Gå til innhold

Til dere menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dere menn tenner på andre damer også selv om dere har en egen.

men er det slik at dere tenker over den "fine" dama ser senere? Eller syntes dere forsatt at egen dama er den beste og mest attraktive?

Anonymkode: 7510a...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg tenkt på to kelnere med deilige rumper siden i går.

Jeg var gretten på kjæresten min fordi hun ikke ville tilrettelegge slik at jeg kunne ligge med søsteren hennes (hun danset for oss og var dødssøt).

Så det surrer og går hele tiden.

Skrevet

Om jeg tenner på noen andre er det er en sånn "der og da" greie. Tenker ikke over det i ettertid.

Min nåværende vil alltid stå øverst på pallen.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Kragebein, mod

• Liker 1
Skrevet

Tviler på et veldig mange menn gidder å sammenligne dama si med de man tenner på. Driver ikke og sammenligner hvem og hva vi liker best. Går han å ha rom for å like flere. Selvfølgelig  ei spennende og ny dame mer seksuelt spennende enn dama, men også hun blir glemt etter hvert som alle andre.

Skrevet
4 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

I dag har jeg tenkt på to kelnere med deilige rumper siden i går.

Jeg var gretten på kjæresten min fordi hun ikke ville tilrettelegge slik at jeg kunne ligge med søsteren hennes (hun danset for oss og var dødssøt).

Så det surrer og går hele tiden.

Ha,ha særlig.. 

Anonymkode: f3717...153

Skrevet
22 minutter siden, Jens Even skrev:

Tviler på et veldig mange menn gidder å sammenligne dama si med de man tenner på. Driver ikke og sammenligner hvem og hva vi liker best. Går han å ha rom for å like flere. Selvfølgelig  ei spennende og ny dame mer seksuelt spennende enn dama, men også hun blir glemt etter hvert som alle andre.

Er det selvfølgelig? Hvorfor det? 

Skrevet
1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Lurer jeg også på. Er man virkelig så dårlig på å bevare spenningen? 

Skrevet

Ser ikke på andre damer, men mer andre damers rumper og fantaserer litt om det er en fin rumpe. Så går jeg hjem og gir min egen dame en real omgang og tenker ikke mer på dét..😊

Skrevet
1 hour ago, kisskissbangbang said:

Det er en selvfølge at ei dame du har sett 1000 ganger på godt og vondt er mindre spennende enn ett nytt prospekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...