AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Jeg har skriv her før men jeg prøver på nytt. Jeg har hatt regelmessig mens i flere månder. Sist jeg fikk mens var 5. Januar og varte til 9. januar. Jeg har en syklus på 27-28 dager. Og sist jeg hadde samleie var 20. januar så idag er det altså 3 uker siden. Jeg tok test denne uken altså på tirsdagen da mensen hadde uteblitt i 1 dag, men da fikk jeg negativt svar. Jeg har hatt mensenmuringer, kvalme, ofte sulten og alltid hol på noe, ofte er jeg trøtt og sliten også. Noe med kroppen min sier at denne gangen er det noe i kroppen min, men pga negativt test så blir jeg usikker Anonymkode: f4c08...9e8
Gjest BethD Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Om du får negativ test etter IKM så hadde jeg orøvd med en annen type test... digital elns...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 17 minutter siden, BethD skrev: Om du får negativ test etter IKM så hadde jeg orøvd med en annen type test... digital elns... jeg kjøpte clearblue digital Anonymkode: f4c08...9e8
Gjest BethD Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg kjøpte clearblue digital Anonymkode: f4c08...9e8 Da hadde jeg regnet med jeg ikke var gravid..
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 Jeg tok test den dagen jeg forventet mensen, testen var negativ, testet på nytt 10 dager senere og fikk en svak positiv test. Er noen som produserer HCG litt tregere tror jeg, meg inkludert. Tror faktisk menstermin skal stemme ganske greit og, til tross for at testen ikke viste positiv på IKM. Anonymkode: 1ac6b...4e1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #6 Skrevet 11. februar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skriv her før men jeg prøver på nytt. Jeg har hatt regelmessig mens i flere månder. Sist jeg fikk mens var 5. Januar og varte til 9. januar. Jeg har en syklus på 27-28 dager. Og sist jeg hadde samleie var 20. januar så idag er det altså 3 uker siden. Jeg tok test denne uken altså på tirsdagen da mensen hadde uteblitt i 1 dag, men da fikk jeg negativt svar. Jeg har hatt mensenmuringer, kvalme, ofte sulten og alltid hol på noe, ofte er jeg trøtt og sliten også. Noe med kroppen min sier at denne gangen er det noe i kroppen min, men pga negativt test så blir jeg usikker Anonymkode: f4c08...9e8 Da må du bare teste igjenn om noen dager, du har nok en lengre syklus denne mnd.. Sånt skjer alle uansett om de "alltid" Har hatt regelmessig før Anonymkode: 21484...fd4
Ede Skrevet 11. februar 2018 #7 Skrevet 11. februar 2018 Kanskje prøve en sånn "test tidlig" test? De skal være litt mer sensitive, tror ikke CB digital er en slik test?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #8 Skrevet 11. februar 2018 9 minutter siden, Ede skrev: Kanskje prøve en sånn "test tidlig" test? De skal være litt mer sensitive, tror ikke CB digital er en slik test? trudde da CB skulle være senditive da de reklamerer veldig på det der Anonymkode: f4c08...9e8
Ede Skrevet 11. februar 2018 #9 Skrevet 11. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: trudde da CB skulle være senditive da de reklamerer veldig på det der Anonymkode: f4c08...9e8 Mye mulig jeg tar feil, men finnes det ikke en egen CB som heter test tidlig? Mente den ikke var digital. Men som sagt mye mulig jeg tar feil.
Gjest BethD Skrevet 11. februar 2018 #10 Skrevet 11. februar 2018 13 minutter siden, Ede skrev: Mye mulig jeg tar feil, men finnes det ikke en egen CB som heter test tidlig? Mente den ikke var digital. Men som sagt mye mulig jeg tar feil. Jo du har rett...det finnes en tidlig CB test,og det er ikke den digitale selv om det står man kan teste 4 dager elns før IKM på den digitale,så finnes det en egen tidlig test fra CB som man kan teste med 6 dager før IKM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå