Gjest Bell Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 (endret) Morgen, hverdag: - Vann - Clinique clearifying lotion - Clinique Dramatically different moisturizing gel Kveld: - Clinique Mild fashial wash (med vann så klart) - Clinique clearifying lotion - Clinique dramatically different gel - E-vitamin øyekrem fra Bodyshop - Mario Badescu Drying lotion på eventuelle kviser/ begynnende kviser - Elisabeth Arden 8 hour cream hvis sår/ rød hud et sted i ansiktet, eller på tørre lepper Morgen, fridager i blant: Samme rens, clearifying lotion og gel som ellers. I tillegg: - Clinique 7 day skrub cream - Eve Lom resque mask eller Mario Badescu cucumber mask Etter maske/ når huden føles tørr/ når jeg skal være ute i mye kaldt vintervær: Blander inn Clinique Moisture surge fortifying hydrator i gelen jeg bruker hver dag. Noen ganger blir denne blandingen også nattkremen min. Hvordan er dine rutiner? Dette er ikke tråden for de som ikke bruker noe. 😉 Endret 10. februar 2018 av Bell
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Morgen Trening/fridager - kaldt vann Jobb/under sminke - dermalogica special cleanser + peelingpudder, dermalogica toner, Kiehls iris extract, Dermalogica age perfect, dermalogica eye age perfect. Om sommeren bruker jeg gjerne Le Jour de Chanel eller YSL Top Secret i stedet, da jeg trenger mindre fukt. Det høres mye ut, men jeg har ofte lange dager, og riktig underlag gjør at sminken sitter fint hele dagen. Når jeg kommer hjem for dagen Dermalogica special cleanser og clarasonic børste, for å fjerne sminke. Dermalogica eye sminkefjerner. Om huden er stram smører jeg med en lett dagkrem, om ikke får huden hvile. Kveld Toner for å fjerne siste rest av smuss. Serum, har ulike, men Kiehls midnight extract er en favoritt. Fukt, varierer mye etter behov/sesong. Er ikke huden tørr lar jeg den hvile. Hver søndag Langt bad. Peeling (Aesop og Dermalogica er favoritt). Rensemaske (Aesop clay, eller Dermalogica charcoal resque mask). Fuktmaske (Sisley black rose, eller Aesop Blue Chamomile). Anonymkode: 0472b...3a1
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 (endret) Morgen: Vann, evt ingenting. Kohakuhada Lotion The Ordinary Niacinamide Goodal Waterest Water Oil The Ordinary Azelaic Acid annenhver dag Avène Cleanance Mat Kveld: Kose Softymo Deep Cleansing Oil Epiduo Goodal WaterOil The Ordinary Natural Moisturizing Factors Har litt ulike produkter jeg bruker innimellom, men det er disse jeg bruker regelmessig akkurat nå. Endret 10. februar 2018 av ^^Belle^^
Gjest Athleisure Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Har brukt opp flere produkter som ansiktskrem, toner og peeling. Skumrens (Skinfood - Egg white pore foam) Leppeskrubb (Lush - sugar plum fairy) Øyekrem (Panda´s dream - so cool eye stick) Nattmaske (Panda´s dream - white sleeping pack) Nattmasken er svært bra for kviser og rød hud. Hvis jeg har litt uren hud og rødheter, tar jeg på den før jeg legger meg, og dagen etter er huden helt fin!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 Morgen: Kaldt vann (mest for å våkne) Simple micellar vann Origins GinZing dagkrem (+ 3 dråper Loreal Extraordinary Face Oil hvis huden føles tørr) Kveld: Kokosolje som sminkefjerner Vann Simple micellar vann Kokosolje/Origins overnight maske 2 ganger i uka: Loreal Pure Clay Mask/hjemmelaget skrubb med kokosolje, kaffe og havregryn Anonymkode: 98cc0...274
Gjest Priyanka Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 (endret) Morgen: Rens: Elemis: Balancing Lime Facial Cleanser Elemis: Balancing Lavendel Toner Serum: Veksler mellom Elizabeth Arden Pro Skin Brightening og Age Defying. Førstnevnte gjør at røde merker etter PMS-kviser forsvinner raskt Elizabeth Arden Pro Barrier Repair eller Zo Essential Daily (Obagi) Elizabeth Arden Pro Smoothing Eye Serum Elizabeth Arden Pro Triple Protection spf 50 Kveld: De to første stegene er identiske, men jeg bruker deretter peel-pads fra Elizabeth Arden Pro To ganger i uka bruker jeg en maske fra Origins, enten Out of problem hvis jeg har urenheter eller som oftest Drink up(10 minutters maskene) Enten samme serum som i morgenrutinen og Barrier Repair eller Drink Up overnight mask hvis huden trenger fukt Bruker øyeserum her også Peeler huden en gang per uke med en peeling jeg forelsket meg helt i da jeg gikk på Obagi Zoo-kur. I helgene /når jeg har tid til overs bruker jeg også sheet masks. Brukte ampoule og essence da jeg fulgte koreansk hudpleierutine, vurderer å innføre en av dem i kveldsrutinen Høres sikkert mye ut, men morgenrutinen tar ca sju minutter og kveldsrutinen omlag ti, mer om masker inngår selvsagt. Endret 10. februar 2018 av Priyanka
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #7 Skrevet 11. februar 2018 Morgen: Lrp effaclar h rens Paulas choice 2 % bha lotion Fukt.krem med solfaktor fra PC + 3 dråper niacinamide fra PC Kveld: Lrp effaclar h rens Basiron/10% aha fra PC (annenhver kveld) Fuktmaske fra PC + 3 dr niacinamide Aldri hatt så fin hud før🙂 stoor forskjell! men har aldri lagt så mye arbeid i det før heller. Før brukte jeg tilfeldig rens/sminkefjerner og tilfeldig dagkrem, og basiron i perioder. Bruker mye mindre sminke fordi huden er så mye finere. Anonymkode: feb52...65f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 Morgen: TBS Nutriganics foaming facial wash Matis lime blossom lotion eller Lush Breath of fresh air Matis purete serum eller Finacea gel krem på resept fra hudlege Estee Lauder daywear advanced multiprotection cream Emergin C protocell eyecream Noen morgener bruker jeg bare rensevann, da enten Bioderma eller Simple Kveld: TBS camomille cleansing butter (som sminkefjerner hvis jeg har brukt mye sminke) TBS Nutriganics foaming facial wash Matis lime blossom lotion eller Lush breath of fresh air Finacea gel krem på resept fra hudlege/ Lancome advanced genifique serum/Kiehls Midnight recovery concentrate (alt etter hva huden trenger) Emergin C protocell eyecream Estee Lauder Night wear plus cream 1 gang pr uke: skrubber med TBS vitamin c mikrodermabrasion tar dyprensende maske: Glam Glow Supermud clearing treatment, Origins clear improvement mask eller L’oreal pure clay mask. Følger opp dette med fuktmaske, da enten Matis youth hydrating mask eller Avene soothing moisture mask. 1 gang pr uke: Kicks mirakler wokretter face mask eller skrubber med TBS vitamin c Microdermabrasion først og påfører så Dermalogica age smart multivitamin power recovery mask Ved behov bruker jeg Origins drink up intensive overnight mask eller Erborian Bamboo waterlock mask som nattmaske for å tilføre huden godt med fukt. Bruker også diverse sheetmasks ved behov, og hvis jeg har tid. Føler at denne rutinen fungerer godt for huden min. Jeg har prøvd mye, og utallige merker, både dyre og billige produkter. Det som definitivt har gjort størst endring på huden min er jo da den reseptbelagte kremen fra hudlegen. Anonymkode: bd838...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå