AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Føler mange er så kravstore... Vi har enighet om 50 hvis vi gir penger og 100,- hvis en kjøper noe. Sist guttungen var i selskap så kjøpte vi lommelykt til 50,- og batterier til 39,90,- La også med noen figur viskelær vi hadde hjemme og sånn boks med såpebobler for at det skulle se litt mer spennende ut... Dette var visst en dårlig gave. Går i tredje klasse. Sist jentungen var i selskap kjøpte vi en liten notatbok til 39,90,- 2 pk. hårspenner med hvite sløyfer på til 35,- og 2 "prinsesse" ringer i plastikk til 10,- pr. stk. Går siste året i barnehagen. Så jeg begynner å bli usikker på gavene.. Hva forventer folk til en 100,- lapp ? Vurdere å bare gi 50,- da sparer vi også penger, men trodde det var gøy å få litt gaver også når de enda er små. Anonymkode: 45a59...a3a
Arkana Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Små pakker med Lego (det er ofte 3 for 2 på disse), hårpynt og smykker, en bok, tegnesaker, perler + perlebrett, hobbysaker, kinogavekort, Shopkins, spill, vannballonger m/pumpe, en kul T-skjorte eller annet plagg, et kosedyr, fleecepledd med bilde av Frost/Superman/noe annet barnet liker, fotball eller andre uteleker, Teeny Ty bamser.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Vi gir stort sett legobokser, eller ting kjøpt på salg. Da blir det jo fort en gave til 200kr som kostet meg 100kr. Eller så kjøper jeg bøker på salg. Alt for mange barn som ikke leser... Anonymkode: 41c19...ae9
Ponyo Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Synes det er stas både å gi og få bøker til barna. kjøper gjerne billedbøker på salg til de minste, både til gutter og jenter, og leseløvebøker til de litt større. Til skolebarna er tegnesaker og forimngsaker populært hos jentene, fine viskelær, akvarellpapir, aktivitetesbøker, perler, "lag dine egne sprettballer" o.l. Guttene vil gjerne ha fotballkort/pokemonkort, men kan også godt like tegnesaker. Har et lite lager av div i en skuff, kjøpt på salg, så ligger som regel godt under 100 kr per gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå