AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Jeg har planer om å kvitte meg med den urgamle mobiltelefonen min som jeg har hstt i 10+ år nå, og heller skaffe meg en splitter ny telefon. I den forbindelse tenkt jeg å kvitte meg med det selskapet jeg bruker nå (som jeg hsr kontantkort hos) og heller velge ett helt annet abbonement. Men hva burde jeg gjøre med det resterende beløpet, som fremdeles står på kontantkortet? Jeg veit at det finnes forskjellige veldedige organisasjoner hvor man kan sende en tekstmelding, og så trekkes det en viss sum direkte fra den summen man har stående på mobilen. Men dette gjelder vel bare runde summer, for eksempel femti kroner eller hundre kroner. Finnes det noen sånne muligheter hvor man selv kan velge beløpet? For eksempel dersom man har 86,14 kroner eller 104,87 kroner igjen? Anonymkode: ecc07...fc5
blåtimen Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Hvorfor ikke bruke det opp før du skaffer ny mobil og abonnement?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 5 timer siden, blåtimen skrev: Hvorfor ikke bruke det opp før du skaffer ny mobil og abonnement? I tilfelle jeg ikke rekker å bruke opp alt sammen. Anonymkode: ecc07...fc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå