Gå til innhold

Hvordan skal jeg skrive dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden hadde jeg med meg ei gift dame hjem. Vi hadde sex og jeg tok kontakt med henne, hun gjorde det veldig klart at hun ikke ønsket noe med meg å gjøre. Men jeg tok det overhode ikke innover meg.

Nå ønsker jeg å sende henne et brev hvor hjeg ber om unnskyldning for oppførselen min, skammmer meg over den jeg var. 

Nå som jeg er i fast forhold og har fått barn selv, vil jegprøve å gjøre opp for meg. 

Kort fortalt; Hun var full, og jeg ser i ettertid at jeg utnyttet henne i en sårbar situasjon. Det er ikke snakk om voldtekt. Men i etterkant og med noen år ekstra på baken, ville jeg gjort ting annerledes. 

Kan noen hjelpe meg i gang med et brev jeg ønsker å sende til henne sammen med noe penger som ramlet ut av vesken hennes. 

Anonymkode: 74fc4...c80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne være i fred..

• Liker 11
Skrevet

Det er snakk om en del penger, så jeg ønsker å sørge for at hun får disse. Da bør det følge med noen ord.

Skrevet

Gå i banken og sett inn pengene til henne

Anonymkode: a40d3...899

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå i banken og sett inn pengene til henne

Uten kontonummer...... 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om en del penger, så jeg ønsker å sørge for at hun får disse. Da bør det følge med noen ord.

På hvilken måte utnyttet du henne? Du sier hun var sårbar.. hvorfor ba hun ikke om å få pengene sine tilbake? Hun må jo ha oppdaget at de var borte ? 

Anonymkode: 36343...c8d

Skrevet

Si i banken hvem de er til,så ordner de resten, de trenger ikke gi deg konto nr.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte at hun var såpass full at hun ikke hadde full kontroll, men hun tok iniativ til sex. Men jeg tror hun ikke ville gjort dette hvis hun var edru. 

Hun sa ingenting om pengne og jeg ble snurt den gang for de hun ikke ville ha noe med meg å gjøre. Hun er min desidert beste sexsuelle opplevelse noen gang. Det var vel det som gjorde at jeg var så på. 

Jeg vil sende de pengene tilbake til henne, med en kort forklaring på min oppførsel dengang.

Gjest Skogrose
Skrevet

Gjør det kort og greit; vipps over pengene og skriv at du beklager den tidligere oppførselen din og at pengene datt ut av vesken hennes. Nevn at du ikke har vært mann nok til å rette opp i dette før nå :) Så har du saken ute av verden. 

Jeg hadde satt pris på det men sannsynligvis ikke svart.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte at hun var såpass full at hun ikke hadde full kontroll, men hun tok iniativ til sex. Men jeg tror hun ikke ville gjort dette hvis hun var edru. 

Hun sa ingenting om pengne og jeg ble snurt den gang for de hun ikke ville ha noe med meg å gjøre. Hun er min desidert beste sexsuelle opplevelse noen gang. Det var vel det som gjorde at jeg var så på. 

Jeg vil sende de pengene tilbake til henne, med en kort forklaring på min oppførsel dengang.

Av nyskjerrighet: hva gjorde henne til den beste seksuelle opplevelsen du har hatt? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av nyskjerrighet: hva gjorde henne til den beste seksuelle opplevelsen du har hatt? 

Det ser jeg overhode ingen grunn til å dele her, men hun var god og vill.

Skrevet

Hadde jeg vært henne ville jeg ikke hatt pengene dine.

Men en oppriktig unnskyldning kanskje.

Flott at du er blitt et reflektert og bedre menneske. Vi kan alle bli bedre.

Anonymkode: 75357...e56

Skrevet

Hadde jeg vært henne ville jeg ikke hatt pengene dine.

Men en oppriktig unnskyldning kanskje.

Flott at du er blitt et reflektert og bedre menneske. Vi kan alle bli bedre.

Anonymkode: 75357...e56

Det er da ikke mine penger, det er hennes. 

Hvordan bør den unnskyldningen være, for det er er her jeg trenger hjelp. Er ikke så god på ordlegge meg på den måten.

Takk for hyggelige ord.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke mine penger, det er hennes. 

Hvordan bør den unnskyldningen være, for det er er her jeg trenger hjelp. Er ikke så god på ordlegge meg på den måten.

Takk for hyggelige ord.

Tror du må ta høyde for at en unnskyldning blir provoserende for henne. Lite sannsynlig at hun ser deg som noe annet enn en ubehagelig og innpåsliten tyv. Pengene "ramlet ut av vesken"..underlig. 

Anonymkode: cc001...139

• Liker 1
Skrevet

Tror du må ta høyde for at en unnskyldning blir provoserende for henne. Lite sannsynlig at hun ser deg som noe annet enn en ubehagelig og innpåsliten tyv. Pengene "ramlet ut av vesken"..underlig. 

Anonymkode: cc001...139

Tyv?, jeg har en godt betalt jobb. Så de pengene hadde jeg overhode ikke brukt for da eller nå.

Ber i grunn råd om brevet, ikke tullete kommentarer.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyv?, jeg har en godt betalt jobb. Så de pengene hadde jeg overhode ikke brukt for da eller nå.

Ber i grunn råd om brevet, ikke tullete kommentarer.

Hvorfor tok du dem da?

Anonymkode: 26c6c...ba4

Skrevet

Hvorfor tok du dem da?

Siste kommentar til deg, IDIOT.

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen år siden hadde jeg med meg ei gift dame hjem. Vi hadde sex og jeg tok kontakt med henne, hun gjorde det veldig klart at hun ikke ønsket noe med meg å gjøre. Men jeg tok det overhode ikke innover meg.

Nå ønsker jeg å sende henne et brev hvor hjeg ber om unnskyldning for oppførselen min, skammmer meg over den jeg var. 

Nå som jeg er i fast forhold og har fått barn selv, vil jegprøve å gjøre opp for meg. 

Kort fortalt; Hun var full, og jeg ser i ettertid at jeg utnyttet henne i en sårbar situasjon. Det er ikke snakk om voldtekt. Men i etterkant og med noen år ekstra på baken, ville jeg gjort ting annerledes. 

Kan noen hjelpe meg i gang med et brev jeg ønsker å sende til henne sammen med noe penger som ramlet ut av vesken hennes. 

Glem det og gå videre i livet ditt eller oppsøk en psykolog om du trenger å prate deg ut av traumet ditt. 

Å kontakte andre mennesker så lang tid etter en hendelse fører ikke noe godt med seg. Snarere tvert i mot. 

Anonymkode: aeb47...d71

• Liker 1
Skrevet

Siste kommentar til deg, IDIOT.

Første og siste :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...