AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Barnet på 4 år så NRK Super og spurte så: «Hvordan lages barn? Er det tiss mot tiss?» og far skyndtet seg med å si (som sant var) «nå er middagen ferdig, så vi må sette oss til bords». Utrolig nok kom det ingen flere spørsmål, men tenker vi får det igjen i morgen. Jeg ønsker å være ærlig, uten å være for detaljert. Jeg syntes jo i utgangspunktet «tiss mot tiss» var detaljert nok. Så hva sier man? Anonymkode: 9e0ff...0ed
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Man sier det som det er. Anonymkode: fe0b2...977 1
femme_folle Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Lille venn, det kaller vi #metoo, for jammen ble det ikke en "meg også", altså deg, ut av det!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Du synes tiss mot tiss er detaljert nok som forklaring på hvordan barn blir til? Synes du kan legge til noen detaljer, som at et egget må befruktes og vokser seg til å bli et barn. Du trenger ikke gå ned på celle-nivå akkurat, men likevel Anonymkode: a4e03...bd5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 Jeg fortalte at st pappaen har et frø og mmammaen har et frø som smelter sammen i magen til mammaen. Frøet kommer fra pappstissen og mammstissen. Når hun spurte oppfølgende svarte jeg at frøet måtte inn i det hullet i mamma tissen der babyene kommer inn og ut og at pappaen må bruke tissen sin til det Åja, sa hun.... Anonymkode: 0c4eb...c79
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 Pappa tar sin tiss i mamma sin tiss og fra han kommer sædcellene(fra ballene) som svømmer til mamma sitt egg som blir til en baby. Dette er noe kun voksne gjør. (Så får de tro det i en del år til 😂). Anonymkode: 7bfa3...f01
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 Bøker om dette for barn. Sjekk biblioteket. Forslag: hvor ble det av benny. Anonymkode: 417bb...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå