Gå til innhold

Hvilken kinofilm så du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så den nye norske dokumentarfilmen "100% menneske" søndag og det var en utrolig sterk og viktig film. Første gang jeg har opplevd på kino at alle publikummere har ventet og vært helt stille under hele rulleteksten. Filmen forteller om Monica som ble født som gutt og hvordan hun gjennomgår kjønnsskifteoperasjon. Hun er utrolig ærlig og sjarmerende. Jeg håper så mange som mulig får med seg denne filmen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste filmen jeg så var Kaptein Sabeltann tegnefilmutgave. Var vel et år siden, eller kan det være to?

Skrevet

Den siste filmen jeg så på kino var Ocean's Twelve. Hvis det ikke hadde vært for stjernerekken av skuespillere, hadde nok forestillingen vært en ganske så flau affære.

Skrevet

Jeg så den norske filmen 37 1/2 i går. Anbefales på det varmeste. Masse humor med en alvorlig undertone. Passer utmerket til en jentekveld.

Kinosalen var full av kvinner og tre menn :wink:

Skrevet

Skal vi danse? En helt grei film,men ikke noe mer....

Skrevet

Var og så Lemony Snicket, A series of unfortunate events. Anbefales!

Skrevet

Var å så 37 1/2. Synes faktisk ikke den var noe særlig. At noen sier at den er den norske utgaven av Bridget Jones fatter jeg iallefall ikke....

Dårlig kopi spør du meg!

Skrevet

Tror det var Bridget Jones 2, syntes ikke den var mer enn helt grei nok.

Har planer om å se 100% menneske ganske så snart.

Skrevet

"Ole Brumm og Heffalompen" sammen med min veldig søte og veeeldig engasjerte lille niese på 3 år.

:-)

Skrevet

37,5 på meg også. Helt grei, men ikke noe mer enn det....

Skrevet

Den siste filmen jeg så var Dirty Dancing 2. Synes den var helt okei, selv om den etter min mening ikke har noe med "orginalen" å gjøre. Ble i godt humør og lett på dansefoten av den :-)

Skrevet

Finding Neverland.. Litt trist og litt flott på samme tid.

Skrevet

The Grudge for noen uker siden. Den likte jeg! :D

Skrevet

Så Meet the Fockers i går. Morsom.

Skrevet

Siste filmen jeg så var Alfie. Første 2/3 deler var bra, slutten var litt for moralsk. Men Judd Law var veldig søt, da...

Piglet

Skrevet

Alexander den store..ganske bra film, selv om du blir sittende å lure på om Alexander egentlig var homofil :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Miranda og Miranda- anbefales ikke! Ufattelig kjedelig, og elendig skuespill. Hadde gått derfra hadde det ikke vært for at venninnen min ville se den ferdig. Gjesp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...