Gjest Betty Boop Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Litt teit spørsmål kanskje.. men: Vi fikk 2 Brillant champagneglass på GlasMagasinet når vi opprettet ønskelisten vår der. Men vi samler på en annen serie. Noen som har prøvd å bytte sine? Er det lov?
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 Jeg vet ikke om det er lov men det forbauser meg om det IKKE er lov. Brillant er jo glass de har i varesortimentet sitt så det burde jo ikke være noe problem å ta det inn igjen.
Coria Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 Våre var ikke merket på noen måte, så da skal det jo ikke være noe problem å bytte dem.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Da vi giftet oss for to år siden fikk vi det samme. Men våre var gravert med gifteringer i gull, og jeg regner ikke med det finnes en egen serie for det! Jeg gav de rett og slett bort i gave til et vennepar som giftet seg, sammen med en flaske champagne
Blueberry Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Vi fikk to rødvinsglass (sikkert de samme) fra Christiania Glassmagasin, to andre rødvinsglass fra Kitch'n, og vi skal visstnok få noe fra Tilbords(vet ikke hva, men gjetter på glass) og fra Brødrene Pedersen(sikkert glass det også). Problemet er at vi har allerede 12 rødvinsglass fra Holmegaard og føler ikke behov for flere slike glass. Vi drikker ikke alkohol så det er jo liten vits i å bytte det i andre glass også. Tanken om å gi de bort i gave har streifet meg... Men er det kanskje noen som vet om noen som selger Per Spook-glass? Har to av det merket, og kunne godt hatt 6. De er jo betydelig dyrere enn disse andre vi har fått...tror jeg... Det hadde vært litt ok hvis alle kjedene ga bort de samme glassene... :-?
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Vi har enda ikke fått våre vi........... :-? Nå har vi snart ni måneders bryllupsdag.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå