Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker en shampo som heter Wella System Professionals. Kjøper den hos frisøren til 144 kr flaska- og den er virkelig verdt det.

Nå lurer jeg på, hvor mye bruker dere på shampo?

Hvor mye betyr det for dere at håret ser bra ut?

Jeg må fornye flasken hver andre måned, den er veldig drøy.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Er opptatt av at håret ser bra ut ja! Men etter mange dyre shampoer har jeg funnet ut at Head&Shoulders funket fint på meg. Og bra er det, for den er billig, definitivt en fordel når en har så mye hår som meg!

Bruker derimot en masse mere penger på hårfarge og ulike kurer... Men shampoen er og blir billig og best! (For meg i alle fall)

Skrevet

Jeg kjøper og shampo hos frisøren. Den heter Lanza - long hair eller no sånt. Betalte vel rundt 400 for shampo og balsam.. Vet ikke om det er så mye vits i. Merker ikke forskjell fra "vanlig" shampo. Jeg kurer håret ofte også da.

-xeyes

Skrevet

Jeg bruker også SP-shampoen fra Wella, den som skal gi volum til tynt hår. Har ikke så veldig tynt hår egentlig, men shampoen er fin til håret mitt, så da bruker jeg den :) (Synes ikke den gir så mye volum da, menmen.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Sist jeg var hos frisøren kjøpte jeg 2 små 100 ml flasker med KMS shampo og balsam til sommerpris, 99 kr. De har vart over 1 mnd. Ellers kurer jeg håret 2 ganger i uka med kur fra frisør.

Bruker frisørmerker nå fordi jeg har stripet og farget håret, og siden jeg sparer vil jeg ikke ha fliset hår.

Skrevet

Det er viktig med en god shampo og balsam. Pleier å kjøpe Trevor Sorbie hos frisøren, har nærmest blitt avhengig av den.

Billigshampoer som du får kjøpt i dagligvarebutikken funker ikke for håret mitt, så da betaler jeg heller litt ekstra. Bruker vel ca. 400 på shampo og balsam, men de holder ganske lenge også.

Skrevet

Jg bruker fructis.Koster bare 26 kr men den duger.Så bruker jg hårkur 2-3 ganger i uken.

Skrevet

Jeg kjøper nesten alle mine hårprodukter fra Redken, som jeg er virkelig fornøyd med. Utvalgte produkter gir også håret mye volum.

I og med at produktene er veldig drøye, kan jeg gjerne legge til litt ekstra.

Skrevet

Redken er også mitt merke.

Ganske dyrt per flaske/tube, men de varer til gjengjeld veldig lenge.

Har brukt ulike typer produkter derfra - shampo, balsam, hårkur og gele - og er kjempefornøyd.

Skrevet

Hei

Har langt og veldig tykt hår som floker seg lett. Har prøvd ulike billige shampoer fra butikken,men disse fungerer bare ikke på mitt hår i det hele tatt. Kjøper jeg fra frisøren får jeg det akkurat mitt hår trenger og det blir kjempebra. Koster vell ca 300 kroner når jeg kjøper både shampo og balsam.

En god kur å lage kan være eggeplommer eller majones. Det gjør håret blankt og fint.....men ikke særlig delikat de 10 min man har det oppi håret :hoho:

-Charmina

Skrevet

Jeg bruker også frisørshampoo fra Wella, men jeg bruker den for farget hår. Ganske bra shampo dette, men svindyr... nesten 150 kr! Så har jeg også balsamen som hører til og den er enda litt dyrere. Har fått lang leksjon fra frisørsøstra mi om at jeg ikke skal kjøpe billig shampoer med silikon som ødelegger håret. Fargen varer også lenger med den shampoen jeg bruker nå :wink:

Gjest Duchess
Skrevet

Kjøper shampoo'ene mine på butikken jeg, fungerer så fint så.

Men ja det er viktig for meg at håret ser bra og velstelt ut.

Men så er jeg ganske gjerrig av meg da, blir sånn når du konstant har dårlig råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...