AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Tenkte å ta med 9-åringen på en typisk "sydenferie" en uke i sommer. Siden det bare blir meg og henne, tenkte jeg en sånn barneklubb en time eller to noen dager kanskje kunne være greit, så jeg f.eks kan få tatt en joggetur. Hvilke destinasjoner/hoteller vil dere anbefale? Hvilke klubb har best tilbud? Anonymkode: 7d788...966
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Du må vel sjekke ut ungdomssklubber tror jeg. Vet Ving sin barneklubb er for de under 8 år. Men mange steder har ungdomsklubb, Ving har også det. De andre har jeg ikke lagt merke til. Av barneklubber er det TUI sin jeg har vært mest fornøyd med. De hadde skikkelig opplegg, men kostet penger. Ving sin kosta ikke noe. Anonymkode: 59342...02a
Fluttershy Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 (endret) Jogge i Syden på sommeren? :o Galskap! Har lite erfaring å komme med, men barneklubb er nok kjekt for å treffe andre barn.😊 Noe av det viktigste hvis hun skal være der alene er kanskje at det er skandinavisk språk? Endret 9. februar 2018 av Fluttershy
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, Fluttershy skrev: Jogge i Syden på sommeren? :o Galskap! Har lite erfaring å komme med, men barneklubb er nok kjekt for å treffe andre barn.😊 Jeg er en sånn som jogger omtrent uansett🏃🏽♀️ En treningsøkt på hotellets treningsrom får holde om det er altfor varmt ute😅 Skal være mest mulig sammen med datteren min, men både for hennes og min del, tenkte jeg en barneklubb/ungdomsklubb kunne være noe. Men har aldri prøvd det før, så tips hadde vært fint:) Anonymkode: 7d788...966 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå