinen mørkere enn om du daglig drikker minst 1,5 liter/døgn. Anonymkode: 46ec2...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 10. februar 2018 #3 Del Skrevet 10. februar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i det siste merket at urinen er gul og av og til grønnaktig, så jeg tenkte det var mangel på vann. I dag har jeg drukket 7 ganske store glass med vann, men urinen er knallgul. Kan dette være noe farlig? Anonymkode: 369da...b86 Har du nylig begynt å spise B-vitaminer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Del Skrevet 10. februar 2018 44 minutter siden, Wilma89 skrev: Har du nylig begynt å spise B-vitaminer? Ja det stemmer! Spiser ølgjær Anonymkode: 369da...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Del Skrevet 10. februar 2018 B.vit kan gjøre urinen gul, lukter ofte litt mer spesielt også. Anonymkode: b7939...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 10. februar 2018 #6 Del Skrevet 10. februar 2018 Hvis den blir blå - da kan du bekymre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 10. februar 2018 #7 Del Skrevet 10. februar 2018 Min blir grønn om jeg drikker mye grønn te, og mer gul om jeg spiser mye gulrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 10. februar 2018 #8 Del Skrevet 10. februar 2018 Du kan bekymre deg hvis urinen begynner å få gulbrun eller brun farge. Da har du sannsynligvis problemer med at leveren ikke skiller ut stoffet bilirubin som den skal, altså dårlig leverfunksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 11. februar 2018 #9 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det stemmer! Spiser ølgjær Anonymkode: 369da...b86 Da er det nok der det ligger. Kroppen skyller ut det den ikke trenger og kan gjøre urinen nesten neon-gul🙈 dog ikke noe å bekymre seg for, men tyder på at du får i deg mer B-vitaminer enn det du faktisk trenger Endret 11. februar 2018 av Wilma89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå