Solstråla74 Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Har vært i lengre forhold, men ble singel for en tid tilbake. Kjenner at tiden nå er moden for å treffe en ny mann. Vil jo ikke være singel for all evighet..😉😊 Nå har jeg vært inne på et par datingsider erm stund, og vært på noen date. Ett par har jeg også truffet flere ganger. Men blir litt oppgitt over at de så fort anledningen byr seg, så snakker de bare om sex. Selv helhetlig ikke på date, men over meldinger. Er passet 40, så for meg virker det bare ekkelt... litt respektløst.. De er gjerne eldre enn meg, de fleste med grei utdanning/ jobb. Tidligere familiefedre... synes det bare blir dumt. Er det meg det er noe galt med som syndes det blir helt feil, eller er opplever flere det samme... 8
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Nei selvsagt tenker ikke menn bare på sex, men jeg kan være med på at vi tenker på det ofte.
femme_folle Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 3 minutter siden, Solstråla74 skrev: Har vært i lengre forhold, men ble singel for en tid tilbake. Kjenner at tiden nå er moden for å treffe en ny mann. Vil jo ikke være singel for all evighet..😉😊 Nå har jeg vært inne på et par datingsider erm stund, og vært på noen date. Ett par har jeg også truffet flere ganger. Men blir litt oppgitt over at de så fort anledningen byr seg, så snakker de bare om sex. Selv helhetlig ikke på date, men over meldinger. Er passet 40, så for meg virker det bare ekkelt... litt respektløst.. De er gjerne eldre enn meg, de fleste med grei utdanning/ jobb. Tidligere familiefedre... synes det bare blir dumt. Er det meg det er noe galt med som syndes det blir helt feil, eller er opplever flere det samme... Setter som klar forutsetning at skal man få meg til sengs må han kurtisere meg på fransk eller konversere dannet om fransk litteratur og kultur. Funker fint det, får silt ut det klientellet du plages med og får med meg en rasehund i stedet for ei gatebikkje til Paris. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Jeg har litt samme erfaring. Det blir fort fokus på sex og jeg syns også det er rart/respektløst med en person man ikke kjenner. Anonymkode: 61db5...119 11
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 Det er vel en grunn til at de er skilt....🙄 Anonymkode: 44645...d38 11
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 Tipper det er fordi de kanskje har vært i et kjedelig og sexløst ekteskap i lang tid og når de endelig er single har de mye sex å «ta igjen». Anonymkode: 17e08...5cd 10
Rotehodet Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 Ja, det vil jeg si. Vi menn over førti tenker kun på sex, ingenting annet. Rart at vi klarer utføre dagligdagse ting egentlig, så mye som dette opptar oss. 2
RoH Skrevet 10. februar 2018 #8 Skrevet 10. februar 2018 (endret) 6 timer siden, Solstråla74 skrev: Har vært i lengre forhold, men ble singel for en tid tilbake. Kjenner at tiden nå er moden for å treffe en ny mann. Vil jo ikke være singel for all evighet..😉😊 Nå har jeg vært inne på et par datingsider erm stund, og vært på noen date. Ett par har jeg også truffet flere ganger. Men blir litt oppgitt over at de så fort anledningen byr seg, så snakker de bare om sex. Selv helhetlig ikke på date, men over meldinger. Er passet 40, så for meg virker det bare ekkelt... litt respektløst.. De er gjerne eldre enn meg, de fleste med grei utdanning/ jobb. Tidligere familiefedre... synes det bare blir dumt. Er det meg det er noe galt med som syndes det blir helt feil, eller er opplever flere det samme... Etter sånn utsagn sier mer om deg enn om menn. Endret 10. februar 2018 av RoH
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #9 Skrevet 10. februar 2018 Det kommer vel mye an på hvordan de snakker om sex? Hvis du har vært her på KG ei stund, og lest om hvordan både kvinner og menn har det i sexløse forhold, og skjønner at de ikke vil gå på den smellen igjen. Personlig vil jeg nok ganske tidlig prøve å kartlegge nye bekjentskapers seksualitet, om hun har et språk for det, om hun har humor for det, om hun har egensex etc. For min del vil det være en viktig greie å sile ut evt partner på ganske tidlig, men ikke for å sitte å sende grisemeldinger, og runke til på en lørdagskveld. Anonymkode: 66bdf...283 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #10 Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer vel mye an på hvordan de snakker om sex? Hvis du har vært her på KG ei stund, og lest om hvordan både kvinner og menn har det i sexløse forhold, og skjønner at de ikke vil gå på den smellen igjen. Personlig vil jeg nok ganske tidlig prøve å kartlegge nye bekjentskapers seksualitet, om hun har et språk for det, om hun har humor for det, om hun har egensex etc. For min del vil det være en viktig greie å sile ut evt partner på ganske tidlig, men ikke for å sitte å sende grisemeldinger, og runke til på en lørdagskveld. Anonymkode: 66bdf...283 Nettopp. Jeg ville også kartlagt veldig tidlig hvordan det stod til med sexlyst i forhold og hva man selv ønsket - men det er forskjell på det og sende konstante nudes. Men altså; selv jeg som er ganske frittalende på dette hadde jo reagert om spørsmålet om egensex og konkrete preferanser på første date. Sistnevnte handler ikke om at menn over 40 kun tenker på sex, men at disse på datingsidene er ute etter sex. Og at hun ikke gjennomskuer dem. Anonymkode: 7d370...268 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #11 Skrevet 10. februar 2018 De vil bare knulle da. Uforpliktende. Anonymkode: 8833c...661 3
stan Skrevet 10. februar 2018 #12 Skrevet 10. februar 2018 Men hvorfor er ikke damer opptatt av sex? 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #13 Skrevet 10. februar 2018 3 minutter siden, stan skrev: Men hvorfor er ikke damer opptatt av sex? Jeg er dame og skulle akkurat til å svare. Jeg er ganske opptatt av sex, og vil ikke bli for kjent eller date for lenge før vi finner ut om vi passer på det seksuelle området. Jeg har vært i et forhold der mannen mistet lyst og vil ikke ende opp i et sånt forhold igjen. Jeg tenker at det å bryte isen litt med å snakke om hva man liker og sånt, ikke egentlig er så ille. Men hvis TS reagerer på dette, er hun antagelig en som ser annerledes på dette enn meg, og da passer jo ikke de mennene som snakker om sex med henne. Da må hun lete videre... Anonymkode: ae798...cdc 3
Gjest Skogrose Skrevet 10. februar 2018 #14 Skrevet 10. februar 2018 En ting er jo å "kartlegge hvordan det står til med sexlysten". Det finurlige er jo at sexlysten som regel er akkompagnert med kvaliteten på sexen. Man kan ha lav sexlyst med en partner og skyhøy med en annen. Så det blir litt meningsløst å skulle kartlegge dette med en ny potensiell partner før man har fått testet sexuell kjemi i senga.
Duckie Skrevet 10. februar 2018 #15 Skrevet 10. februar 2018 4 minutter siden, stan said: Men hvorfor er ikke damer opptatt av sex? Vi er det. Men når en kvinne og venninnene hennes er ute etter kjæreste, og man gang på gang i nye forhold tror at man har møtt på en bra fyr, så varer det bare til han har fått det han skulle ha og begynner på nytt med en ny dame. Disse mannfolka har ingensteds på veien gitt uttrykk for at det kun er en one-nighter eller utelukkende sex de har vært på utkikk etter. Om alle menn hadde vært ærlig på intensjonene, hadde det vært lettere for kvinner å kunne være åpen om sex tidligere. Spør mannen mye om sex fordi det er alt han er på jakt etter, eller spør han om sex fordi det er noe som er viktig i et forhold? Ikke alltid så lett å skille på de to. Når man i utgangspunktet er på jakt etter et forhold er det kjipt å møte på mange sånne på rad. 12
Gjest Skogrose Skrevet 10. februar 2018 #16 Skrevet 10. februar 2018 8 minutter siden, stan skrev: Men hvorfor er ikke damer opptatt av sex? Damer er opptatt av sex Men mange damer vil rygge når sexprat omtrent er første samtaleemnet.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #17 Skrevet 10. februar 2018 59 minutter siden, stan skrev: Men hvorfor er ikke damer opptatt av sex? Jeg er veldig opptatt av sex. Du skulle bare visst! Vi er MYE mer seksuelle enn det enkelte menn gir uttrykk for! Alle kvinner jeg kjenner er like seksuelle som menn. Ikke bare er de like seksuelle, de er mye mer fleksible på den seksuelle fronten enn hva menn er også! Men mange kvinner blir ikke tilfredstilt. Menn (rettelse: mange menn) aner ikke hva som tenner kvinner! Jeg tror enkelte/MANGE menn har en tendes til å mislykkes fullstendig i å forstå at kvinner og menn har et annerledes tenningsmønster. Når menn skal teste vårt tenningmønster så sjekker de det ut med hva DE SELV tenner på, de tenker ikke på at en kvinne tenner på noe annerledes. Men de fleste kvinner vet at menn tenner på X og Y. Dere virker mer opptatt av sex fordi dere tenner på å uttrykke det på en annen måte og mer høylytt. Kvinner tenner gjerne på at det er litt mystikk og at hjernen vår blir tent. Så vi kvinner kunne altså sagt det samme til menn... Er dere ikke opptatt av sex, siden dere ikke er opptatt av nøyaktig det samme som oss? Hvorfor tenner dere ikke oss 1 time om dagen over sms? Det hjelper ikke å sende bilde av penisen og fortelle at man tenker på sex, kvinner tenner på noe annet. Det sier seg selv. Hadde menn vært kvinne for EN dag så hadde de skjønt at vi er like seskuelle som dem. Anonymkode: 0ae0f...7e0 11
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #18 Skrevet 10. februar 2018 Herregud ja, jeg er opptatt av sex! Men man må jo holde tilbake og spille prektig for å unngå at menn bruker deg som tømmestasjon før de stikker videre. Anonymkode: 8833c...661 8
Charlene87 Skrevet 10. februar 2018 #19 Skrevet 10. februar 2018 Jeg er veldig opptatt av sex, men merkelig nok så blir jeg ukomfofetabel , når mannen skal snakke om sex etter 10 min på første møte. Begynte å ta på meg og spurte hva jeg likte. Det er lissom vil du ikke bli kjent med meg først?. Jeg droppet han fyren, følte at bare at han ville knulle meg og ikke ville bli kjent med meg. Har ikke lyst til å være noens sexdokke. 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #20 Skrevet 10. februar 2018 Jeg lever og ånder for sex og det skjer noe seksuelt inni hodet mitt nesten hele tiden, men jeg rygger unna av seksuelt påtrengende menn og menn som virker til å se på meg som et kjøttstykke. Jeg har mer selvrespekt enn som så. Akk ja om jeg bare hadde vært lesbisk. Anonymkode: cc580...9e8 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå