AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Noen som har tips til en bra selvbruning?og tips til hvordan få best mulig resultat i ansikt? Jeg har brukt st. Moriz. Den er helt grei. Men føler ikke jeg blir så brun på kroppen som jeg skulle ønske, selv om jeg har den på 3 timer. Og når jeg bruker selvbruning i ansiktet føler jeg at jeg blir litt orange aktig. Og føler (både på kropp og ansikt) at fargen forsvinner veldig fort. Står at for å holde brunfargen skal man ta det ca hver 4. Dag. Men jeg føler at fargen forsvinner en god del etter kanskje 2 dager. Anonymkode: 5e3eb...0dc
candykiss Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 På 10.2.2018 den 10.27, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til en bra selvbruning?og tips til hvordan få best mulig resultat i ansikt? Jeg har brukt st. Moriz. Den er helt grei. Men føler ikke jeg blir så brun på kroppen som jeg skulle ønske, selv om jeg har den på 3 timer. Og når jeg bruker selvbruning i ansiktet føler jeg at jeg blir litt orange aktig. Og føler (både på kropp og ansikt) at fargen forsvinner veldig fort. Står at for å holde brunfargen skal man ta det ca hver 4. Dag. Men jeg føler at fargen forsvinner en god del etter kanskje 2 dager. Anonymkode: 5e3eb...0dc Jeg bruker selv St. Moriz. For å få en mørkere brunfarge er det best å ta minst to lag, la det første laget tørke før du påfører lag nr to. Smør deg inn om kvelden å la det virke over natten så fargen får "feste" seg skikkelig. Jeg tar ikke selvbruning i ansiktet, synes det ser "skittent" ut. Jeg bruker bare en mørkere hud sminke, slik at det matcher brunfargen jeg har på kroppen. Husk å peele hele kroppen før påføring av selvbruningen å husk på å smør deg inn med en god bodylotion på de tørre områdene typ albuer og knær. Bruk også en god fuktgivende bodylotion etter hver dusj for å forhindre at fargen skaller og flasser av.
minikrølla Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Syntes Cosmica sin (fåes på apoteket) fungerer bra, så lenge det følges det som står på tuben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå