Gjest lille__meg Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Noen som har erfaring med hudpleieproduktene til qlinique? Har en foundation som jeg er superfornøyd med, men tenkte å prøve flere produkter derfra..feks en av såpene.. noen med erfaring her?
Dru Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Jeg liker ikke hudpleien til Clinique selv om jeg er fornøyd med mye make-up derfra. Det er begrenset hva jeg har prøvd, for jeg fikk utslett av det jeg prøvde. Og da så jeg liksom ikke poenget i å prøve noe annet. Det jeg hadde var en skummende ansiktsrens av noe slag, samt en tonic.
Gjest Xavia Skrevet 11. februar 2005 #3 Skrevet 11. februar 2005 Jeg er kjempefornøyd med Clinique. Har brukt Total Turnaround i to år, og elsker den.
Elze Skrevet 11. februar 2005 #4 Skrevet 11. februar 2005 Jeg liker ingen av produktene i den såkalte 3-trinnsserien deres. Såpen tørker ut huden, toneren er altfor sterk, fuktighetskremen for fet. Har også prøvd en annen rens fra Clinique som var som å vaske ansiktet i Zalo. Men jeg liker mye annet de har laget, f.eks. bruker jeg en toner som heter Mild Clarifying Lotion, som er alkoholfri og veldig bra. Også veldig fornøyd med City Block (solfaktor 15). Generelt er jeg vel mer fornøyd med sminken enn hudpleieproduktene fra Clinique.
aprilbrud Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Jeg liker ingen av produktene i den såkalte 3-trinnsserien deres. Såpen tørker ut huden, toneren er altfor sterk, fuktighetskremen for fet. Generelt er jeg vel mer fornøyd med sminken enn hudpleieproduktene fra Clinique. :enig_animasjon: Huden min ble helt i opprør etter noen uker med disse produktene, selv om de var spesielt anbefalt for min hud i parfymeriet. Jeg fikk masse kviser, og samtidig tørre partier der jeg flasset av. Det er det aller verste jeg har prøvd, men sånt er jo individuelt. Men jeg er uansett prinsipielt i mot hudprodukter som inneholder alkohol.
Ling Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Jeg brukte tre-trinns programmet til Clinique for mange år siden og må dessverre si at jeg ikke var fornøyd med produktene. De er alt for "kraftige", synes jeg! MEN - jeg kan trygt anbefale produktene til Shiseido, Kanebo, Dermalogica og Dr. Hauschka! Forskjellige prisklasser på disse og forskjellig oppbygning av produktene. Filosofien er også ganske forskjellig - særlig på Dr. H. produktene. Har brukt sistnevnte i 18 mnd nå og er helt frelst!
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 :enig_animasjon: Huden min ble helt i opprør etter noen uker med disse produktene, selv om de var spesielt anbefalt for min hud i parfymeriet. Jeg fikk masse kviser, og samtidig tørre partier der jeg flasset av. Det er det aller verste jeg har prøvd, men sånt er jo individuelt. Akkurat det samme opplevde jeg. Fikk beskjed om at huden skulle gå seg til,....yeah right! Ser med skrekk tilbake på bildene fra den tiden....yaiks... Sminken derimot er jeg veldig fornøyd med.
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #8 Skrevet 11. februar 2005 Har de samme erfaringene, sminken er veldig bra. Men akk så stygge esker :-? Spesielt fornøyd med foundation. Og pudderet. Såpen derimot, ikke til å anbefale. Heller ikke det numrerte ansiktsvannet, men jeg simpelt hen ELSKER Mild cleansing lotion.
innocenta Skrevet 11. februar 2005 #9 Skrevet 11. februar 2005 Hudpleieproduktene til Clinique passer utmerket til huden min. Jeg er nå så å si kvitt problemhuden min. Tror det er veldig individuelt hvordan produktene virker.
Gjest Lea Skrevet 11. februar 2005 #11 Skrevet 11. februar 2005 Jeg er fornøyd med såpen (3 little soaps) og peelingen (husker ikke hva den heter).
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2005 #12 Skrevet 12. februar 2005 Den gente exfoliateren er kjempefin peeling, men tretrinns serien er så sterk så den er ikke anbefale, hvertfall ikke for den sarte huden vi som regel pleier ha her i norge. Superpowder er helt supert! Jeg lurer på pore minimizer saken dems.. har noen prøvd den?
innocenta Skrevet 12. februar 2005 #13 Skrevet 12. februar 2005 Den gente exfoliateren er kjempefin peeling' date=' men tretrinns serien er så sterk så den er ikke anbefale[/quote'] Jeg bruker denne serien, og den fungerer veldig godt på meg Superpowderet er jeg også kjempefornøyd med, og jeg lurer også på denne pore minimizeren :D
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2005 #14 Skrevet 12. februar 2005 Jeg har pore minimizing lotion. Den er ikke så veldig bra. Den gjør ikke porene spesielt mye mindre, men huden min blir fetere av å bruke den. Mistenker den tetter porer :-? Men den andre, instant retouch (eller noe i den duren) er visst veldig bra.
ivanka Skrevet 14. februar 2005 #15 Skrevet 14. februar 2005 helt motsatt erfaring av susanne: instant retouch får jeg kviser av, mens pore minimizing lotion er blitt helt uunnværlig...
birgitte242 Skrevet 14. februar 2005 #16 Skrevet 14. februar 2005 Noen som har erfaring med hudpleieproduktene til qlinique? Hei! Jeg har prøvd veldig mange av hudpleieproduktene til Clinique og er kjempefornøyd. Jeg har funnet frem til mine favoritter som passer min hud og mitt behov. Når jeg ikke vet hva slags hud du har, er det vanskelig å anbefale spesielle produkter. Dette er mine Clinique-favoritter: Wash away foaming cleanser - jeg liker ikke såpestykkene men denne er fin, skummer bra. Mange, særlig med sensitiv hud liker Comforting cream cleanser, jeg synes den etterlot en film på huden. Exfoliating scrub - den perfekte skrubbkremen, mange synes denne er for grov og "sterk" pga peppermynteekstrakter som svir litt i huden. Derfor bruker jeg denne en gang i uken, resten av dagene bruker jeg Gentle exfoliator. Ansiktsvannet - Clearifying lotion - har jeg brukt en stund fordi jeg har flere små prøveflasker. Jeg merker ingen forskjell om jeg bruker det eller ikke, så det er nok ikke noe jeg kjøper igjen. For tiden bruker jeg Active White Moisturizing Lotion etter rens og den er helt grei. Den er ikke ulik Dramatically Different Moisturizing Lotion som jeg sverget til i mange år. Dette er en lett krem som trekker raskt inn. Den er ment som en del av cliniques 3-step program og skal brukes under vanlig fuktighetskrem. Av fuktighetskremer liker jeg aller best Moisture Surge extra thirsty skin. Denne er en super lettvekt gelekrem som trekker raskt inn i huden og etterlater den matt og fin. En annen krem, noe fetere men fin nå på vinteren som huden er litt tørrere, er Superdefense. De fleste Clinique-forhandlere har prøver på denne nå, så ta en tur! All About Eyes er bare den beste øyenkremen dersom du ikke trenger antirynkekrem. Den passer bra for ung hud og er fin under make up.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå